7 Temmuz 2010 Çarşamba

Bornova 'Gidiyoruz' Diyor, FIBA 'Yok Öyle Şey' Diyor

Dün açıklanan EuroChallenge takımları arasında Bornova Belediyesi'nin adı yoktu. Avrupa Kupası'na katılabilmek için yatırılması gereken paranın yatırılamadığı ya da geç yatırıldığını duydum. Ancak bugün gelen geri dönüş bilgisi, Bornova'nın EuroChallenge'da yer alacağı yönünde. FIBA'nın böyle bir ayrıcalık tanıması pek mümkün gelmemişti bana, bir mail attım ilgili birime. Gelen yanıt: 'As far as we know Bornova will not be competing in EuroChallenge 2010/11 and baring some unforseen issue with another team we do not expect this list to change.' Yani kısaca: 'Bizim bildiğimiz Bornova'nın EuroChallenge 2010/11'de olmayacağı. Ve bu liste herhangi bir takımla ilgili gelişecek beklenmedik bir durum dışında değişmeyecek.' Salsabasket özel haberidir.

4 Yorum Yapılmış:

dilemma dedi ki...

takımlarımızın eurochallenge'a katılmak için bu kadar hevesli ve ısrarlı olmalarını anlayamadım. 3. sınıf takımlarla maç yapmak ne işlerine yarayacak?

KskHyTr dedi ki...

En iyi idman maçtır diye söylem var ondan olabilir... Birde bizim takımlarımız kaçıncı sınıf oda ayrı bir tartışma konusu:)

tuğçe555 dedi ki...

Üzüldüm :(

dilemma dedi ki...

boşuna masraf bence.amerikalı oyuncuların cirit attığı bi kupa.gençler daha fazla oynayacaksa bi parça anlaşılır.