1 Temmuz 2010 Perşembe

Pınar Karşıyaka EuroChallenge'da

Kulüp resmi siteden yaptı açıklamayı. Başvurular tamamlanmış. İzmir'in yeşil kırmızılı takımını yeni sezonda 3 numaralı kupa olan EuroChallenge'da seyredeceğiz. Müthiş bir renk katacaklarına hiç şüphem yok. Taraftarıyla o organizasyonda fark yaratabilir KSK. Eurocup için saldırmışlardı aslında ama EuroChallenge nasipmiş. Hayırlı uğurlu olsun.

16 Yorum Yapılmış:

tuğçe555 dedi ki...

İzmir ve izmirliler için güzel haber :)

Anıl dedi ki...

Biz İzmir ve İzmirli değiliz ama, Karşıyakalıyız :)

Çok güzel oldu bu iş, sevindim baya böyle bir kupada boy gösterecek olmamıza.

exclusivefor80 dedi ki...

tufan ersöz ve hüseyin beşok bugun Karşıyaka da idi..bitiremediler su transferleri bir türlü..Ayrıca KSK aubrey coleman die bir ile anlaşmıs..bilgisi olan...

murat ozen dedi ki...

bu işler nasıl oluyor. bir kuralı yok mu bunun. kimin nereye katılacağı falan. biz de mahalleden bir takım toplayıp 4 sınıf bu organizasyona katılsak daha çok renk katarız.. kahvedende fitbol taraftarını basket sahasına getirdik mi tam olur..

vdT dedi ki...

@murat ozen
Ligdeki sıralamana göre kupa seni davet ediyor.
Birisinin bıraktığı yara içinde doktor önerebilirim istersen..

KskHyTr dedi ki...

Aubrey coleman charlotte un yaz kampına katılmış gelmeyebilir diye duydum ncaa sayı kralı sanırım bu sene kendisi... Oldukça egoist bir hucümcuymus ayrıca çok satar diyolar:))

tuğçe555 dedi ki...

Üff şu karşıyakalıların izmirli değiliz olayına sinir oluyorum :) Sonuçta ksk da izmir takımı izmire katkısı olucaktır..

Kapkan dedi ki...

Galatasaray eurocup'a alınmalıydı asıl rengi Gs katardı ama sağlık olsun.

KskHyTr dedi ki...

Üniversite okumak için ankaraya gidene kadar izmirin kıymetini farkedemeyenlerdendim... Patlak eksozlu doğan görünümlü şahinlerin sesine görüntüsüne ve en önemlisi reklam panolarındaki melih gökçekin şahane! gülüşüne 9 sene maruz kalıp izmire gelince taşı toprağı öpesim geldi... Karşıyaka-izmir atışması tamamen şaka yollu bir vecizedir... İzmir karşıyakasız karşıyaka izmirsiz yapamaz bunu herkes bilir;) Tabii karşıyaka bir ayrı güzel:)))

Bu arada ankaralı arkadaşlar alınmasın sözüm meclisten dışarı... Beni ziyarete gelen birçok ankaralı arkadaşımda izmiri beğenmemişti hatta trafikte herkesin birbirine yol vermesine gıcık olup bir an önce ankaraya dönmek isteyenlerde olmuştu:) Zevkler ve renkler tartışılmaz tartışmak için yazmadım yukarıdakileri...

mustafa can dedi ki...

@tugce555
ne yazikki öle biz alsancaga giderken bile izmir e gidioz deriz napalım ilginciz braz kafsinkaflıyız:D

Cakivu dedi ki...

arkadaşlar, karşıyaka eurocupu hatta iyi bir organizasyonla euroleague bile hakeden bir klüptür, eurochallange da olması bence iyi bir gelişme değil 3. kupa ne demek futbolda bile 2 kupa kaldı, adriyatikde değiliz ama fenerbahçe bir kere katılmıştı diye hatırlıyorum o lig bile daha iyi olur eurochallange dan sonuçta avrupanın orta sıralarındaki takımlar katılacak...

Oypa13 dedi ki...

Alsancak veya Atatürk de maç olmasa Bayraklıdan öteye geçen Ksk'lı zor buluruz:)

turgut dedi ki...

bence eurocup u hakeden bı takım ksk..oraya ne gs ı ne de bjk yı,ikisini de almamaları lazım.oyuncusuna para vermeyen kulubu atacaksın kupalardan.ya adam gıbı takım olacaklar ya da o kupayı degersızlestırmeyecekler.bu ksk sırf furkanı bırkanı ıcın ızlenır beee gerısı olmasa bıle yanı

Alphan Aksoylar dedi ki...

bu arada salsa'ya ufak bir not;
kırmızı yeşil değil yeşil kırmızı;
nasıl biz beyaz siyahlı, lacivert sarılı ya da kırmızı sarılı demiyorsak "istanbullu"lar da kırmızı yeşilli demezse seviniriz :)

dejavu dedi ki...

@Alphan Aksoylar;

Düzelttim o kısmı ve bir Ankara'lı olarak doğrusunu öğrenmiş oldum ben de.:)

Çağlar

murat ozen dedi ki...

@vdt

midenden konusup bir seyler gevelemisin ama anlayamadim ne demek istedigini. Yara ve doktor kombinasyonu ile ne demek istedigini aciklarsan sevinirim. Cunku boyle mideden yapilan sifreli gevelemeleri anlayamiyorum.