2 Haziran 2010 Çarşamba

Alex Gordon Aliağa Yolunda

2008-09 sezonunda Oyak Renault formasıyla müthiş bir yıl geçiren, 30 maçın tamamında sahada kalıp 20.8 sayı - 3.6 ribaund - 4.4 asist ortalamaları yakalayan ve ligin sayı kralı olan Alex Gordon, geçen sezon Kepez'e transfer olmuştu ancak oradaki belirsizliklerden mutsuz olup sezon içinde Erdemir'e geçmiş ve sezonu orada kapamıştı. İlk yılına göre skorer kimliğinde istatistiksel anlamda yarı yarıya azalma olsa da, dakikalarının azaldığını da göz önünde bulundurmak gerek. Kepez'e onu Halil Üner almıştı malum, şimdi Aliağa Petkim'e de istiyor. Erdem Türetken ve Levent Bilgin transferleriyle zaten güvendiği isimleri yanına toplama konusundaki isteğini ortaya koymuştu. Yalnız işin ilginci Aliağa Petkim, Hakan Köseoğlu için de ısrarlarını sürdürüyor. İlk yapılan görüşmenin olumsuz olduğunu ve Hakan'ın Mersin'e daha yakın olduğunu yazmıştım. Aliağa kendisine yükseltilmiş yeni bir teklifle gitmiş. Bakalım o ne yapacak. Salsabasket özel haberidir.

4 Yorum Yapılmış:

commodorre dedi ki...

Jack McClinton'dan daha faydalı olur gelirse

burnovic dedi ki...

Erdemir için sevindirici bir haber! :)

kerim can dedi ki...

Önümüzdeki sene Hakanın ereğlide olmamasına ben de çok sevindim. Bütün sezon saç baş yoldurttu. Mersin yada Aliağa seyircisine sabır diliyorum.

roland deschain of gilead dedi ki...

Hakan ın oyunu yönlendirememesinden dolayı hiç verim alınamadı alex den...bu sene belki bir fırsat olur diye umuyordum ama kısmet değil gözüktüğü kadarıyla