16 Ağustos 2010 Pazartesi

Beko Super Cup Tamamlandı (!!)

TBF.org.tr'nin haber başlığı: 'Beko Super Cup Tamamlandı'.
Tamamlandı tamamlanmasına da, gelin bir de bize sorun nasıl tamamlandı.

3 Yorum Yapılmış:

Oğuz dedi ki...

aynı başlığı bir ay sonra da şöyle göreceğiz muhtemelen, "2010 Dünya Basketbol Şampiyonası tamamlandı"...
Bunu da ört bas eder, geçiştirir benim bildiğim federasyon. Kimseden de ses çıkmaz, arkasına bakanı da aldı t.demirel. aziz başkanı ve sevgili bakanı ile birlikte uzun yıllar daha görev yapsınlar bakalım.

Cengizhan TÜRKİŞ dedi ki...

Bu turnuva haberinde galibiyet alamayız demiştim fakat en azından Almanya'yı falan yeneriz diyordum (sanırım nowitzki de yok izlemedim maçı). Gerçekten baya kötü durumdayız demek ki. Bir maç 80 yiyoruz bir maç 60 atamıyoruz. Vah ki ne vah. Şu milli takımın başına şu takımı uçuracak biri gelse artık.

Sarıkaya dedi ki...

Panik yok! Sırbistan, Litvanya, Hırvatistan, Almanya hazır, biz henüz hazır değiliz. Biz tam 28 Ağustos'ta hazır olacağız!:-))

2002 yılında Indianapolis öncesi hazırlık maçında Arjantin'den 40 sayı yediğimizde de Aydın Örs "Arjantin hazır biz hazır değiliz" demişti.. Sonra şampiyonada ne olduğuna hiç değinmiyorum!:-((