8 Temmuz 2010 Perşembe

Marcus Haislip & Efes Pilsen İddiası

Yunanistan basınının haberine göre Efes Pilsen, Marcus Haislip'e 2.2 milyon bedelli iki yıllık bir sözleşme önerdi. Haislip'in bu transfere evet diyeceğini söylüyor karşı kıyıdakiler, bakalım bizim taraftan konuyla alakalı bir açıklama gelecek mi? Önce Raduljica, şimdi de Marcus Haislip iddiası. Resmi açıklamaları beklemekte fayda var.

3 Yorum Yapılmış:

Erol Kaya dedi ki...

Sert, şutör ve ribaundçu bir 4 numara almamız lazım demiştim. Çok şey istiyorum ama günümüz basketbolunun olmazsa olmaz bir durumudur bu. 4 numaranız hem savunmada kısalarla switch yapıldığında savunma katkısı verebilmeli, hem sert olmalı ki Kleiza, Lavrinoviç, Batiste, Roberts gibi güçlü oyunculara ezilmeyip hücum ribaundu vermesin, hem de şut tehdidi olmalı ki rakibin savunma dengesini bozabilsin.

Şimdi bütün bu özellikler Haislip'de az çok mevcut. Ama bu adamın bir dengesi yok maalesef. Umarım O da Qyntel Woods un yolundan gider. Yani umarım artık NBA i tamamen unutup, o sevdadan vazgeçip, sadece basketbola konsantre olur.

basketçi dedi ki...

2 yıllık değildir o
1+1 yıllıktır :P
haislip sanırım burdaki herkesin beğendiği bir oyuncudur.
bende çok beğeniyorum ama belkide ondan beklentimiz çok fazla olduğu için ben hiçbir macerasından memnun kalmadım
ne efeste ne ülkerde beklediğim haislip olamadı
nba olayını iyice kafasından atmışsa konsantre olup euro leage üzerine çökerse ekstra yararlı olur
ne olursa olsun ligimizde olması güzel

ali dedi ki...

efes kapanır mı bilmem ama rako-haislip-nachbar üçlüsüyle batar.