26 Haziran 2010 Cumartesi

Aklın Yolu Bir: 'Efes' Formülü

Dün Hürriyet gazetesinde çıkan habere göre Tuncay Özilhan şöyle diyor: 'Tütün ve Alkol Piyasası Düzenleme Kurumu’nun (TAPDK) hazırladığı sponsorluk yönetmeliği çıkarsa, Efes Pilsen kulübünü kapatacağız. Ancak uygulamanın yumuşatılması ve bir orta yol bulunması için biz de çaba sarfediyoruz. Gerekirse kulübün logosundan Pilsen’i çıkarabileceğimizi teklif ettik. Sadece Efes kalabilir. Uzlaşma sağlanması için çalışıyoruz'

Çok olmuştu söyleyeli, çok büyük bir değişiklik olmazdı Efes Pilsen'in adının 'Efes' ya da 'Efesspor' olması. Özilhan kanadından bu minvalde bir açıklama gelmiş olması sevindirici. En azından opsiyon olarak düşünüldüğünü görmek güzel. Tabii burada hükümet kanadının tutumu da önemli. Bu tarz bir öneri karşısında gösterecekleri tutum merak konusu. Esas amaç üzüm yemekten ziyade bağcıyı dövmekse onu da görmüş olacağız.

8 Yorum Yapılmış:

M.Ç. dedi ki...

"fenerspor","galataspor" ya da "beşikspor" kadar güzel bir isim olurdu, "efesspor" bence.

norton dedi ki...

daha once de bunun en mantıklı secim olacagını yazmıstım. takımı kapatmaktansa cok daha isabetli bir karar ama bakalım hukumetin gercek niyeti bundan sonra ortaya cıkacak...
norton dedi ki...

En basindan beri bunu mevcut hukumetimiizin yaratmaya calistigi yeni Turkiyeyle ilgili bir karar oldugunu dusunuyorum ve kesinlikle kapatilmamasi gerektigine inaniyorum... onerilen isim degisikligi tekliflerine hukumetin ekmegine yag surmek olacagini ve ayrica 35 sene de olusturulmus bir isimden bahsettigimizi hepimiz biliyoruz... bence isim değistirmesinler.... ama cok gerekiyorsa sadece' pilsen' i kaldırsalar olmuyor mu acaba EFES ismi ulkemizde bildiginiz gibi izmir yakinlarinda tarihi bir sehir bunu engelleyen bir yasa da yoktur herhalde ... :)))

24 Mayıs 2010 21:11

koray dedi ki...

İyi de asıl sorun mevcut yönetmelik değişikliği önerisi bir alkollü içli firmasının sponsor olmasının önüne geçiyor.

Malesef iktidar kanatında bu konuda yumuşama sinyalide yok.

Takımın adın Yeşilayspor olarak değişsede Efes sponsor olamayacak ki

Kapkan dedi ki...

en iyisi bildiğimiz gibi kalması.ama inat ediyorsa hükümet efes olsun. nede olsa "aç bir efes şisesi" reklamı vardı bir ara.

Utku61 dedi ki...

Efes olması gayet mantıklı ama ben o TAPK kurumuna güvenmiyorum..

murat ozen dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
emireri dedi ki...

bence ef-es pil-sen, efes pil sen yada efes pil-sen daha mantıklı. olmadı efespil sen'de olabilir.. bu ne ya...

Sarıkaya dedi ki...

Valla ben meselenin bağcıyı gömmek! olduğun u düşünüyorum. Üzümünden de pekmez yaparlar!:-((