20 Ağustos 2010 Cuma

Tarifi Zor Kavga

Yunanistan'da Sırbistan, Slovenya, Kanada ve ev sahibi Yunanistan'ın katılımlarıyla 3 gündür sürmekte olan Akropolis Turnuvası'nın son gününde Yunanistan ile Sırbistan arasında oynanan maçın son anlarında 2004'te The Palace'teki Detroit-Indiana kavgasını aratır bir kavga yaşandı. 2 ezeli rakibin oyuncusundan Fotsis'in Teodosic'in üstüne doğru yürümesi, ikilinin birbirine sataşması ve ardından tüm oyuncuların birbirlerine girmesi gibi ifadeler kavgayı özetlemek için kullanılabilir ancak bu kadar da değil. Krstic'in yere düşen Yunan oyuncuyu sağlamca pataklamasının ardından üzerine gelmekte olan Schortsanitis'ten gerisin geriye uzaklaşırken Yunan oyunculara fırlattığı ve Bourousis'in kafasını yaran bir de sandalye var.

Tam turnuva arifesinde "bir bu eksikti" dedirten bir kavga. Cezaların açıklanmasını merakla bekliyorum, bakalım Krstic ülkemize gelebilecek mi? Olur da bu iki takım eşleşirse neler yaşanacak?

Görüntüleri izlemek için sizi şuraya alalım.

12 Yorum Yapılmış:

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=165800&cid=10

Bu da Yunan basınından video kavgayla ilgili.

Legend dedi ki...

aslında çok da abartılmaması gereken bir kavga bence.
maçta kavga çıktı denildiğinde iki taraftan daha çok tekmeli tokatlı bir saldırı bekliyorum ben.
böyle hoşuma gidiyor :)
bu da kavgamı beaa..
sadece elemanın birinin kafası yarılmış o da sandalyeyle.
kavga çıkma sebebi de çok basit.
hani derler ya sudan sebep :)

Legend...

yangchonchoi dedi ki...

Valla beklentiler ne seviyede bilemem tabi ama ben kitlendim ve defalarca izledim.
Acı ama itiraf edeceğim;Epey de merak ettim acaba Sofoklis durmasaydı ya da durdurulmasaydı ne olurdu diye. Nedense hep böyle muhabbetlere takılırım.2004'te de uzunca bir süre zihnimde Artest ile Ben Wallace'ı kavga ettirmiştim. Tabi ama iyi ki durdu bebek Shaq=)

KEREM dedi ki...

Big Sofo çok agresif değildir, zaten agresif olsaydı dağıtırdı ortalığı. Krstic'in yaptığı da tam bir şerefsizlik olarak kaldı. Yahu seni ayırmaya çalışan adamın kafası yarılır mı?

Özcan Yüksel dedi ki...

Big sofo orada altına birisini almış sayrıdıryordu maçta sonra da grup halinde daldılar 1-2 kişiye epey büyük kavga

Erol Kaya dedi ki...

Sofo'nun arka arkaya vurduğu kişi kimse şu an yaşamıyo olabilir..

23Mj dedi ki...

fotsis ittirmiş orda teodosici yatırmış çok pis de bilenmiş belli yani,sofo da peşpeşe vurmuş ama arkadan Krstic'in yaptıklarından sonra kaçması da ayrı bi komedi R'ye almak bu olsa gerek.

Kapkankağan dedi ki...

ne kadar kötü bir olay. iki tarafada yakışmamış hiç hoş değil. gereken cezalar en ağır olarak verilmeli.

dilemma dedi ki...

oly-pana finalinin devamı olmuş.keselj de gerçek olympiakoslu olucam diye tsartarise sataşmış.gözler tepici aradı müthiş panalı olarak

Alperen dedi ki...

Olayı tırmandıran Keselj zaten, o millete sataşmasa iş böyle büyümeyecek..

Alperen

dfn05 dedi ki...

Sofo gercekten hissetmiyor Krstiç'i uzun süre =) ancak videodan gördügüm kadarıyla Krstiç yapması gerekeni yapmış bu Yunan antipatimizden kaynaklanan önyargıda olabilir ancak orda Teodosic'i korumuş ve bi iki yumrukta kendinden eklemiş :D gecen sene bu zamanlar fırsat bulsam bende sofoya hoş duygularla yaklaşmazdım ..

Yiğit Gökçehan KOÇOĞLU dedi ki...

Verilecek cezaları çok merak ediyorum..