25 Temmuz 2010 Pazar

Ve Damir Mrsic Basketbolu Bıraktı

Damir Mrsic'in ne yapacağını herkes merak ediyordu. Basketbola devam mı edecekti, yoksa bırakıp işin idari kısmında mı görev yapmaya başlayacaktı? Tatildeydi ve memleketine gitmişti, dönünce konuştuk eski dostla. Net bir şekilde açıkladı durumu. İşte basketbola devam etmesi için epey bir teklif aldığı halde basketbolu bırakma kararı alan Damir Mrsic'in ağzından durumun özeti:

'Basketbolu bıraktım kesin olarak. Düşündüm, taşındım ve zirvede bırakmak istediğime karar verdim. Bunu F.Bahçe gibi büyük bir camiada yapmak en güzeliydi ve ben de en güzelini yaptım. Karşıyaka, Bornova, Mersin, Antalya gibi takımlardan teklifler aldım ama dedim ya hem zirvede hem de F.Bahçe'de bırakmak istedim. Eğer olursa işin idari kısmında görev almak elbette isterim F.Bahçe'de. Orada şimdi yepyeni bir yapı kuruluyor. Spahija geldi, Aydın abi geldi. Bu ekibin içinde bana uygun bir pozisyon varsa ve bana böyle bir teklif gelirse seve seve kabul ederim. Şimdilik beklemedeyim'.

Damir Mrsic'in benim için ne derece önemli bir adam olduğunu zamanında şu yazımla anlatmıştım. Hayat yollarımızı çook önceleri kesiştirmişti onunla ve daha kimse tanımazken tanıma fırsatı bulmuştum bu büyük profesyoneli. 2 adım ötesinde geçirmiştim çocukluğumun en keyifli 2 yılını. 40 yaşında olsa da hala takım idmanlarının en önünde koşan adama elbet bir pozisyon bulunacaktır çok sevdiği F.Bahçe'de. Bulunmalıdır da. Güle güle diyorum ama sadece bir daha onun üçlüklerini göremeyecek olduğum için, onu biir daha izleyemeyecek olduğum için. Yoksa yaşanacak daha çok günümüz var, öyle değil mi Mrsa? Salsabasket özel haberidir.

11 Yorum Yapılmış:

Legend dedi ki...

ya hayııııırrrr
ben çok seviyorum damiri. müthiş bir profesyonel süper bir sporcu, hele ki sola yatırıp da sallıyorsa üçlüğün girmeme ihtimali mi var ?
küçüklüğümde hayranıydım sonrasında tanıyınca hayranlığım dahada arttı.
salsa yazmış, bende bir anımı paylaşmak istedim..
selçuk üni.de öğrenciyken çalıştığım kanal için takımın kaldığı otele özel röportaja gittiğimizde güzel bir söyleşi yaptık ve hoş bir ana şahit oldum.
yabancılarda dahil bütün takım etli ekmek yemeye giderken damir ve mirsad gitmedi. niye gitmiyorsun sen dediğimde 'ben etliekmek yemem sporcu yemeği değil , hamur' dedi ve ekledi ' ben gider makarna tavuk yerim' ...

murat ozen dedi ki...

adamım bırakmış.. finalin son maçını mrsic'in son maçı olabileceği gözüyle izlemiştim. attığı son 3 lük hala gözümün önünde...

Kapkankağan dedi ki...

kaliteli bir adam centinmenlik dışı bir hareketine hiç şahit olmadım. birileri hakem masasını tekmelerken birisi hakeme küfür ederken o kendinden hiç ödün vermedi karakterini hep ortaya koydu. güle güle saygın insan.

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

Hiç hoş olmadı bu...

Yiğit Gökçehan KOÇOĞLU dedi ki...

:( :( Uzaydan bile 3'lük atabilecek bir centilmen bıraktı basketi :(

Cengizhan TÜRKİŞ dedi ki...

Bu olmadı ama! Koşarken üçlük atan büyük oyuncu, yakışıklı adam. İnşallah Fenerbahçe bünyesinde kalırsın, bizde seninle gurur duymaya devam ederiz. Ama yine de bir düşünmek lazım bu kararı tekrar =)

Cakivu dedi ki...

Damir Mrsic,

Kazandırdığın başarıların haricinde, yenilgilerdeki ya da zor zamanlardaki asil duruşun, en kritik anlardaki sakinliğin ve en önemlisi Fenerbahçemize layık özel bir kaptan olduğun içi teşekkür ederim.

Teknik anlamda alacağın rolde sana başarılar dilerim. Ama bireysel oyuncu yetiştirme dalında olmanı çok arzu ederim. Özellikle günümüz basketbolcularının sert ve istikrarsız şut stili ve yüzdelerinin gelişiminde ya da düzeltilmesinde çok büyük katkı sağlalayabileceğini düşünüyorum.

Herşey için teşekkürler...

Not:Kapkan bey, sende buraya iyi dileklerin yazdılığı yerde, masa tekmeleme gibi alakasız konuları yazmasan olmaz di mi ama yaz tabii, yaz da kendini tekrardan hatırlat insanlara...

bonzo dedi ki...

Kapkan kardeşimin takımı çok centilmendir.

Miksiyon dedi ki...

Konu mrsic bonzo kardeşim basketbolla alakasız chatroom gibi birbirine laf yetiştirmeler hoş olmuyor..

Cakivu dedi ki...

Miksiyon "kardeşim" , sen kapkan beyin, mikli hali misin? biraz bak bakalım yukardaki mesajlara, bahsettiğin sahobet odası kıvamını kim başlatmış? Hayır birkaç mesajını okudumda Kapkan hazretleri yerine sen cevap veriyorsun insanlara?

Miksiyon dedi ki...

Beni kapkana karşı tahrik etmeye çalışıyorsunuz ama bu olmayacak cakivu kardeşim.. Çok severek takip ettiğim bir yazar. kapkanın yorumları on numara. Dikkatli okumamışsınız yorumları çünkü kapkan benim ona karşı ilgimi terslemiş durumda bana inanmıyor:)