7 Haziran 2010 Pazartesi

Harun Erdenay: F.Bahçe Ülker İşi 1 Haftaya Netleşir

18 Mayıs tarihinde 'Harun Erdenay F.Bahçe Ülker'e Menajer mi Oluyor?' başlıklı yazımızla duyurduğumuz haberde yavaş yavaş sona yaklaşılıyor. Son durum hakkında bilgi almak için görüştüğümüz Harun Erdenay'dan konuyla ilgili şu açıklamalar geldi:

'Başkanla ve yönetimle görüştük. Onlar beni göreve getirmek istediklerini belirttiler, ben de kendilerine teklifleriyle ilgilendiğimi belirttim. Konu 1 hafta - 10 gün içerisinde netleşir.' Salsabasket özel haberidir.

4 Yorum Yapılmış:

cannksk dedi ki...

Mahmut uslu istifa ettiğine göre şimdiden netleşmiş gibi bazı şeyler

Fanatik Basket dedi ki...

resmi siteden yalanlamamışlar mıydı bu haberi :)

Bapsteba dedi ki...

harun erdenay kimin yerine gelecek?nedim karakaş mı yoksa cenk renda mı?

agopist dedi ki...

Harun Erdenay'ın Fenerbahçe'den Ülkerspor'a transfer olduğu sezonki ilk maçta salondaydım. Tüm Fenerbahçe taraftarının Harun'a ağır küfür ettiklerini çok iyi hatırlıyorum. Küfür ederek gönderilen oyuncu, menajer olarak döndüğünde tepki nasıl olacak gerçekten merak ediyorum.