22 Ağustos 2010 Pazar

Rezilliğin Daniskası

Dünya Basketbol Şampiyonası'nın başlamasına sade ve sadece 6(yazıyla altı) gün kala Ankara'daki salonumuz S.O.S veriyor. Şu an oynanan Lübnan-Arjantin karşılaşmasında skorbord problemi nedeniyle bir saat on dakikada sadece bir periyot oynanabildi. İnanılır gibi değil, denemedikleri şey de kalmadı, kenardan tenis skorbordu getirdiler kah onunla oynattılar kah skorbordu düzeltmeye uğraştılar ama beceremediler bir saat on dakikadan daha kısa sürede ilk periyodu bitirmeyi. Salonun etrafından bahsetmiyorum bile, basketbol maçına mı geliyorsunuz şantiyeye mi belli değil, ümit ediyorum Dünya Şampiyonası'na kadar düzelir fakat düzelmeme ihtimali de bir hayli yüksek gibi görünüyor yazık ki. Efes Cup yeni salonumuz Ankara Arena'nın ilk provası olsa yine neyse diyeceğiz de, daha önce Ümitler de oynamıştı orada anlayamıyorum o zamandan böyle bir problem olduğu farkedilemedi mi, niye bu aletler zart diye arıza verdi. Şu şampiyonayı hayırlısıyla atlatabilsek daha ne isterim bilmiyorum...

11 Yorum Yapılmış:

Miksiyon dedi ki...

akşam coniler boğa katilleriyle oynuyor 22de ntvspor canlı. sıkı maç onu izleriz madem. zaten mahalle takımlarında çevirme bizim turnuvalar skorbordda en kalitelisinden alınmış belli

Efeser dedi ki...

Ankara Arena değilmiş
Ankara Spor Salonu'ymuş bundan sonra !
Bkz. : http://www.pota6.com/2010/08/22/ankara-arenanin-adi-neden-degisti/

yangchonchoi dedi ki...

Yazık çok yazık. Orada bulunan oyuncusundan antrenörüne hakeminden seyircisine herkese yapılan büyük saygısızlık. Umarım tekrarlanmaz.

tarski dedi ki...

ya ben anlamiyorum. skorbord ekranin aynisi bilgisayarda simule edilebilir mac sirasinda, bagimsiz olarak. sonra bir bozukluk oldugunda, o ekran goruntusu tavandaki dev ekrana yansilitir, olma mi???

bizim mac saatinde bi degisiklik var mi?

KEREM dedi ki...

Lübnan'ı salladım da Arjantin bir daha Türkiye'ye gelir mi? Adamlar hazırlık maçı bile yapamadılar adam gibi. Dün de ısınamamışlardı sanırım.

Erinc Atilla dedi ki...

tasima parke ile turnuva yapiyoruz arkadaslar, skorboard bozuk olsa ne olur olmasa ne olur...

Miksiyon dedi ki...

boğa katilleri amma zorladı conileri son dakika berabere berabere. bi adamların oyununa bak kırak kırana hazırlanıyorlar bizde lübnan iran zelanda kanada gidiyoruz..

hücumribaundu dedi ki...

bir de salonun dış cephesinde ve ankaranın muhtelif yerlerinde kobe'li, gasol'lu, parker'lı, mehmet okur'lu devasa afişler neden hala ısrarla kullanılmakta ısrar ediliyor anlamıyorum. geliyorlar da bizim mi haberimiz yok, ya da eldeki yıldızlardan yeni bir afiş yapmak çok mu zor?

N.Hakan dedi ki...

biletix de sıkıntılı. bugün 5 bilet aldım ön taraftaki gişelerden sonra da arkadaşlarımla salona girmek için kapıya gittik. turnikedeki görevli biletin birini okutmaya çalıştı ve turnike okumadı... diğerini denedi yine olmadı. sonra da biletleriniz geçersiz diyerek bizi kapıdan geri çevirdi...
tekrar gişelere geri döndüm, derdimi anlattım... bir süre sonra okutulan 2 biletin içeri giriş yapmış göründüğünü diğer 3 bilette ise sorun olmadığını söyledi. ne demek yani bu deyince de eğer görevli arkadaş biletleri okuttuktan sonra turnikeyi çevirdiyse o biletlerle giremeyeceğimizi söyledi. böyle bir şeyi kabul edemeyeceğimi biraz da üslubumu sertleştirerek anlatınca sistemde bir şeyler daha yaptı ve tamam 5 biletle de giriş yapabilirsiniz dedi...

ne desem boş...

Alperen dedi ki...

Biletix'in de sporla ilgili işleri genelde pek hoş olmuyor yazık ki. Buna benzer bir olayı bir başka takipçimiz de yorum olarak düşmüştü buraya. Hayırlısı...

Alperen

dilemma dedi ki...

jurassic park'ın açılışında daha az sorun vardı