27 Mayıs 2010 Perşembe

James White Boşta

2007-08 sezonunda F.Bahçe Ülker forması giyen ve sarı lacivertli forma ile şampiyonluk sevinci yaşayan James White, 1 yıllık NBDL tecrübesinin ardından bu sezon için Rusya'nın St. Petersburg takımıyla anlaşmıştı. Sezonu maç başına 14.8 sayı - 3.7 ribaund ortalamalarıyla kapatan White, artık bir klasik haline getirdiği üzere Rusya'da da smaç şampiyonu oldu. Son olarak Nisan ayında Rus ligindeki en iyi 5 oyuncu arasına seçilen oyuncu, kontratı bittiği için boşta. Ara ara tecrübe yaşadığı NBA'i yine bir yoklayacakmış ama olmazsa da Avrupa'dan kendisine gelen birçok teklifin arasından bir tercih yapacakmış. Keyifli adamdı vesselam.

5 Yorum Yapılmış:

Erol Kaya dedi ki...

hocam James'den kaç para alıcaksın bu haber için :D
Şaka bi yana o smaç yarışmasındaki smaçları neydi öyle yahu... Bandanayla katılmıştı yarışmaya sanki sokaktan toplamışlar gibi bi hali vardı ama Türkiye sınırlarında belki de bir daha hiç göremeyeceğimiz, inanılmaz 4 smaç yaptı...

saLsa dedi ki...

@ Erol Kaya

Deli para götürdüm bu James haberinden. Transfer olduğu takımdan %10 komisyon da ben alacağım. :)

saLsa

Erol Kaya dedi ki...

Hep yapmak istediğim iş doğrusu:)
Ben de Facebook a yazayım bari, belki bana da bir kaç bin dolar verir :)

Blog'ları sallamayan, yeni nesil medyanın nasıl şekillendiğini anlayamayan gazetecilere sesleniyorum.. Ekşi Sözlük'e leş yuvası diyen kişiye gelsin: İnsanlar artık daha fazla hürriyet istiyor:) Hem özgün yorumlar okuyup hem de onların yorumuna yorum katabilmek istiyor.

Dün resmi bir haber sitesi milli takımın uzun rotasyonu için Mirsad Türkcan ı önermiş, sonra da Furkan Aldemir Mirsad'ın 15 sene öncesindeki yaptığı işleri yapabilir demiş... Ok güzel ama şu yorumu yazmayı çok istedim oraya. Peki ya Enes Kanter? Enes Kanter???? Mirsad, Furkan hatta Semih'in önünde oynayabilir Enes... Ama değinilmemiş bile.

O yüzden salsabasket i bulmuşken onu böyle gereksiz yere eleştirmeyelim derim ben...
Ben de yeminle para almıyorum salsadan:)

emre dedi ki...

haklısın salsa sen para almıyorsun ben sana nasıl olduğunu soylımm dıyorsun ya komplo teorısı dıye .
ewde tw ızlıyorsun bırden aklına james whıte gelıyo ya bı bakım dıyorsun bu boştamı dıye bı bakıyorsun boşta hemen haber yapıyorsun... bu masallarla sadece kendınızı uyutursunuz tabı bırde bırkaç kişiyi hadi şimdi sana kolay gelsın ruyaya yat bakalım kimler boşta belkı telefon gelır hatırlarsın...

emre dedi ki...

ayrıca ben sıze para alıyorsunuz demedım kı hatır gonulle bu işlerın olmıcağını soyledım ben sıze kendı fıkrımı soyledım bu son mesajım sıze kolay gelsın...elestırı kabul etmesenızde her zaman beğendiğim bir site:)