25 Mayıs 2010 Salı

Hakan Köseoğlu'nu Kim Kapacak?

Son 3 sezonda 3 farklı takımla (Kepez, KSK, Erdemir) ligin asist kralı olmayı başaran Hakan Köseoğlu'na yeni sezon için yeni teklifler gelmeye başladı. İzmir'de Aliağa Petkim yetkilileriyle masaya oturan Hakan Köseoğlu, o görüşmeden çok da olumlu ayrılmamış. Kendisini isteyen bir diğer takım olan Mersin BŞB ise bu transferde birçok açıdan daha şanslı. Mete Babaoğlu faktörü, Hakan Köseoğlu için yadsınamaz bir detay. Araları çok iyi. Mevcut tabloda görünen Hakan Köseoğlu'nu Mersin taraflarında izleyeceğimiz. Ama bekleyip görmek lazım. Mersin cephesinde de bir bütçe küçülmesi olacak bu yıl. Hem erkek hem de kadın takımında. Salsabasket özel haberidir.

5 Yorum Yapılmış:

KskHyTr dedi ki...

Asist kralı olmak için boş şutları geçtim boş turnike bile atmıyordu çokta kapılcağını sanmıyorum kenarda koçu kanser eder bu huyunu devam ettirirse:)

roland deschain of gilead dedi ki...

ben önümüzdeki sene seyretmek zorunda kalmayayım da kime giderse gitsin...

sırf gıcıklığına ereğliye deplasmana geldiği maça bile gitmeyebilirim.

darendelioglu dedi ki...

bi sezonda koçının üstüne otur be kardeşiiiiim

Selda dedi ki...

yanlis hatırlamıyorsam 06-07 sezonunda tofasi ligden dusurdu.
07-08 sezonunda kepezde kayda deger bir takım basarisi olmadi.
08-09 da hakan koseogul'lu karsiyaka playoff oynayamadi.
biraz artistlige kacan oyun stili ile kendine oynayan bir oyuncu.
evet dogru... kapanın elinde kalıyor.
ahmet caki da hakan in sayesinde bir kac mac da kaybetti.
umarim mete babaoglu boyle bir yanlısa duzmez

magicmert dedi ki...

Dün konuştum kendisiyle,net üzerinden röportaj yapabilirmiyiz dedim,arada bi kaç soru sordum.Özellikle mersin olayını sordum.Şöyle dedi yok şuanlık bitti,Şu an tatildeyim,daha nereye gideceğim belli değil.