29 Ağustos 2010 Pazar

Kerem Gönlüm 3 Numarada Oynamaktan Mutlu

Turnuva için Ankara'da bulunan Mali, bugün maç çıkışında Kerem Gönlüm ile ayak üstü bir söyleşi yapmış sağolsun. Ve Kerem'e Dünya Şampiyonası hazırlık döneminin başından beri Tanjevic'in haklı olarak eleştirilmesine yol açan 3 numarada oynatılması konusunu sormuş. Aldığı cevaplar ilginç. Diyaloğu aynen koyuyorum:

- Kerem hazırlık maçlarında bir süredir 3 numara oynuyorsun. Bu pozisyona seni çekerken Tanjevic'in getirdiği açıklama nedir? Düşünüyorum da bir türlü neden bu tercihin yapıldığını kestiremiyorum. Kime karşı seni böyle kullanmayı planlıyor?
Mesela Monya. Ne güzel işte uzun bir beşle sahada oluyoruz, bize avantaj sağlıyor.
- Avantaj sağlıyor diyorsun ama bugün 4 uzunla sahada kalsak Fildişi bizi yenecekti neredeyse.
Abi rakip zayıftı bu maçı geç.
- Fildişi zayıftı diyelim. Almanya maçında da böyle oldu, orda farklı mağlup olduk.
O maçı zaten geç abi, tam felaketti o maç.
- Sen mutlu musun peki 3 numara oynamaktan?
Mutluyum tabii. Rahat oynuyorum.
- Anladım, başarılar yarın.
Teşekkür ederim.

1 Yorum Var:

Ahmet Karadag dedi ki...

Tanjevic'in saplantilarini elestiren oyuncularin akibeti belli... Kerem bir sene basketbol oynamamis. Tanjevic onu PG olarak da oynatsa bile su anda karsi gelmez. Kerem icin rotsyonda kopardigi her saniyenin özel bir degeri vardir...