9 Haziran 2010 Çarşamba

Faruk Akagün İmzaladı

Sabah ilk olarak biz duyurmuştuk bu evliliği. Resmi imzalar da atılmış öğlen. Faruk Akagün 1998'deki Oyak Renault macerasının ardından yeniden 1. ligde koçluk yapacak. 2000'li yılların büyük bölümünü Detroit Pistons'ta Avrupa Scout'u olarak çalışan 61 yaşındaki tecrübeli basketbol adamı yeni sezonda Avrupalı yabancılardan çok, kolejden yeni mezun, hırsını kaybetmemiş, amatörlükle profesyonellik arasına sıkışmış Amerikalılara yönelecekmiş. Amerika ile olan bağlantılarının da vasıtasıyla. Hayırlısı diyelim.

5 Yorum Yapılmış:

koray dedi ki...

Sonuç olarak bütçe de düşüyor demek ki ? pahalı yerli oyunculardan sözleşmesi biten veya fesedilmesi düşünülen var mı ?

saLsa dedi ki...

Oyuncuların tamamının sözleşmesi bitti diye biliyorum ben. Soner, Ümit Sonkol ve bir ihtimal Mutlu takımda kalacak diye duydum. Diğer tüm isimler serbest. Tutku, Hüseyin, Bekir, Dudley..

koray dedi ki...

Çok teşekkür ederim cevap için.

onur dedi ki...

@salsa
soner ve mutlunun kulup opsıyonlu bır senelık daha kontratı var ama umit sonkolunda kontratı yok dıye bılıyorum acaba yanlısmı

Cakivu dedi ki...

Yani yazmiyim dedim de gözümü alıyor bu detaylar insan bir klüple sözleşme yaparken Pistons tşirtümü giyer? Bu kadar ciddiyetsizlik çok komik gerçekten. Daha da detaylandırılır bu konu ama Faruk bey Pistons ın avrupa da oyuncu izleme görevine devam etsin bence çünkü kafası hala orada heralde...