31 Mayıs 2010 Pazartesi

Michael Wright Trabzonspor'da

Medical Park Trabzonspor'un uzun arayışlarında iki tanıdık isme (Michael Wright ve Charles Gaines) yöneldiğini geçen hafta yazmıştık. Transfer tamamlanmış, tercih Michael Wright'tan yana kullanılmış. 2005-06 sezonunda Beşiktaş Cola Turka forması giyen ve yarı final oynama başarısı gösteren Michael Wright, 2007-09 yılları arasında ise Türk Telekom kadrosundaydı. Yaşadığı diz sakatlığı nedeniyle 2 sezonda epey bir maç kaçırdı ama geçen yıl Polonya'nın Turow takımına transfer oldu ve toplam 35 maçta (Lig + Avrupa) 20 sayı ortalaması yakalayarak eski formunu yakaladı. 1980 doğumlu oyuncunun Salı günü Trabzon'da olması bekleniyor, transferin de 500 bin $ civarı bir rakama bittiğini duydum, ekstra alacağı ücretler hariç. Pota altında ciddi bir güce sahip oldu böylece Trabzon, inşallah Wright'ın sakatlığı nüksetmez de biz de keyifle izleriz onu. Salsabasket özel haberidir.

10 Yorum Yapılmış:

KEREM dedi ki...

35 maç yapmışsa sakatlığı atlatmıştır sanırım. Biraz da güçlendirme yaparak eskisi gibi oynar diye düşünüyorum. Trabzon Kepez gibi dağınık transferler yapabilir diye düşünüyordum bir yandan da ama bu transfer noktayı koydu artık.

salih dedi ki...

eski wright müthiş katkı sağlar..

M.Halis dedi ki...

Hayatimda tanidigim en iyi box out yapan ve de hücumdada riboundlarda itismelerin krali olan birisidir bu sahis ve de hakikaten uzulmusumdur GS macinda yasadigi sakatliga.

Legend dedi ki...

500 bin bana fazla geldi ama çok iyi bir oyuncu eger sakatlığıda atlattıysa wright ts ye büyük katkı yapacaktır diye umuyorum.
alınabilecek skorer gerald fitch yada 1 2 numaraya kevin braswell

basketçi dedi ki...

undersized oyunculardan hiçbir zaman hoşlanmadım

cannksk dedi ki...

vay anasını sayın seyirciler

Olympos dedi ki...

Bu adamı Beşiktaş'ta oynarken çok beğeniyordum seneye tekrar Türkiye'de görmek çok güzel olacak.İyi transfer bence.

Yiğit Gökçehan KOÇOĞLU dedi ki...

Trabzon iyi transferler yapıyor..

Bapsteba dedi ki...

Verilecek para çok fazla geldi bana

Utku61 dedi ki...

Biri bizi durdursun. Çok acayip şeyler olacak seneye :)