2 Temmuz 2010 Cuma

NBA Türkiye Temmuz Sayısı Elimde

Garip bir heyecan, çocukça, masumane. Dergiden 6 tane alacaktım ama bayiinin '4 tane kaldı' demesiyle 4'e talim ettim. Apar topar açıp Mete Aktaş imzalı giriş yazısını okudum, gururum okşandı. Sonra hemen kendi yazılarımı buldum, sanki ne yazdığını bilmiyormuşum gibi. Ve şöyle de bir genel geçişle ısınma turunu tamamladım. NBA Türkiye dergisinde 25-30 sayfa arası TBL ve Euroleague olur mu? Olurmuş, iyi ki de olmuş. Emir Preldzic, Charles Smith, TBL Final Serisi, Euroleague'e genel bakış, Enes Kanter, Mirsad Türkcan, Aydın Örs, Erman Kunter yazıları keyfime keyif kattı. Muazzam bir işin mutfağında olmak, çorbaya tuz atabilmenin keyfini yaşamak tarifsiz bir olay. Emeği geçen, basketbol dergisi olmayan ülkeye basketbol dergisi heyecanını yeniden sokan herkese kocaman kocaman teşekkürler. Seviyorum hepinizi. Buradan sonra önemli olan bu dergiye sahip çıkabilmek. Alın, aldırın, okuyun, okutturun.

11 Yorum Yapılmış:

Ouz dedi ki...

Hepimize hayırlı uğurlu olsun. Emeği geçen herkesin emeğine sağlık.

Erol Kaya dedi ki...

hocam 10 yaşından beri hayalini kurduğum şeyi yapıyosun :)) müthiş bi şey bence. Fast break okurken hep bunun hayalini kurmuştum. O yazarlardan biri olabilmek. Seni tebrik ederim bu başarın için.

neyse ben fazla moral bozmadan işe geri döneyim :)

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

Hayırlı olsun herkese. Ayrıca Anıl'ın da dediği gibi TBL ve Euroleague'e fazlaca yer vermek süper olmuş.

burnovic dedi ki...

Derginin adı dışında her şey gayet güzel... Hayırlı olsun...

ako dedi ki...

@burnovic

çok haklısın. içeriğe bakılırsa aslında genel bir basketbol dergisi. bunu vurgulayan bir isim hoş olurdu.

hangi yayın grubuna ait acaba

Yiğit Gökçehan KOÇOĞLU dedi ki...

Ellerinize sağlık abi. Aldım, okuyacağım..

Chemedya dedi ki...

Allah mahçup etmesin. Bu derginin yaşaması çok önemli. Bende elimden gelen katkıyı yapacağım.
Ahmet Ercanlar

Sheed dedi ki...

@ako:

caretta

guepetto dedi ki...

NBA ISMI ILE ILGILI BIR COPYRIGHT PROBLEMİ YAŞAMAZ UMARIM... İSİM PEK DOĞRU GELMEDİ BANA DA

guepetto dedi ki...

DETAY GÖZÜMDEN KAÇMIŞ NBA LOGOSU KONDUĞUNA GÖRE SANIRIM İSİM HAKKI İLE İLGİLİ YASAL KONULAR HALLEDİLMİŞTİR.... AMA YİNE DE DEĞİŞİK BİR İSİM OLABİLİRDİ... NBA İSMİ SATIŞ AÇISINDAN DÜŞÜNÜLMÜŞ OLMALI.

ozgurr dedi ki...

ben hala bayilerde göremedim.