11 Ağustos 2010 Çarşamba

Ender Arslan ile Kısa Bir Röportaj

Engin Atsür'ün sakatlığının ardından takımdaki iki oyun kurucudan biri olarak kalan Efes Pilsen'li Ender Arslan ile kısa bir röportaj gerçekleştirdik. Adidas İstanbul Cup'ın üçüncü gününde sonu büyük bir heyecana sahne olan İran - Yeni Zelanda maçının son bölümünde yaptığımız röportajla ben de Salsa Basket okuyucularına merhaba demiş oluyorum. Umarım beklentilerinize yanıt verebilirim.


İkinci günde yaşanan Engin'in talihsizlik sakatlık olayının ardından Ender'in de sakatlığının sürüyor olması hepimizi biraz korkutuyordu. Ancak bu röportajda kendisinden sakatlığıyla ilgili içimize su serpecek cevaplar aldık.

Ender Arslan merhaba, röportaj isteğimi kırmayıp değerli vaktini ayırdığın için teşekkürler. İlk olarak sakatlığın ne durumda bunu öğrenmek istiyorum.
Şu an sakatlığımla ilgili çok ciddi sıkıntı yaşamıyorum. İdmanlara başladım. Çarşamba günü (bugün) de takımla çalışmalara başlayacağım inşallah. Almanya'da düzenlenecek olan turnuvada forma giymek istiyorum. Orada da oynayacak gibiyim ama çok da net bir şey yok. En geç Efes World Cup'a hazır olup oynayacağıma inanıyorum.

Adidas İstanbul Cup'ın ikinci gününde çok üzücü bir sakatlık yaşandı ve Engin'in sahalardan dört ila altı ay uzak kalacağı açıklandı. Bu gelişme sizi nasıl etkiledi?
Engin çok değer verdiğimiz bir kardeşimiz, elbette çok üzüldük, şoka uğradık. Kampta olumsuz bir hava esti bu olay üzerine ne yazık ki. Ama önümüzde çok önemli, Türk milletine karşı sorumluluklarımızın bulunduğu bir şampiyona var. Buna konsantre olmalıyız, takım olarak bu olayın şokunu üzerimizden atlatıp önümüze bakmalıyız.

Engin'in sakatlığı elbette Kerem Tunçeri ile birlikte senin üzerinizdeki yükü de artırdı. Tanjevic'in kadroya yeni bir oyun kurucu çağırması gündeme gelebilir mi?
Bu konuda yorum yapacak kişi ben değilim aslında, ama yeni bir oyun kurucu çağrılacağını pek zannetmiyorum. Kerem var, ben varım, bunun yanında Hido ve Sinan da oyun kurucu olarak görev alabiliyor. O yüzden çok büyük problem yaşayacağımızı zannetmiyorum.

Milli takımı bir kenara bırakıp son bir soru da Efes Pilsen ile ilgili soralım. Geçtiğimiz sezon hedeflerinize ulaşabildiğiniz bir sezon olmadı takım olarak. Nihayetinde Ergin Ataman da takımın başından ayrıldı. Önümüzdeki sezonki hedefleriniz nelerdir, biraz da bunlardan bahseder misin?
Geçtiğimiz sezondan istediğimizi alamadık. Ancak bu sezon daha iyi olacak ve Efes Pilsen'de hedef hep aynıdır. Biz o hedefler için mücadele etmeye devam edeceğiz. Yeni bir koç geldi, yeni bir sinerji yaratıldı. Bu sezon kadromuzu takviye etmek için nokta transferler yapıldı. Doğal olarak da gelecek sezondan beklentilerimiz çok yüksek.

Hep aynı dediğimiz hedef ligde şampiyonluk, Eurolig'de Final 4 değil mi?
Aynen öyle, önümüzdeki sezon bu hedeflere ulaşacağımıza inanıyoruz.

5 Yorum Yapılmış:

dilemma dedi ki...

çok aydınlatıcı olmuş sen de doldursan cevapları olurdu salsa

Miksiyon dedi ki...

canım alperen yaptı röportajı salsa değil :)

dilemma dedi ki...

özür dilerim alışkanlık:)

Johnny dedi ki...

Kerem + Ender işte turnuvanın bizim için bittiği nokta budur. Hakikaten bu ikili haricinde bir oyun kurucu ikilisi oluşturulamamış olmasını anlayamıyorum. Bu ikili sadece doğru zamanda doğru yerde oldukları için başarılı oldular. Şans budur ne diyelim...

yugoslavtipiforvet dedi ki...

ben en çok şu cümleye takıldım:guard rotasyonunda sorun yok,ben varım,kerem var,sinan var.
eğer bu rotasyon sorunsuz bir rotasyon ise ispanya'nın,yunanistan'ın,sırbistan'ın hatta slovenya'nın rotasyonuna ne dicek acaba?