11 Mayıs 2010 Salı

TSYD'den Ödülümüzü Aldık

TSYD tarafından her yıl dağıtılan ödüller içinde bu yıl ilk kez yer alan bir kategori vardı: İnternette Spor Gazeteciliği. Sağolsunlar birçok önemli kişiden kurulu jüri tarafından bu kategorinin birincilik ödülüne biz layık görülmüştük. Dün akşam Swissotel'de düzenlenen ve Mahmut Özgener'den Mehmet Ali Aydınlar'a birçok ünlünün iştirakiyle renklenen törende ödülümüzü aldık. Bizim kategoride ikincilik ödülünü alan ve ödül alışımız esnasında sıcacık gülüşüyle, samimiyetiyle beni karşılayan LigTv.com.tr Genel Yayın Yönetmeni Cem Kurel'e, yine ilgisini alakasını gösteren LigTv.com.tr Haber Müdürü Ömer Faruk Can'a, ödülümüzü takdim eden İstanbul BŞB Spor A.Ş. Genel Müdürü Alpaslan Ertekin'e (eski de bir Netaş'lı çıktı kendisi), ha keza ödülü aldıktan sonra bizzat yanıma gelip tebriklerini ileten Kasımpaşa teknik direktörü Yılmaz Vural'a, yaptığımız işleri takdir ederek sevindiren Hakan Artış'a, gecenin ve ödüllerin sponsoru Ülker'e, bizi bu ödüle layık görenlere ve tüm okuyucularımıza kocaman teşekkürler. Darısı 2010 senesindeki ödüllerin ve daha nice başarıların başına diyorum ve saygılarımı sunuyorum.

Not: Ben de şimdi Cem Kurel'den öğrendim, tüm kategoriler içinde en fazla puanı toplayan biz olmuşuz. Süper bir detay, ne mutlu bize.

12 Yorum Yapılmış:

Ahmet Karadag dedi ki...

Tebrik eder, basarilariniz devamini temenni ederim...

Cengizhan dedi ki...

Yılın haberiydi açık ara. Tebrik ediyorum.. Keşke cezalarıda hakedilen şekilde verilseydi de bu haberin değeri daha çok anlaşılsaydı.

gkslsrt dedi ki...

Tebrikler, bu hızla devamının geleceğine eminim!

Gökhan dedi ki...

Tebrikler başarılarınızın daimi olmasını dilerim.

Burak dedi ki...

Ben ödülden ziyade, Galatasaray basketbol şubesini toparlattığın için teşekkür ederim :)

murat ozen dedi ki...

tebrikler anıl.

Yiğit Gökçehan KOÇOĞLU dedi ki...

Tebrik ederim abi..

oscar dedi ki...

tebrıkler ama gomlegin rengı pek gıtmemıs.

KskHyTr dedi ki...

Tebrikler devam etmesi dileğiyle...

dejavu dedi ki...

Nice yeni ödüllere kardeşim. :)

Sarıkaya dedi ki...

Salsa basket çok büyük bir iş yapıyor, ödül teferruat.

Lord Ricko Joel dedi ki...

tebrikler salsa. devamını diliyorum.