9 Ağustos 2010 Pazartesi

Cevat Soydaş Turnuvası (Tarih & Katılan Takımlar)

Her yıl Bursa'da Cevat Soydaş anısına düzenlenen geleneksel turnnuvanın bu yılki tarihi ve katılımcıları belli oldu. 15-16-17-18 Eylül tarihlerinde başlayacak turnuvaya katılacak takımlar geçen yılla aynı. Evsahipleri Tofaş ve Oyak Renault. Ve misafir takımlar Pınar Karşıyaka, Aliağa Petkim, Erdemir, Antalya BŞB. Turnuvanın statüsü de aynı. 3'er takımlı 2 grup, grupların 3.'leri 5.lik maçına, grupların 2.leri 3.lük maçına, grup liderleri ise final maçına çıkıyor.

Geçen yıl turnuvanın tamamını yerinde izlemiştim ama bu yıl anca son gün orada olabileceğim. Son 2 günü Cumartesi - Pazar yapsalarmış daha güzel olurmuş. Ben gerekli lobi çalışmalarını yaptım ama olmadı, anca son günü denk getirtebildik haftasonuna. Unutmadan, geçen sene turnuvaya livescore hizmeti veren TBF'den bu yıl da aynı hizmeti bekliyoruz.

1 Yorum Var:

futbas dedi ki...

geçen sene bende turnuvanın tamamını izlemiştim.takımların tamamı yine aynı.Galatasaray olsaydı turnuvada benim için süper olurdu ama basketbol izlemek güzel olacak yinede