3 Haziran 2010 Perşembe

Mrsic: Ödünç Vermiştik, Geri Aldık

F.Bahçe formasıyla 5. kupasını kaldıran Damir Mrsic söylüyor bunu. www.damirmrsic.com adresindeki web sitesinin açılışında sarı lacivertli taraftarların hoşuna gidecek bir görsel mevcut. Çoğu kişi 'Kaptana da böyle bir veda yakışırdı' diyedursun, Aziz Yıldırım'ın dün kurduğu 'Kaptan seneye işin daha zor, 4 kupayı da istiyorum' cümlesi acaba bir şeylerin habercisi mi? Bana kalsa takım elbiselerini giyip teknik heyete katılsın derim bu bayrak adam ama karar yönetimin ve hepsinden önemlisi kendisinin. Kaldı ki, idmanlarda hala en ön sırada koşan bir ultraprofesyonele akıl vermek benim ne haddime.

4 Yorum Yapılmış:

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

10 sene daha devam etse benim gözümde bir numaradır ve inşallah devam eder.

cannksk dedi ki...

Mrsic'i koyacaksın altyapıya 13-15 yaş arası gruplarda şut atmayı öğretecek ve bosnadan falan oyuncu toplayacak. Banvit erris nuhsi diye bir çocuk bulmuş 96 doğumlu, geleceğin bodirogası

serpil dedi ki...

büyük insan ya.. taraftarın efsanesi damir mrsiç..

twilost dedi ki...

artık forma numaraları da 4-15 olmak zorunda değilken, veda ettiğinde-şu an kabul etmiyorum veda ettiğini- 12 numaralı formayı emekli etseler... hak ediyor.