1 Ağustos 2010 Pazar

F.Bahçeli Kaya Peker

Bu transfer döneminin açık ara en çok konuşulan olayıydı Kaya Peker'in F.Bahçe Ülker'e geçişi. Tatili geçirdiği Amerika'dan dönüp ayağının tozuyla 'Ligde rakipsiziz.' açıklamasını yapan Kaya, bu kez de Fenerbahçe kulübün resmi yayın organı olan derginin Ağustos sayısı için bir röportaj vermiş. Futboldan aşina olduğumuz 'doğuştan xxx'liyim, bileğimi kesseniz xxx akar' minvalinde açıklamaların yer aldığı röportajda 'Arkadaşlarımın ve çevremin çoğu Fenerbahçeliydi. Sokakta karşılaştığım insanlar bile çok olumlu tepkiler veriyor. Bu durum beni çok mutlu ediyor ve beni daha da çok motive ediyor.' demiş Kaya Peker. 'Fenerbahçeliyim. Futbola ilgim eskiden daha fazlaydı, sonradan azaldı. Ancak, Şükrü Saracoğlu Stadı’nın boş hali bile insanı heyecanlandırıyor. Sezon başladığında gidip maç izlemek için sabırsızlanıyorum.' diyerek de devam etmiş açıklamalarına. Kaya Peker hangi takımı tutuyor bilmiyorum, dahası ilgilenmiyorum da. Fakat şu açıklamaların yapmacıklığı beni benden alıyor.

Bu tarz transferler sonrası yapılan basın toplantıları, açıklamalar söz konusu olduğunda her daim hatırladığım Ahmet Yıldırım'a da selam edelim bir kez daha. Galatasaray'ın UEFA Kupası'nı kazanan kadrosunda yer aldıktan sonra Beşiktaş'a imza atan Ahmet, imza töreninde 'Büyük bir camiaya geldin..' şeklinde başlayan bir soruya cevap olarak 'Ben zaten büyük bir camiadan geliyorum.' diyerek olayı noktalamıştı. Yok artık böyle doğru adamlar, üzülüyor insan.

12 Yorum Yapılmış:

Erdem Karakuş dedi ki...

Yalnız hep Fenerbahçe'ye gidenler doğuştan Fenerbahçe'li oluyorlar, ilginç gelen nokta o :)

feetdeep dedi ki...

Belkide kulüp sözleşmelerine madde koyyordur.Birgün herkes fb'li olacakmış ya. Önce küfür yr, sonra küfür et. en sonunda da ben zaten fb'liiyim.ne güzel hikaye.

brs dedi ki...

sonunu cok guzel baglamıssın gercekten yok artık dogru adamlar.....

Yiğit Gökçehan KOÇOĞLU dedi ki...

Yalan.. FB'li falan değil kendisi..

Fanatik Basket dedi ki...

bu kişinin karakteriyle ilgili bir durum, fenerbahçe ile bir alakası yok. "hep fenerbahçe'ye gidenlerde oluyor, bizde olmaz" gibi yorumlar yapmak komik.

kabul edelim bu bizim ülkemiz insanına has bir durum. ama suç bu demeçleri verenlerden çok toplumumuzun profesyonellikten uzak, duygusal bakış açısında.

emre belözoğlu galatasaray'dayken "ben fenerbahçeliyim" deseydi galatasaray taraftarı onu destekler miydi? ya da fenerbahçe'ye transfer olduğunda "ben hala galatasaray taraftarıyım" dese taraftar onu sahiplenir miydi?

caner erkin, galatasaray'dayken fenerbahçeliyim dediği için yuhalanmadı mı?

"doğru adam" ahmet yıldırım fb-gs-bjk hepsinin formasını giydi. peki ezeli rakibinin formasını giyerken "ben şu takımı tutuyorum" diyebildi mi?

bu yapmacık açıklamaları yapanlar suçlu elbet ama buna sebep olanlar da yine bizleriz. bunu da kabul edelim.

FFM dedi ki...

gecenlerde kaya sportmen programinda demisti. "beni herkes gs li sanir ama ben ksk liyim" diye.klasik türkiye gerkceleri:D

FFM dedi ki...

Fanatik Baskete hak vermemek elde degil.tabiki her gitigi yere güzel görünmek icin suyulum buyulum diyen sporcular suclu ama en büyük suc sporculari bu duruma getiren toplumda.avrupada böyle durumlar hic olmaz.

Ali dedi ki...

Birisi parayı veren Kaya'yı çalar demişti,başka söze ne gerek var ki.O değil bu adam evli barklı karısı çocuğu bu adama hangi gözle bakıyorlar veya sorumu değiştirerek soruyorum çocuğu Kaya'ya erdem nedir baba,etik nedir baba diye sorduğunda nasıl bir cevap verecek yada hangi yüzle cevap verecek.Karışık işler vesselam.

dilemma dedi ki...

ne fenerli ne ksklı satıcıdır kendisi.rengi yeşil olan dolarspor da oynar başkanı benjamin fanklindir gerisi hikayedir.

FFM dedi ki...

@ali:hirvat karisindan bosandi gecenlerde zaten cocuklarida yoktu

alper dedi ki...

soz konusu olan yazı fenerbahce kulubunun yayın organında.hiç kimsenin aklına gelmiyor mu bir muhabirin o cumleleri eklemiş olabileceği :) uc buyuklerin en aza taraftarları kadar fanatik olan dergilerinde, tvlerinde bu tur haber ve roportajları cok goruyoruz. konusmaya dahi degmez sanırım

yugoslavtipiforvet dedi ki...

@dilemma fazla söylenecek bir şey bırakmamışsın
çok kıl olurum bu açıklamalara.şu takımlıyım falan fistan.