18 Mayıs 2010 Salı

Jamison 1 Yıl Daha Trabzon'da, Fobbs Muallakta

Medical Park Trabzonspor, sezon ortasında kadrosuna kattığı NBA patentli Harold Jamison ile 1 yıllığına daha anlaştı. Senelik 300.000 $ alacak olan oyuncu, bilindiği üzere geldiğinden bu yana pota altında takıma büyük güç katmıştı. Yine takım kadrosunda yer alan ancak Jamison transferinden sonra yabancı sınırı nedeniyle forma giyemeyen Eddy Fobbs'un durumu ise henüz belli değil. Tahminimce oraya yapılacak yerli takviyesi ya da bulunabilecek daha kaliteli bir yabancı oyuncunun durumuna göre netleşecek kaderi. Haberin sonuna sezon ortasında Jamison'dan önce Traktör lakaplı Robert Traylor'la görüşüldüğü, hatta imza aşamasına gelindiği, ama sonrasında transferin gerçekleşmeyip Jamison'la anlaşıldığı detayını da ekleyelim. Fazla bilgi göz çıkartmaz nasılsa. Salsabasket özel haberidir.

15 Yorum Yapılmış:

Fanatik Basket dedi ki...

evren'e 850.000 TL, jamison'a 300.000 $ trabzonspor'un bütçesi baya yüksek olacak heralde. efes-fener-telekom dışında kimse bu kadar para harcamaz.

Cabaturi dedi ki...

Jamison'dan daha iyi bir yabancı uzun takviyesi yapılabilirdi. İkinci lig maçlarında ön plana çıktı tbl'de bu kadar rahat oynayamaz

oscar dedi ki...

turk oyuncuya 850k verip 2. lig yabancisi ile anlasmak biraz garip olmus.

MuYu dedi ki...

jamison icin 2. lig yabancisi demek pek dogru olmayacak. 2. lige fazla idi ama tbl icin de trabzon'un + yabancisi olabilir bence. bakalim 3+2 kullanilacak mi? kullanilirsa nasil kullanilacak?

10ur dedi ki...

@ oscar haberde bahsedildiği üzere adam nba patentli amerikanyanın en iyi liginde oynamış 2-3 dakikada olsa..
2.ci bir konuda ikinci ligde basketbol oynadı diye kötü olacak demen abes kaçıyor; adamı izlemediğin aleni bir şekilde ortaya çıkıyor. bu sezon tbl'de hayli güzel işler yapan tofaşın yabancılarıda ikinci ligden gelmeydi ama adamlar düşme tehditi yaşamadı. demek ki sınıf ayrımı yapmak her zaman doğru değilmiş :))

Feyy dedi ki...

Traktörü de alsa birileri keşke.
Var mı görüşen eden yok mu bir bilgi?

dejavu dedi ki...

@oscar;

Kimseye hakaret etmeden yazmayı becerebilirsin bence. Siliyorum attığın postları, lütfen sen de biraz daha seçici ol kelimelerinde.

Çağlar

10ur dedi ki...

@ dejavu adamın postları hakaret içeriyorsa yayınlanmasın dedik ama merakta ettim şimdi acaba ne sallamış şimdi diye :)))

oscar dedi ki...

yazilarimda direk hakarette yoktu herhangi asagilayici bi sifatta, neyin hakaret oldugunu anlayabilirim. zaten burda da benim direkt hakaretimi hakeden birisi de yok. ancak buraya hakaret etme falan diyerek sanki cok kotu ve direkt bazi sifatlar kullandigim gibi bi hava yaratmissin. yazdiklarimi yayinlamak istememis olabilirsin ki hic oyle bi sey gerektirmiyodu. ayrica bu kadar basarili giderken bu kadar sacma bi karar vermen, burda da okuyanlarda oldukca abartili bi dusunce olusturacak bi cvp yazman asiri sacma geldi bana. ayrica ulkemizin sosyal problemlerini tartismak hepimizin yararina ortada hepimizin gorebilecegi canli ornekler varken.

dejavu dedi ki...

Akraba evliliği demişsin millete hala hakaret yoktu diyorsun. Sana göre hakaret olmayabilir ama bu ülkenin her yerinde hakaret olarak algılanır, o yazdığın. Yazdığının farkında değilsin sanırım sen.

Adabınla devam edeceksen buyur. Yok aynı tarzda devam edeceksen, kusura bakma yayınlamayacağım yazdıklarını.

Çağlar

10ur dedi ki...

hımm oscar arkadaşım bunu hakaret olarak görmüyorsa sanırım yaşadığı sosyo ekonomik çevrede bu tür evlilikler doğal sayılıyor; hatta ülke gerçekleri bunlar demeside olaya nasıl baktığını gösteriyor...
kusura bakma oscar dostum ama iddaa ettiğin gibi kültürel olarak kaymak tabakadan olduğunu hiç ama hiç sanmıyorum çünkü senin yazdıkarını ben san diegoda los angelasta tanıştığım latin kökenli işçi arkadaşlardan dahi duymadım değil herhangi 1 T.C. vatandaşından duyayım. neyse bence sen ya kinaye ile (ağır)hakaret farkını öğren ondan sonra türkçe bişeyler yaz çünkü insanları hakkında kullandığın tabirlerden sonra o insanların dilini kullanman abes kaçmış sanki seni bizden biri gibi östermiş :)))

oscar dedi ki...

adap madap konularina hic girme istersen yani sen karar veremezsin oyle bi seye.
san diego, latin ve isci gibi 3 tane seyi bir arada birlestirebilen birisine zaten bi sey diyemem.

10ur dedi ki...

ah be dostum ben yaşadım orada tanıştım onlar ile...
ama demek ki senin amerkanya olayın biraz kısıtlı kalmış ki...

oscar dedi ki...

ooo adam benim soyledim dedigin seyleri bana soyluyo yayinliyosun benim cevabimi siliyosun. esas hakaret seninkisi. sapla samani ayiramayan yerde isim olmaz.

eau rogue dedi ki...

Of of oscar gibi ceo eğiten, bizlerin yaşı kadar ülke gezmiş birini de kaybetti bu site. Şimdi kim bize hayat dersleri verecek, engin tecrübelerini burada paylaşacak :(