23 Temmuz 2010 Cuma

Erhan Yetim de Konya'da

Torku Selçuk Üniversitesi, Salih Uğraşan - Onat Akış ve Cihad Şahin transferlerinin ardından geçtiğimiz sezon birinci ligde mücadele eden isimlerden Erhan Yetim ile de anlaşmış. Üç sezonluk Karşıyaka kariyerinin ardından geçen yıl Ereğli'de forma giyen Erhan, 18 maçta sahaya çıkarken 2.3 sayı -1.6 ribaund ortalamalarını elde etti. Sertliğin had safhada olduğu ikinci ligde hırsıyla, mücadelesiyle süre alarak geçireceği bir sezon Erhan'a da iyi gelecektir diye tahmin ediyorum.

1 Yorum Var:

yugoslavtipiforvet dedi ki...

bir zamanlar Quinton Hosley Erhan Yetim için gelecekte Karşıyaka'nın yıldızlı olacak demişti;sean marshall ve gary neal ile birlikte geleni geçeni skor manyağı yaptıkları o sezon söylemişti bunu ve onun ne kadar büyük bir gelişme gösterdiğini antrenmanlarda görebiliyorum diye de eklemişti.ne oldu;2.lig oldu...