7 Haziran 2010 Pazartesi

Efes Pilsen'in Erman Kunter Arzusu

Sabah Efes Pilsen ile ilgili Litvanya basınında çıkan Kurtinaitis haberini geçtiydim ama asıl bomba iç piyasadan. Gerçi hoca yerli ama o da yurtdışından gelecek gelirse. Erman Kunter ile ciddi bir temas halindeymiş Efes Pilsen. Hatta bugün bir toplantı yapılacakmış yönetim kademesinde ve duruma göre takımı yeni sezonda çalıştıracak koçun açıklanma ihtimali de varmış. Kunter, Kurtinaitis, hatta Khimki'den ayrılma ihtimali olan Scariolo. Beklemedeyiz. Salsabasket özel haberidir.

7 Yorum Yapılmış:

Serdar dedi ki...

Bu arada Murat Didincilere :) Didin DB Skylinerdan ayrıldıktan sonra yeni koçla adamlar Beko Alman liginde finale yükseldi ve ilk maçıda aldılar 6 yıldır yenemedikleri Brose Basketi

Bapsteba dedi ki...

@serdar

murat didin de daha önce final oynatmıştı bu takıma.sorun yok yani.

@salsa

salsabasket özel haberinden daha çok gazete haberturk'ten esinlenmeye benziyor gibi.[bknz.bugünkü gazete haberturk)

saLsa dedi ki...

@ Bapsteba

Habertürk gazetesi almadım ve okumadım bugün. Ben bana gelen duyumu yazıyorum. Yazıldıysa da kimse kusura bakmasın, ama tamamen kendi cümlelerim ve kendi duyumlarımla yazılmış bir haberdir bu.

saLsa

kobe dedi ki...

@ bapsteba

Ya murat didin gelmeden once bu takim almanya sampiyonu oldu 2004te MURAT DIDIN DEN ONCE.Ondan sonra murat didin geldi.Sanki 5 sene ust ust sampiyon olmus gibi konusmalar 1 tane kupasi var mi almanyada murat didin o yuzden sorun yok:)

Gurcay dedi ki...

Kurtinaitis geleceğine Erman Kunter takımın başına geçsin.

Bu arada böyle haberler çıkması, kulübün kapanmayacağı yolunda ümitlendiriyor beni.. :)

mustafa can dedi ki...

ama yinede fenerbahce ulker erman ı alabilir gibime geliyor.

mustafa can dedi ki...

erman kunter de bir ekol en azından oyuncularda belli bi sözü geçer ve oyuncuları pozitive etki yapar