7 Haziran 2010 Pazartesi

Trabzonspor'un Guard Adayı Vuk Radivojevic

Guard arayışlarını sürdüren Medical Park Trabzonspor'da hedeflerden biri Kızılyıldız'dan Vuk Radivojevic imiş. Sezon içerisinde Beşiktaş Cola Turka'nın da gündeminde olduğunu yazdığımız 1983 doğumlu oyuncunun duyumunu Sırbistan pazarının içinde olan bir arkadaşımdan aldım. Kariyerinin 5 yılını Kızılyıldız'da geçiren ve bu takımın kaptanlığına kadar yükselen Radivojevic arada 2 yıllık bir ACB deneyimi de yaşadı Fuenlabrada takımı ile. Maç başına aşağı yukarı 7-8 sayı, 3-4 ribaund, 3-4 de asist ortalamalarıyla oynayan guardın en büyük özelliği ilk adımının hızlılığı sayesinde kolayca adam geçebilmesi. Eğer transfer gerçekleşirse kendisiyle ilgili detaylı da bir yazı yazarız. Şimdilik sadece ilgilenildiğini duyduğumdan, bu kadarıyla yetinmeliyim. Salsabasket özel haberidir.

5 Yorum Yapılmış:

Utku61 dedi ki...

@Salsa

Emek verip haberleri yapıyorsun. Son günlerde Trabzon medyası(nefret ediyorum kendilerinden) senin buradaki haberleri aynen copy paste yapıyor! Utanma olmadığı gibi adamlarda başkalarının emeklerine de saygı yok! Bugün bu haberi aynen yine copy paste yapmışlar. Habere yorum yaptım suçlu ben oldum. Hakaret etmişiz güya :) Neyse sonuçta şikayet edecem tarzı bir yorum yaptım. Adamların emeklerine saygınız olsun yazıyı aynen koyuyorsunuz bari kaynağı da bildirin diye. İhale bana kaldı ama sonuçta onlarda kaynak belirtmek zorunda kaldılar. :)

Transfer girişimi için bir şey söyleyemeyeceğim hiç izlemedim. Ama ekolden gelmesi iyidir bence. Bu arada Aydın Örs işi ne oldu?

BaHa dedi ki...

Ligde ayak bileğinden sakatlanmış.
Playofflarda oynayamıyor şu anda.

saLsa dedi ki...

@ Utku61

İlgin için sağol Utku. Vallahi sanal ortam osnuçta yapacak bir şey yok, diledikleri gibi kullanıyorlar. Ben de bir kez mail attım kendilerine ama dinleyen yok pek.

Aydın Örs işi de hala aynı durumda. Açıklanır ama bu hafta bence.

saLsa

mustafa can dedi ki...

bikaç kere acetobalsamico yapmıstı bikere saçma sahte bi haber yap yayınlasınlarda rezil olsunlar görsünler günlerini ayıp ya

KskHyTr dedi ki...

Saçma sahte haber yapınca rezilmi olacak bir takım spor basını:) Zaten her gün bir dünya yıldızını transfer ediyorlar 3 büyüklere fazla birşey kaybetmezler...