21 Mayıs 2010 Cuma

Rancik 2 Yıl Daha G.Saray Cafe Crown'da

1997 senesinden sonra Florya'da üstüste iki sezon forma giyen ilk yabancı oyuncu ünvanı Rancik'de artık. Üstelik sözleşme iki yıllık imzalanmış, bu rekoru geliştirme fırsatı da var yani Rancik'in. Bu sezonki yabancılar arasında takımda kalma konusunda en istekli isim olduğunu biliyordum. Bu isteğinin olumlu sonuçlanması sevindirici iki taraf adına da. Resmi açıklama burada. Rancik'in heykelinin Florya'ya dikileceği haberini ise gün içinde girerler herhalde. :)

5 Yorum Yapılmış:

Russell dedi ki...

Wilkinson ve Washington hakkında bilgi var mı peki Anıl abi?

brk dedi ki...

sadece rancik yetmez, 4. yabancı olarak wilkinson ve pg de washington kalmalı hele ki bekir haberleride gerçekleşirse evren'in yokluğunu biraz olsun hafifletebilir. aslında benim gönlümde yatan engin atsür ama piyasası arttı bu sene kalır mı bize bilmiyorum...

10ur dedi ki...

ben enginin damir mrsicin yerine fenerbahçe ülker ile anlaşacağını düşünüyorum

exclusivefor80 dedi ki...

erdem türetken ve levent bilgin aliaga petkimde

anti_dejavu dedi ki...

adamın değişik bi vucut mekaniği var ya topu atarken girmez diosun ama girio :D ii olmuş bu!!! ya şu murat kayayı göndersinler allah aşkına en büyük transfer olur :D