1 Haziran 2010 Salı

Oktay Mahmuti & G.Saray Cafe Crown

Sabah sabah, sıcak sıcak. Şimdilik iki ismi yanyana koyalım, bırakalım. Salsabasket özel haberidir.

5 Yorum Yapılmış:

brk dedi ki...

hala geçen seneden sonra kalbim cem akdağ demekte ama oktay mahmudi çok farklı tabiki de, umarım gerçekleşir, ya da umarım ergin ataman gerçekleşmez...

tarski dedi ki...

ya cem akdag'in sucu ne cok merak ediyorum. bu ulkede yaptigin hizmet cezasiz kalmiyor, bir kere daha goruyoruz.

Sinan dedi ki...

Cem Akdağ muhteşem bir insandır Bayan Takımından sonra erkek takımındanda gönderilirse camia olarak kendisine bir kazık daha atmış olacağız ancak bardağın diğer tarafına bakacak olursak Oktay Mahmudi yada Ergin Ataman isimleri Cem Akdağ ismine nazaran daha büyük ve popüler isimler bunlardan biri göreve gelirse bu demektirki seneye şampiyonluk yada en azından final hedeflenecektir, her iki isimde Cem Akdağ'a nazaran daha iddialı ve basketbol camiası üstünde etkisi olan isimlerdir. Yıllardır Basketbolda şampiyonluk özlemi çeken bir GS taraftarı olarak Cem Akdağ'ı çok sevmeme rağmen diğer iki isimi beklenen ve sabır taşı kalmamış şampiyonluk özlemini gidermeleri konusunda daha gerçekçi görüyorum...

Cengizhan dedi ki...

Bir Fenerbahçeli olarak sevinirim. Büyük takımlarımızı Ergin Ataman gibi hocalara bırakmaktan kat kat iyidir.

saLsa dedi ki...

Arkadaşlar asmadan kesmeden önce bir düşünün, yani bu kadar dikkat ettiğimiz halde bazen gözden kaçabiliyorsa yorumlar, insanlık halinden ötürüdür. Yoksa burada hangi camiaya 'Dönek' denmesine izin veririz? Sorması ayıp?

Yani bunun takım tutmakla ne alakası var? Ben FB'liymişim, Çağlar GS'liymiş, o başka takımlıymış falan.. Anlamadınız mı hala, burada sizin her yorumunuzu satır satır okuma gereği duymamız bizi bazen gözden kaçırmalara yöneltebiliyor.. Bu GS için de olutyor FB için de oluyor..

Ben suçluyum hadi tamam, ama adam gibi yorum yazmayanlar daha da suçlu değil mi?

Neyse ya, ben FB'liyim ya, bütün siteye FB sosu yediriyorum ya, o yüzden tüm suç benim.. Hey Allah'ım ya..

saLsa