18 Ağustos 2010 Çarşamba

Barış'ın Kondisyonu Ne Durumda?

Kadroya çağrılması noktasında Federasyon Başkanı Turgay Demirel'in mi yoksa Tanjevic'in mi kararının etkili olduğu henüz bilinmeyen ama dün sabahtan itibaren takımla birlikte idmanlara çıkmaya başlayan Barış Ermiş, TBF'e konuşmuş. 2006'dan sonra ilk kez kadroya çağrılmasından dolayı mutlu ve gururlu olduğunu söyleyen Barış, hedefimizin ilk dört olduğunu ve hazırlık maçlarında alınan sonuçların ölçü olmaması gerektiğini, havaya girmemiz halinde başarılı bir turnuva geçireceğimizi de eklemiş. Son dönemde uzatılan her dört mikrofondan beşine yapılan açıklamaların gölgesinde bir röportaj daha yani. Dün haberi verirken bahsettiğim tatilde olma durumuna değinen Barış'ın şu andaki fiziksel durumu ile alakalı açıklaması ise şöyle: 'Daha önceki kamplara katılamadım fakat yaklaşık bir aydır antrenmanlarıma devam ediyorum. Ama basketbol olarak tabii ki çok ağır idmanlar yapmadım. Sezona hazırlık dönemi geçiriyordum. Sonuçta tatilden gelmedim. Takımla çalışmalar başladım. Ama 10 gün sürecinde yapılacak idmanlarla daha hazır duruma geleceğim.'

Röportajın tamamını buradan okuyabilirsiniz.

2 Yorum Yapılmış:

guepetto dedi ki...

en formda 4 numara devre dışı kalıyor.hazırlık turnuvalarında beş başlıyor iyi de katkı yapıyor sonra kenarda unutuluyor veya kasten bırakılıyor.çünkü önceden bilet kesilmiş karar verilmiş.aynısı fatih solak için dışarıda kalacağını en başından bilerek kadroda.idmanda yaptığı salaklıklar adamı çileden çıkartır.(gs kadrosundaki milli pivotu neden serbest bıraktı acaba).Evrene de aynı tarife ..... aday kadro ise evren yerine barış ermişi alırsın .sakatlanan olur ise beklentin olan biri zaten devrededir.aday kadroya evreni al oynatma devre dışı tut,sonra iki guardın sakat olunca dışarıdan birini al kadroya aldığını devreye sokma.Nasıl bir planlama ve strateji anlamakta güçlük çekiyorum.

yugoslavtipiforvet dedi ki...

kondisyonu olsa nolur.şutu olmayan bir adamı,dünya şampiyonasındaki elit takımlar hayli hayli savunurlar