24 Haziran 2010 Perşembe

Kaya Peker & Oğuz Savaş F.Bahçe Ülker'de

Yeni sezonda hangi takımda oynayacakları fazlasıyla merak edilen iki yerli uzunun da tercihi F.Bahçe Ülker oldu. Dün (Çarşamba günü) kulüpte yapılan uzun görüşmeler sonucunda hem Kaya Peker hem de sözleşmesi sona eren Oğuz Savaş için anlaşma sağlanmış. Sözleşmeler ikişer yıllık. Semih Erden'in Boston, Ömer Aşık'ın ise Chicago ile anlaştığı dedikoduları ayyuka çıkmışken uzun rotasyonu için 2 isimle anlaşmak önemli bir hamle kuşkusuz, ama Kaya Peker'e neredeyse her maç özel olarak tepki gösteren F.Bahçe taraftarı bu transfere ne der bilinmez. Salsabasket özel haberidir.

40 Yorum Yapılmış:

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

Hiç sevinmedim Kaya'nın gelmesine...

onur dedi ki...

Kaya'nın transferi konusunda bir taşla iki kuş misali hem en güçlü rakibinin en önemli uzununu alarak, hem de uzun rotasyonuna 4 numara da oynayabilen bir oyuncuyu ekleyerek büyük iş becermiştir FB-Ülker yönetimi. Taraftar da bir yandan "padişahım çok yaşa" çekerken, öte yandan da bir demet çiçekle, yanağından bir öpücükle gönlünü alır artık Kaya'nın...

Ethem Nostar dedi ki...

Sabri Sarıoğlu Fenerbahçe'de oynasa sevinirmiydiniz? Öyle bir isim Kaya Peker. İzmir'de 2009 yılında oynanan Teknosa Türkiye Kupası yarıfinalinde Damir Mrsic'e herkesin önünde sinirlenip o. çocuğu demesi gözlerimin önündedir hala. Fenerbahçe taraftarı olarak açıkçası gerçekten üzüldüm. Bravo size yeni bir Rasim Başak kattınız kadroya.

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

Ethem Nostar arkadaşa katılmamak elde değil. En büyük rakibe çalım atacağım derken taraftarlardan oluyorsunuz. Hiç dolmadığından bahsettiğiniz salonları Kaya mı dolduracak? Eminim ki bütün Fenerbahçeliler üzüldü bu habere.

KEREM dedi ki...

Parayı veren Kaya'yı çalar. :)

Kapkan dedi ki...

kaya peker'in neden playy-off ta innaılmaz kötü oynadığıda belli oldu. böyle süper bir sporcu ahlakına sahip kaya peker hayırlı olsun fbülker'e

tozasor dedi ki...

aha Kapkan şov :)

Kapkan dedi ki...

salsa bu transeferi başka takım yapsaydı bir atıf yapardın mutlaka. ama bu işine gelmedi galiba.
malum playy-off tan sonra kişiliksiz bir durum olduğu ortada

tanju dedi ki...

http://thehoopsmarket.blogspot.com/

Her TBL haberinden kısa bir süre sonra burada geçiyor haberler, siteyle alakanız var mı merak ettim. her lige haberler var bu arada bu sitede, oldukça güzel.

Ali dedi ki...

Anıl bir atıfta bulunsana kardeş,hani geçen yıl çok yapıyordun,acaba bu adam final serisinde neden döküldü.Sitenin sosu buna izin vermiyormu yoksa.:)

dejavu dedi ki...

@tanju;

O site tüm liglerle ilgili çıkan haberleri derleyen bir site. Bizimle bir alakaları yok yani, dahası kimseyle bir alakaları yok.:) Muazzam bir iş yapıyorlar, Avrupa piyasasını takip etmek için harika bir kaynak.

Çağlar

Yiğit Gökçehan KOÇOĞLU dedi ki...

Kaya git yaaa.. Gelme !

tuğçe555 dedi ki...

Hiç sevinmedim kayanın gelmesine umarım hiç süre almaz..

Oypa13 dedi ki...

2 sezon önce Final serisinin olaylı 6. Maçında F.Bahçe taraftarı 13 bin kişi Kaya'yı oyuncular ısınırken Koro halinde sövmeye başlamıştı.Sahaya girenlerin ise öncelikli hedefi Kaya Peker'den başkası değildi!!

Kaya kariyeri boyunca parayı seçen biri oldu burada sorun yok F.Ulker iyi para verdi oyuncu kabul etti ama F.Bahçe'nin böyle bir transfere imza atmak istemesi çok ilginç geldi bana.

Nedim Karakaş ile karşılıklı tavla oynar Kanka olurlar artık.

Haa birde bundan sonra Kerem Gönlüm hamleside beklenir F.Bahçe Ulker'den.

Utku61 dedi ki...

Bünye meselesi kaldırırlar.

scragnoth dedi ki...

iyi transfer, dirayetli olmak lazım. efes'ten sinan ile alınabilecek iki oyuncudan biriydi.

Ahmet Karadag dedi ki...

Kaya veya Efes'in herhangi bir oyuncusu FBÜ veya baska bir takima transfer olabilir. Burada herhangi bir sorun yok. FBÜ taraftarlarinin Kaya'ya her macta koro halinde ana avrat küfür etmesi o camianin ve Kaya'nin sorunu. Herhalde kendi aralarinda cözerler artik :) Takildigim tek konu su. Gecen yil final serisi esnasinda Efes'in Mirsad ile sözlesme imzaladigi icin "etik tartismasi" baslatan FBÜ ahalisi bu durma ne diyecek acaba. Bu sene final serisi oynanirken Kaya'nin FBÜ ile anlastigini bütün haber siteleri duyurmustu. Kaya'nin sezon boyu en kötü performansi da bu seride gerceklesti. O hirsli, mücadeleci Kaya'nin yerinde yeller esiyordu... Herhalde FBÜ taraftarlari ile "barisma" adina ilk adimini atmaya calismistir Sayin Peker... Bir tane Efes yöneticisinin de cikip bu yönde bir demec verecegini zannetmiyorum. Vatana millete hayirli olsun diyelim...

saLsa dedi ki...

@Kapkan @Ali

Kaya Peker'in Play-Off'ların genelindeki kötü oyununun arkasında başka bir neden var. Kaya karısıyla boşandı ya da boşanmak üzere. Bir aldatma sözkonusu diye duymuştum Kaya merkezli. Ve karısı da bunu öğrenmiş. Moral o yüzden çöküktü. Bilmeyenlere Efes Pilsen taraftarı arkadaşlar daha iyi yardımcı olacaktır. Yanlış biliyor da olabilirim ince detayları, düzeltin lütfen öyleyse.

saLsa

Cengizhan dedi ki...

Ergin Ataman'ı transfer edelim boşta nede olsa. Bir farkı yok yani bu transferden. Başladık yine boş işler peşinde koşmaya. Keşke bu kaybettiğimiz vakitleri futbola yada diğer branşlara harcasak. Basketbolda yine kalamıcaz F4'e falan, hepsi yine hayal.

Huseyin dedi ki...

bir fenerbahceli olarak, gecen sene mirsada seri oynanirken teklif yapildi diye ortaligi ayaga kaldiran bizler, bu sene seri oynanirken kaya fenerbahce ile anlasti haberlerine gereken tepkiyi gosterememis ki kaya fenerbahce ile anlasmis. Neler oluyor anlamak guc, neden hep sevincimizi(aydin ors) kursagımızda bırakiyorlar anlamıyorum. ne sevinebiliyoruz dogru duzgun nede uzulebiliyoruz. Kaya yerine al ermal i kayada daha verimli oynayabilecegi gs ye gitse daha guzel olmazmıydı.

Erol Kaya dedi ki...

@Ethem
Seni burada gördüğüme şaşırdım yaa dostum:)
Abi ben final maçından sonra bi yazı yazmıştım kendi blogumda Şampiyon Fenerbahçe Ülker başlıklı.. O yazıda da belirtmiştim. Bu kaçan şampiyonluğun Efes Pilsen'e en büyük faydası iki bela adamdan kurtulacak olmamız demiştim. Sonunda ikinci kişi de gitti Efes Pilsen'den. Kaya Peker'i ben oyuncu olarak pek beğenmem. Sertliği dışında neredeyse her kulvarda vasatın altında bir oyuncudur Kaya. Bir kere faul atışlarında Ömer Aşık'tan bile kötü olduğunu söyleyebilirim.
Bir arkadaş da 4 numara oynayabilir demiş. Ona cevaben oynayamaz. Şutör 4 numaralar ya da hızlı 4 numaralar Kaya'nın aklını başından alır. 5 numarada tam olarak oynadığı söylenemez.
Neyse hem Efes Pilsen'e hem de Fenerbahçe Ülker'e hayırlı olsun.

Bapsteba dedi ki...

bu camia emre belözoğlunu nasıl kabullendiyse aynı şekilde kaya peker'i de kabullenecektir.

intuition dedi ki...

Aydın Örs yapıyorsa mutlaka bildiği vardır der geçerim... İçime siner mi? Çok değil...
Ama Aydın Örs´e duyduğum saygı bundan çok daha öte.

yes dedi ki...

Küfürü azaltmak için yapılan bi hamle sanırım.

Gurcay dedi ki...

Geçen sene Mirsad olayına sayfalar açan Türk medyası, son final serisinde yokları oynayan Kaya'nın FBÜ'ye transferine ne diyecek acaba..?

@salsa,
Kaya'nın eşiyle ile ilgili sorunları konusunda haklısın ama tüm play-off serisinde böyle kötü oynadığı doğru değil. Kaya el freni çekilmiş bir araba gibi FBÜ serisinde bir anda durdu.

aykupetto dedi ki...

önce tümer sonra emre bravo yönetim hatta bırr raa voo !

Ahmet Karadag dedi ki...

@gürcay
bu sene FB yönetiminin ve basinin bu islerle ugrasacak zamani yok. Su anda Daum'un calisma odasindaki insaat isleriyle mesgul olduklari duyumunu aldim. FB yönetimi icraatlari ile artik Alaman tabloid gazetelerini bile senlendirmeye basladilar... biraz konu disi oldu, özür dilerim :)
Ama bu gibi seyleri okuyan/duyan herhangi kariyerli bir coachun veya oyuncunun Türkiye de görev yapmalarina sasiriyorum. Bu davranislarla isini düzgün yapan kulüplere bile zarar veriliyor. Her vasat oyuncu/coach Türkiye'ye gelmeden piyasa degerinin en az iki mislini talep ediyor... ne olur, ne olmaz diye...

Cakivu dedi ki...

açıkcası benim de içime sinmedi Kaya transferi, ben Furkan ın alınmasından yanayım hatta vidmar gidiyorsa oraya artı bir yabancı taksviyesi yapılabilirdi.

mirsad olayında da söyledim sözlerimin arkasındayım eğer fener yönetimi de seri oynanırken kayaya teklif yapmışsa bu çok yanlıştır aynen geçen seneki mirsad olayı gibi arada bir farkı yok bunun. Kaya bu final serisi zannedersem bir maç dışında felaketti ama bunu bu transfere bağlamak ne kadar doğru bilmem sonuçta basketbolda oyuncular daha sık transfer oluyor keza oğuz da anlaşabilseydi efese gidebilirdi.

@kapkan
basketbolu sevmek ve takip etmek fenerle ilgili her habere olumsuz yazılar yazmak değildir biraz daha geniş tutabilirsin vizyonunu zarar gelmez...

emre dedi ki...

@Salsa, @Kapkan

Ergin Hoca play-off zamanında bir meclis ortamında Kaya'nın kötü oyununun sebebini FB teması olarak göstermişti. Ailevi bir mesele olsa önce hocası bilirdi ve ona göre konuşurdu.

Efes'in en krizli bölgesi içerisiydi rotasyondan dolayı, Kaya'nın da yüzüstü bırakması tüm planları bozdu. Dediğim gibi ailevi neden olsa önce Ergin bilir, kendisi de zamanında aynı ailevi meselelerden çekmişti. (:

Cemal Nalga'da yılın en iyisiydin, burada da aynısını yapabilirsin Salsa. Biz sana güveniyoruz. (:

saLsa dedi ki...

@ Emre

Yanlış anlaşılmasın tek neden olarak göstermiyorum Kaya'nın ailevi sıkıntılarını. Ama bu da vardı diye dikkat çekmek istedim. Konuyla ilgili yazıyı toparlıyorum, yayınlayacağım akşam saatlerinde. Sizden farklı düşünmüyorum ben de, bu durumun herhangi bir ispatı olmayacağından ötürü bu komplo teorisi kurulur, kurulmak zorunda, kurulmalı da.

saLsa

Kapkan dedi ki...

@salsa,

efes pilsen'in rytas-popoviç-malaga üçlemesini sesli sesli düşünüp bol bol atıflar yapan sizdiniz. GS nin nalga olayında yine her olayda vahim durumu defalarca tekrarlamaktan bıkmayan yine sizdiniz.. bu liste uzar gider.
bu transferi ve Kaya Peker'in final maçlarında tek bir olumlu hareket yapmadan tamamlamasını sadece ailevi nedene dayandırıp bu olayda yanlış bir şey olmadığını söylüyorsanız sizinde herkes tarafından bilinen tarafsızlığınza hayran kalmamak elde değil!

@Cakivu
ben yukarıda düşüncemi belirttim benim hiç bir kulüple sorunum yok yeterki herşey ahlaki sınırlar içinde devam etsin.ayrıca ben her konuda yorum yazıyorum. ve doğru olan konuya doru derim. ama burada aleni bir yanlış var. Ha siz o renkli gözlükle göremezsiniz bunu.

saLsa dedi ki...

@ Kapkan

Öyle bir düşüncemin olmadığını göreceksin, yazıyı tamamlamaya çalışıyorum. Sadece sizlere ailevi sıkıntılarının da olduğunu hatırlatmak istedim. Yoksa ben de farklı bir şey düşünmüyorum. Sesli düşünüp fikirlerimi yine paylaşacağım öğleden sonra merak etme.

saLsa

Yiğit Gökçehan KOÇOĞLU dedi ki...

@ Kapkan

Tüm blog'da bir tane olumlu veya "olumlumsu" bir mesajınızı görmedim..

Sarıkaya dedi ki...

Çok sorun olacağını zannetmiyorum. Kaya'nın Fenerbahçe bayrağını öperken ki fotoğrafları gas'telerde yayınlanır, v.s.

Sesli düşünme, veya daha doğrusu "düşünmeme" konsunda da bi' yanlış yok. Önce kulüp yöneticileri kapalı kapılar arkasında sesli düşünür sonra bab-ı telli bu hissiyata tercüman olur. Böyle gelmiş böyle gider..

altug dedi ki...

@emre

"Ergin Hoca play-off zamanında bir meclis ortamında Kaya'nın kötü oyununun sebebini FB teması olarak göstermişti." demissin.

kaya'nin sozlesme sorunu devam ederken efesli yoneticiler kaya'nin onune mukaveleyi koyup, "bunu imzala, eger imzalamazsan fenerbahce ile gorustugunu aciklariz, kasitli olarak oynamadigini soyleriz" diye tehdit ettiklerine dair bir iddia / dedikodu da var. sasirir miyim? sasirmam.

@salsa

madem genel istek uzerine komplo teorisi yazisi hazirliyorsun, bu dedigimi de bir arastir istersen.

saLsa dedi ki...

@ altug

Siparişle yazı yazmıyorum. Ne senin fikrinle ne de başkasının fikriyle. Biliyor olman lazım.

saLsa

altug dedi ki...

@salsa,

cok net bicimde "ben tarafsizim" vurgusu yapmak icin ek bir yazi hazirladigini dusunuyorum...

gercekten "komplo teorisi kurulmalidir" diye dusunuyor olsaydin, orjinal haber yazinda dokundururdun.

anil aksac'in bende biraktigi intiba bu sekilde.

hatta bence meseleye o kadar inanmiyordun ki, yorumlara sasirmis bile olabilirsin.

ama anliyorum seni... fenerbahceli olup da medyada var olmak zordur. arada boyle dengeyi bulmak, ayar cekmek gerekir.

sen dedigimi de bir arastir, hic olmazsa meseleyi iki tarafli yansitmis olursun.

saLsa dedi ki...

@ altug

Gece 12'de haberi girip, sonra da uyudum. İzninle uyku için sürem olsun ve kafamda bir şeyleri toparlamak için de vakit bulabileyim.

saLsa

altug dedi ki...

@salsa

bu blogu begeniyorum, begendigim icin de takip ediyorum zaten. bu baglamda bana birsey anlatmak ya da kanitlamak zorunda degilsin...

iznimle uyumak falan ilginc olmus.

bu mesele o kadar atla deve degil... uzerine tez yazilmaz yani.

Kaya'ya her macta kufreden fenerbahce taraftarinin nasil karsilayacagini sorguladigin satirin altina; "kaya'nin final serisindeki durgun halini bu transfere de baglayanlar cikacaktir." gibi bir cumle seni uykundan etmezdi saniyorum.

nasil ki bazi mac sonlarini, simdilik skoru verelim sonra detayina gireriz diye bitiriyorsan, bunda da bir supheye dikkat cekerdin.

yapmadin, cunku kaya'nin "kasten" kotu oynadigina inanmiyorsun.

ama daha once gercekten inanip sesli dusundugun seyler oldugu icin "tarafsizlik" adina yazmak zorunda hissediyorsun.

tespitim bu yonde. yazdiklarim da "bence"... yanildigimi sanmiyorum. ote yandan senin icin rahatsa no problem.

didismeye gerek yok.

saLsa dedi ki...

@ altug

Didişmek ne haddime. Sadece senin söylediğin gibi ben de kendi fikirlerimi söylüyorum. Birileri istiyor diye bir tarafımdan yazı ya da inanmadığım değerleri inanıyormuşum gibi uydurmayacağım herhalde. Nasıl yapabilirim ki bunu? Sadece insanların tepkilerini ölçüp sonrasında kendi yazımda malzeme olarak kullanmak istediğim ve sakin kafayla yazmak için bıraktım bugüne yazıyı.

saLsa