15 Eylül 2010 Çarşamba

Akagün'den Yabancılar ve Rindin'le İlgili Açıklamalar

Bu yıl lige Faruk Akagün yönetiminde kurduğu yepyeni kadro ile girecek olan Türk Telekom'da, Çorum Turnuvası'nın ardından görüşlerini aldığımız Akagün'den özellikle deneme sürecindeki Rindin ve diğer yabancı oyuncularla ilgili görüş aldık. Tecrübeli koç der ki:

'Bireysel anlamda süper yeteneklerden değil, beraber hareket edildiğinde gücü ortaya çıkacak oyuncularla bir kadro kurduk. Bu nedenle biraz zamana ihtiyacımız var. Sabır gösterilmeli. Larry Owens şu anda iyi durumda, savunma ve hücum kısmında istediklerimizi vermek için çabalıyor. Diamon Simpson'un yeteneği iyi ancak takıma hangi noktada daha iyi katkı vereceğinin araştırması içindeyiz halen. Marquis Gilstrap ile ilgili ise şu aşamada bir hayalkırıklığımız var açıkçası. Atletizmi konusunda bile beklediklerimizi alamadık. Biraz daha şans verip bakacağız, ne yapacağımıza karar vereceğiz. Schaffartzik için kısa vadede 'İyi ki almışız' diyorum. Takıma çok şey kattı kısa sürede. Skoruyla, liderliğiyle, zekasıyla, saha dışındaki kültürüyle muazzam bir oyuncu. Denemek için aldığımız 2.25'lik Azeri oyuncu Aleksandr Rindin ise beklediğimden çok çok iyi durumda. Ben onu 7 yıldır takip ediyorum, benim kafamdaki şeylerden çok daha fazlasını koydu ortaya. Özellikle Çorum'da çok iyiydi. İlk etapta Genç Telekom için düşünüyorduk onu ama performansıyla kafamızı biraz karıştırdı. Telekom ailesi içinde olacağı kesinleşti ama hangi takımda oynayacak net değil. Ama çok memnun kaldım, altını çizerek belirtiyorum.' Salsabasket özel haberidir.

2 Yorum Yapılmış:

dilemma dedi ki...

kurtiniadis ile çalıştı rindin etkisi ortada

koray dedi ki...

TT ligin en yüksek 3. bütçesi ne kadar kötü kullanılır sorusuna çok güzel cevaplar verdikten sonra bütçe olarak küçüldüğü bu sezon da ortalama üzeri bir bütçe nasıl kötü kullanılır sorusunu da boş geçmedi bence..