1 Haziran 2010 Salı

Aydın Örs İlk Kez Konuştu

Dün Doğan Hakyemez'in Salsabasket'e özel verdiği müjdeli haber Trabzon'da ve Trabzonlu basketbolseverler arasında ciddi bir sevinç yarattı. Konunun asıl öznesi Aydın Örs bugün konuyla ilgili Medyaspor'dan Oğuz Yenihayat'a konuşmuş. Görüşmelerin olduğunu ama işin resmiyete dökülmediğini, kendisinin de kulüpten 2 hafta süre istediğini belirtmiş tecrübeli çalıştırıcı. Oğuz Yenihayat imzalı habere şuradan ulaşabilirsiniz.

2 Yorum Yapılmış:

GÜRAY İŞDAŞ dedi ki...

Sayın Aydın Örs'ün 2 hafta süre istemesi ve beklemede olması,bana Fenerbahçe'nin bir proje ile kendisine gelebileceğini düşünmesi gibi geliyor.En azından bir Fenerbahçeli olarak ben böyle olmasını istiyorum:)Sevgiyle kalın...

Ali dedi ki...

Ben şahsen Aydın Örs'ün böyle bir işe gireceğine inanmıyorum,D.Hakyemez yanar döner adamdır,birşeyleri riske edip onla yola çıkmayacaktır,tabi bence.Ayrıca Park Medical anlaşmasının uzun vadeli olmamasıda buna etkendir.