2 Temmuz 2010 Cuma

Doliboa'yı Murat Didin'e Sorduk

Ligin yeni takımlarından Olin Gençlik'in bu sezonki ilk yabancı transferi olarak kayıtlara geçen Seth Doliboa hakkında en doğru bilgileri geçen yıl beraber çalıştığı koç Murat Didin'den alacağımızı düşünerek tecrübeli koçun kapısını çaldık. Aldığımız cevaplar Olin'in iyi bir iş çıkarttığını işaret ediyor:

'Seth'i ilk olarak geçen yıl Las Vegas'ta seyretmiştim. Çok beğendim ama bu kadar atlet bir adam neden hiç savunma yapmıyor diye de epeyce bir düşündüm. Sonra öğrendim ki bir önceki sezon Benfica'da 100 maçın 100'ünü de kazanan bir takımda olmanın da etkisiyle savunmaya pek eğilme gereği duymamış. Ben ondan faydalanabileceğimi ve bu açığını kapattırabileceğimi düşündüm. Sonunda bizim dışımızda 1-2 teklifi daha olmasına rağmen bizi seçti.

Kendisi beraber çalışmaktan gurur duyulacak bir oyuncu, çok çalışkan ve muazzam bir şutör. 4 numara tercihi için benim de tavsiye edebileceğim isimlerden biri. Koç Gökhan Taştimur'un sert basketboluna uyar, fakat Gökhan'ın genç oyunculara yaklaştığı gibi sert yaklaşması, kırılgan bir bünyeye sahip Seth üzerinde ters tepebilir. Total anlamda Edirne temsilcisinin iyi bir transfer gerçekleştirdiğini söyleyebilirim'. Salsabasket özel haberidir.

3 Yorum Yapılmış:

basketçi dedi ki...

lakabı şimdiden hazır
deliboğa :))

FFM dedi ki...

peki anil murat hoca yeni sezonda nerde olucakmis?:D

10ur dedi ki...

türkbaskette filip videnov haberi var, Olin Edirne için.
Olin sağlam yabancılar getirecek iyi yerlilerede el attıklarına göre bu sene play off hedefliyolar galiba!!!