10 Temmuz 2010 Cumartesi

Ömer Aşık Chicago Bulls'ta

Pek çok kişi gibi ben de onu ilk izlediğim gün adım gibi biliyordum zamanı geldiğinde bu işin şov ve para olarak zirvesi olan NBA yolcusu olacağını. Fakat gidiş şeklinin böyle olacağını tahmin etmek mümkün değildi elbette. Antalya'da Femerling ile giriştiği ikili mücadele sırasında kırdığı köprücük kemiğinin iyileşmesinin ardından bir daha sarı lacivertli formayı geçiremedi üstüne Ömer. Kulüple yaşanan sorunlar malum. Sıkıntının bu boyutlara gelmeden halledilememesi bana kalırsa idari ekibin başarısızlığıdır diyerek tekrara girmeden kapatayım bu konuyu. Amerika öncesi oynayarak geçireceği bir sezon yerine ancak bir elin parmağı kadar maça çıkabildiği ölü bir sezonu geride bırakarak ayrılıyor buradan. Chicago Bulls ile iki yıllık sözleşme imzalayan Ömer, Ağustos ayının sonunda başlayacak şampiyonada forma giydikten sonra takımının yolunu tutacak. Ve bu sezon NBA'de mücadele edecek olan 5. Türk oyuncu olarak Chicago Bulls kadrosuna dahil olacak. Aynı sezonda NBA'de forma giyecek 5. Türk oyuncu cümlesi de ayrıca güzel geliyor insanın kulağına. Yolun açık olsun Ömer, takipteyiz.

15 Yorum Yapılmış:

bonzo dedi ki...

Hiç dilemiyorum ama başarılı olamaz.

basketçi dedi ki...

bu nasıl zihniyet bonza??
ömer umarım çok çok başarılı olur da 2011 yılında avrupa şampiyonasında bizi şampiyon yapan en önemli oyunculardan birisi olur.
ömer narin fiziğinden zayıf bacaklarından dolayı çok fazla sakatlanıyor
belkide geç başlamsından kaynaklanıyor ama amerika da güçleneceğinden adım gibi eminim.

Cevad Zort dedi ki...

ayakları hızlı, savunması iyi, ikili oyunlarda skorer,hem de bir blok ace,orta mesafe şut ve faul atışlarını çözmesi gerekecek,yoksa rotasyondaki rolü onu mutlu etmeyebilir

Kapkan dedi ki...

Şut sorununu çözerse NBA da çok iş yapar. Ömer Aşık kendini dahada çok geliştirse NBA nın en önemli Pota alı oyuncularından olacaktır. Kendisinin başarısını istemeyen insanalar olabilir malum durumdan dolayı. Ama başarılı olmaması için bir neden yok.

bonzo dedi ki...

@basketçi
Ben dileğimi değil, düşüncemi belirttim. Dileğim tabi ki başarılı olması. Düşüncelerimi de istediğim gibi yazayım izin verirsen.

bonzo dedi ki...

@kapkan şu malum durumu açıkla da bilelim

basketçi dedi ki...

bonzo sen ifade edememişsin o zaman
senin yazdığından başarılı olmasını dilemediğin anlamı doğuyor
ayrıca ben başarılı olmaması için önemli bir neden göremiyorum
semih için o kadar iyi niyetli değilim
umarım oda çok başarılı olur zaza paculya gibi kendisini kabul ettirir ama semih o kalibrede bir oyuncu değil.

Monty Brogan dedi ki...

Keşke Miami yapabilse

Şansı ve potansiyeli açısından çok tatlı olur.

Bapsteba dedi ki...

Yolu açık olsun.Türkiyede önü kesildi ama inşallah Nba'de gururumuz olur.Onu izlemek büyük keyifti gerçekten.Her yönüyle tam bir pivot.Abdi İpekçide gelecek sezon Ömer Aşık izleyemecek olmak üzücü.

kadir dedi ki...

Semih'in gitmeye cesaret ettiği yerde Ömer her şekil başarılı olur, serbest atışı %70 civarına çekerse hele dadından yinmez.Boy var, atletizm var, savunma var, blok var, içeriye yüklenişi muazzam.İşte tek eksiği serbest atış ve orta mesafe şut.Orta mesafeye pek gerek yok çünkü kimse ondan her gece 20 sayı beklemiyor ama azcık serbest atış geliştirirse 10 sayı 10 ribo 2 blok'luk bir adam olsa hem kendisi para içinde yüzer hem biz gururlanırız.
Yolun açık olsun.

Yiğit Gökçehan KOÇOĞLU dedi ki...

Potansiyeli çok yüksek..
Şutunu ve özellikle de serbest atışlarını dfüzeltirse Nba'de çok iş yapabileceğini düşünüyorum.

Bu sene Nba'de 5 oyuncumuz olacak..
Hido, Memo, ersan, Semih, Ömer.. Bu çok güzel bir şey.. İlk sene Semih max 3-4 dk, Ömer max 7-8 dk oynar diye düşünüyorum ama görelim..

alper dedi ki...

@basketci
sanırım sen anlayamamışsın. bonzo gayet dogru bir cumle kurmuş ve ifade etmiş

Kapkankağan dedi ki...

@alper
eğer bonzo'nun başarılı bir tümce kurduğunu düşünüyorsan bence sne ilk önce Türkçe öğren. Orda bal gibi anlatım bozukluğu var.

Tayfun Yurdagül dedi ki...

Hızından kaybetmeden NBA idmanları sayesinde biraz daha güçlenip kalınlaşırsa sayılı pivotlar arasına girebilir.Birazda kısa mesafe şut ve serbest atış çalışması şart.Çokmu şey istedim.:)

alper dedi ki...

@kapkan
forumdaki tavirlarin da, amacın da ortada. seninle polemiğe girmeyeceğim.
gayet anlamlı bir cumle kurmuş. 'inzaghi'yi hiç sevmem ama cok iyi futbolcudur' cumlesiyle kalıp aynı.
ote yandan 'oysaki NBA bir oyuncuya 500 bin dolardan fazla bonservis vermiyor.
diğer yandan senin parasız dediğin GS Türkiye nin en zengin kulübüdür. bunuda araştır öğren.' cumlelerinde kullandıgı 'oysa ki' ve 'bunu da' kelimelerindeki ekleri ayırmayı bile bilmeyen birinin bana turkce dersi vermeye calısması tam bir ironi. sevgiler...