8 Haziran 2010 Salı

Mutlu Demir Transferiyle İlgili Salsabasket'e Konuştu

Medical Park Trabzonspor'un Oyak Renault'dan transfer ettiği çiçeği burnunda Trabzonlu Mutlu Demir ile transferi hakkında konuştuk. Buyrun Mutlu'nun ağzından bu transferle ilgili görüşleri:

'Öncelikle hedefi, vizyonu, yatırımı ve taraftarı olan bir kulübe geldiğim için çok mutluyum. Doğan Hakyemez ve şayet olursa Aydın Örs gibi iki büyük basketbol adamının olduğu yerde olmak çok önemli bir şey. Aydın Örs, bugün Milli Takım'da oynayan tüm uzunların üstünde emeği olan bir hocadır. Onunla çalışma ihtimalinin varlığı bile mükemmel. Artı olarak geçen yıl Ümit Milli Takım kampında kendi sistemi içerisinde iyi bir parça olduğuna inandığım (bana böyle hissettirdi) Alaeddin Yakan'la çalışacak olmak da önemli bir detay benim için. Hem saha içi hem de saha dışında çok iyi bir insan. Büyük maçlarda ekstra bir motivasyonla oynadığımı herkes bilir, burada yaşanacak derbiler ve yüksek tansiyonlu maçlar için şimdiden sabırsızlanıyorum. Taraftarın yaratacağı atmosfer ve deplasmanda dahi yalnız kalmayacak olmamız hem takım hem de kendi adıma ciddi artılar. Buradan Oyak Renault kulübüne, başkanına, yöneticilerine, tüm staffa ve en önemlisi de Yücel Platin'e teşekkürlerimi iletmek istiyorum. Çok keyifli bir sezon geçirdim Oyak Renault formasıyla. Beykoz'da geçirdiğim aktif ve verimli sezonun ardından 1.5 sene benchte oturdum, geçen yıl kısa bir Konya macerası yaşadım ama o moral bozukluğunda bana güvendi Yücel Platin. Bana olan güvenini hiçbir zaman yitirmedi, koçtan ziyade bir ağabey gibi yaklaştı bana hep. Eğer bugün bu transferi gerçekleştirmişsem bunda Yücel abinin payı çok büyüktür. Kendisine ve eski kulübüme yeni sezonda başarılar diliyorum.' Salsabasket özel haberidir.

4 Yorum Yapılmış:

HotSauce21 dedi ki...

http://www.fanatikbasket.net/

site açılmıyooo

bu haftanın panoramasını, iddaa tahminlerini çok merak ediyorum,içim içimi yiyo

yardım plsss


Legend

Fanatik Basket dedi ki...

@HotSauce21
sitenin bulunduğu sunucuyla ilgili problemler var. siteyi yeni yerine taşıdığımızda hızlı ve sorunsuz olacak umarım:)

bu arada tbl ve tb2l'de sezon bittiği için panorama vs. hazırlamıyorum, daha çok transfer haberleri oluyor ama ilgin ve düşüncelerin için teşekkürler :)

Legend dedi ki...

@HotSauce21

Legend diye yazmıssın ama o benim nickim :)


Mutlucum canım kardeşim hayırlı olsun diyorum takrardan. Yücel hoca sana güvendi ve geçen yıl iyi bir sezon geçirdin. Geçtiğimz yıl sana o güveni sağlayan koça teşekkür ettin ve hocanında hakkını verdin, sana da bu yakışırdı...


Legend..

and1 dedi ki...

cok guzel olmus,

yucel platin cok iyi bir antrenor, mutluyu da iyi oynatti, ama reno kulub olarak hedefli bir kulub degil, onun icin, dogru bir secim yapti, insallah, trabzon icin ve de mutlu icin, iyi bir sezon olur ve basarilara imza attariz

trabzon geliyor, ..