8 Haziran 2010 Salı

Damir Mrsic Gelecek Sezon Hakkında Kararsız

F.Bahçe Ülker kaptanı Damir Mrsic ülkesindeki Dnevni Avaz sitesine verdiği demeçte yeni sezon için kararsız olduğunu açıklamış. Sarı lacivertli forma ile 5. kupasını kaldıran ve Ekim ayında dolu dolu 40 yaşına basacak olan tecrübeli oyuncu 'Şu anda İzmir'deyim ve yorucu geçen bir sezonun ardından dinleniyorum. Ne yapacağımı düşünmek istemiyorum şu an için. Ama kararım ne olursa olsun güçlü olacağım. Başkan Aziz Yıldırım ile konuştum, kararı bana bıraktıklarını ve yönetim olarak isteğime saygı duyacaklarını belirtti. İstanbul'da olmak ve F.Bahçe'de oynamak çok keyifli. Ama dediğim gibi henüz net bir karar vermedim' açıklamalarıyla şu an içinde bulunduğu durumu özetlemiş.

Aziz Yıldırım'ın onu kaptan olarak takımda tutmak isteği, taraftarların onu staff içerisinde takım elbiseyle görme isteği, İzmir'e olan sevgisi, Karşıyaka'nın yıllardır ona olan ilgisi düşünüldüğünde cidden zor bir durum ortaya çıkıyor Mrsic için. Kararının ne olacağını bekleyeceğiz, göreceğiz.

3 Yorum Yapılmış:

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

Umarım devam eder.

cannksk dedi ki...

Çok da ilgimiz olduğunu söyleyemeyiz aslında yıllardır

Legend dedi ki...

FB ÜLKER de takım kaptanı olarak euroligde mücadele etme ve tr de kupa kaldırma şerefini yaşamak varken ben olsam karşıyakaya gitmem tabiki..
umuyorum ki 1 2 sezon sonra takım elbiseyle benchteki yerini alacaktır.

Legend..