6 Eylül 2010 Pazartesi

Buljan & Smith (Olay Pozisyonun Videosu)

Dün Pamukkale Turnuvası'nda oynanan Karşıyaka - Bornova maçında Bornova'nın yeni transferlerinden Buljan'ın sakatladığı Andre Smith 3 ay sahalardan uzak kalacak, sağ dirsek iç yan bağları tamamen kopmuş. Karşıyaka kulübü Buljan'ın bilinçli bir şekilde yaptığı bu hareketin cezasının verilmesi için mahkemeye de başvuracak. Görüntü aşağıda. Kimse kusura bakmasın ama bu hareketin lamı cimi yok, hele hele bilmeden oldusu falan hiç yok. Yazık!



* Videoyu izleyemeyenler için dosyayı Rapidshare'e attım, buradan indirilip izlenebilir.

**Karşıyaka'nın nabzını tutan sitelerden Kafsinkaf.org da konuyla alakalı bir açıklama yaptı gün içinde. Hayli kızgınlar.

50 Yorum Yapılmış:

HotSauce21 dedi ki...

anıl,yasaklılar için link yazabilir misin?

basketçi dedi ki...

video nerde?

Ahmet Karadag dedi ki...

tekrar tekrar izlememe ragmen, fazla birsey göremedim acikcasi...

koray dedi ki...

Bende görülmüyor video ne explorer'da ne firefox'da

saLsa dedi ki...

Rapid'e attım dosyayı, ekledim postun altına gerekli linki.

Birazdan da videonun Vimeo'ya yüklenmiş halini atacağım.

saLsa

Özcan Yüksel dedi ki...

tam seçilmiyor pozisyon ancak bornovalı dirsek mi atıyor bir şey yapıyor anlamadım ancak kasti bir şey yaptığı belli. CEzasını da çeker...
Çoluk çocuk yorumlarına ise gülüyorum aferin kapattırın sahayı olay çıkartın bakarsınız boyunuz uzamış daha bir erkek gözüyle görmüşler sizi sevgili ergenler !!!

HotSauce21 dedi ki...

çok merak ediyorum,burda gelin bakalım diyen arkadaşlar napıcaklar,iki takımlada en ufak alakam yok ama, şu tarz gelin bakalım neler yapıcaz açıklamaları çok komik gelio. listelesenize naapcaklarınızı,izlerken eksik var mı yok mu sayalım.

saLsa dedi ki...

ARKADAŞLAR!!!

Şiddet içerikli yorumlarınızı silmek zorunda kaldım, bilginize. Daha dikkatli ifade ederseniz kendinizi, sevinirim..

Saygılar..
Salsa..

saLsa dedi ki...

Vimeo versiyonunu yükledim siteye, sağlıklı bir biçimde izleyebilirsiniz diye düşünüyorum.

saLsa

nonstop dedi ki...

görünteden pek bişey anlamadım.

benim asıl merak ettiğim mahkemede ne işi var olayın. yani mahkemeden kasıt nedir, bu adli bir vaka mıdır? (hani sokakta iki kişi kavga eder sonra biri karakola gider şikayetçi olur bu öyle bir olay mı yoksa bu tür olaylara bakan özel bir birim mi var?)

keymark9 dedi ki...

eğer bu harekete de ceza verilmeyecekse neye verilecek ben bilemiyorum. adam akıllı bir federasyon olsa bu harekete lisans iptali cezası bile verebilir. rakibin spor hayatını bitirebilecek derecede ciddi bir hareket bu. dizinden benzer bir sakatlık yaşamış birisi için söylüyorum asla eskisi gibi olamayacak andre smith.

bahadır dedi ki...

olan karşıyaka'ya oldu,takımın en iyi oyuncusu gitti.

Miksiyon dedi ki...

çok merak ediyorum karşıyaka düşmanı federasyon ve güdümlü kurullar kaç maç ceza verecek bu kasap oyuncuya kırılmadığına şükretsin andre

tsufulits dedi ki...

sanırım buljan sol koluyla smith'in sağ kolunu kolunu kavrayıp döndürüyor..anladığım kadarıyla aktardım :)

murat ozen dedi ki...

Bence aduket çekmiş çaktırmadan.
Çarmığa gerelim Bornova'lı oyuncuyu ayrıca da yakalım. Ya da önce yakalım sonra çarmığa gerelim. Bence pozisyonda bir şey yok. Didişirlerken olmuş birşey.
Ayrıca SaLsA pozisyonda bizim göremediğimiz neyi görüdüğünü postta açıklarsa sevinirim.

koray dedi ki...

10 maç ceza verse ne olur mevzuat değişmedi ise 10 çakma hazırlık maçı ile biter ceza .

dilemma dedi ki...

şimdi harıl harıl bi 4 numara ara bulabilirsen.

Miksiyon dedi ki...

didişirken bağların kopması didişmeye bak sen! Ne kadar komik insanlar var başımızdan eksik olmasınlar:)

yasinksk dedi ki...

Arkadaşlar videonun 9.10 saniyelerine dikkatle bakarsanız nasıl bir didişmenin olduğunu farkedersiniz. Kasti bir hareket söz konus ve bunun cezasız kalması gibi bir durum olamaz. Hazırlık maçlarında böyle bir hareket yapan oyuncu resmi müsabakalarda neler yapmaz

Johnny dedi ki...

Sonunun nereye gideceğini bilmediği kasti bir hareket yapmış. Ama mahkemelik bir olay değil :) KSK maçlarında oynatmazsın bu tosunu olur biter...

gizem dedi ki...

Video da bakinca cok bir sey gozukmuyor ama orada olan bir insan olarak yakindan anlayabiliyorsunuz yapilanı. ne savunma hareketi ne de hucum hareketi boyle bir sey yok!!!

Andre'nin kolunu resmen bilerek o sekilde darbe atiyor. Bornova icin cok yazik. daha aslinda soylenicek cok laf var belki ama en iyisi Bornova'nın Arena'ya gelecegi gunu beklemek. o zaman zaten buyuk taraftarımız Andre'ye yapılan haksızlıga karsı gerekeni yapacaktır. bir oyuncuya bilerek hayatını etkileyecek bir hareket karsısında sessiz kalinmasini kimse beklemesin

...S.f.R... dedi ki...

Defalarca tam ekran izledim ama Bornovalı yı öyle çarmıha gerecek bir hareket göremedim o kolunu takıyor diğeri de çekiyor nereden bilecek bağlarının kopacagını bu tarz hareketler neredyse her maç oluyor zaten abartmanın anlamı yok Smith'e Geçmiş olsun.

koray dedi ki...

Görüntü çok uzak ve ters açıdan maç da olup değerlendirme yapanlara diyecek birşey yok ama sadece bu videoya göre ahkam kesmek sağlıklı değil.

Yapılacak olan gereken her ne ise iyi bir oyuncunun kaybının yanına birde 4-5 maç saha kapatma koymayacak birşeydir temenni ederim.

saLsa dedi ki...

Pardon ama hala videoya ben bir şey göremedim diyecek şekilde yorum bırakanların olduğuna inanmak biraz güç.

Buljan ve Smith'in kolları birbirine giriyor ama o kollar Buljan'ın bilinçli olarak acı vermek maksadıyla yaptığı hareketin yönünde ayrılmaz. Anca girdiğinin ters yönünde ayrılır. Sen o kolu kendine doğru haince çekersen, kırılır da bağlarını da koparır. Fark yapmaz.

Haince bir hareket neresinden bakarsanız bakın. Tabii bence..

saLsa

gizem dedi ki...

abartmanin geregi yok mu!! burada bir oyuncunun 3 ay sahalardan uzak kalmasindan hatta daha da ciddi bir sekilde sonuclanmasina sebep olabilecek bir haraketten bahsediliyoruz. bornovanin gecen seneden beri yaptiklari terbiyesizlik 1 degil 2 degil. daha sezon baslamadi ve Andre'ye karsi bilerek yapiliyor bu hareket. adamin umurunda bile degil, herseyi gectim ozur dileme girisimi olmamasindan belli bilerek yapildigi

Anilcim insanlar ya gormek istemiyor yada baska sekilde bakiyorlar olaylara.

Andre hic bi zaman ufacik bir temasta kendini yerlere aticak bir adam degil. bunu gecen sene de gosterdi zaten. acisini resmen hissedebiliyordun. bu hareketin bi aciklamasi olamaz bence!!

Ihsahn dedi ki...

Tam böyle değil ama biraz buna benzeyen bir hareketi Glen Davis, Shaq'a yapmıştı. Başparmağını tutup kıvırıyordu adamın. Zaten oradan bir sakatlığı olan Shaq'ın sakatlığı ciddileşmişti iyice. Bir de bu adamlar profesyonel basketbolcu. Fazla kuvvetliler. Sen ben tutsak Smith'in kolunu öyle pek bükemeyiz ama Buljan en son bayağı bir hızlı büküyor yanlış görmediysem.

koray dedi ki...

Yaklaşık orta sahadan yapılan ve ters açıdan bir çekime dayanarak bir hareketn kesin ve net bir şekilde haince olarak nitelenmesine inanmak da benim açımdan güç.

Görüntü de her ne oluyor ise bu hareket sanki 10 kez yapılsa onunda da ya bağ koparır ya kemik kırar oyuncu da bu işin uzmanı 3 numaralı hareketi yapayım da kırılsın kolu yada kopsun bağları diye kesin olarak düşünmüş ve taammüden yapmış (sanki bir uzak doğu sporunda yer alan adı konmuş sonucu belli bir hareket gibi) gibi bir hava yaratmak da inanılması güç bir durum o halde.

Ayrıca ters açı ve uzaktan çekim ile görülen bir davranışı hiç şüphe duymadan kesin olarak haince olarak niteleyen birinin insanların açık ifadelerini inanması güç bulmasına inanmak daha da güç.

Aniden ve fevri olarak sert bir faul yapmakla taammüden sakatlamak arasında ciddi fark var ve bu görüntü ile ikisini kesin olarak ayırmak çok zor.

HAni işi çok iyi biliyorsunuz üzerine hareketten düşünceyi de çözebiliyorsunuz ve haklısınız diyelim ama başkaları bunu yapamıyor olabilir.

KAldı ki bu kadar kesin ifadelerin sonucunda doğacak aşırı öfke KArşıyaka ikinci bir zarar daha verebilir.Ölçüsüz tepki son yılların en geniş kadrosunu kurdukları sezonda büyük bir ceza almalarına da yol açabilir.

henry turner dedi ki...

birşey goremeyen arkadaslar basketbolun detay hareketlerını bılmeyen kişiler! orada kolunu taktıktan sonra son bir kendıne cekıp dırsegı ayırıyor ayrıca hıcbırsey yapmasa nasıl bu sakatlık olacak çarpma dusme yok iken

murat ozen dedi ki...

KsK li arkadaşlar şimdiden baltaları çıkarmışlar. Herhalde maç sırasında sahaya inecekler.

Bu arada bu blogda boyle taraflı postlar yapılmasıda hiç hoş değil. Basketbolun gundemındekı bir blogda orada noldugu belli olmayan bir hareket için "haince" bir denmesine anlam veremiyorum.

Ayrıca ayıp diyorum. Efendim KsK'nin nabzını tuttuğunu iddaa eden bir sitede Bornova'lı oyuncu için "kralık katil" denmesini ve bunun "hayli kızgınlar" şeklinde değerlendirilmesini ise hiç yakıştıramıyorum.

Onlar kim olurda kiralık katil diyebiliyorlar bir oyuncuya!!!

Neyse.. Bu blogu bookmarks kısmından silmenin zamanı geldi anlaşılan...

@gizem

Bornova'nın KsK ile ne alıp vermediği olabilir. Her ikiside Avrupa düzeyinde 8. yada 9. sınıf takım. Herhalde şey diye düşündü Bornova'lı idareciler. Efendim biz bir KSk'li oyuncuyu sakatlarsak Play Off'a 8 sıradan girebiliriz onların yerine falan fıstık... Belki böylece gelecek sene Avrupa Fuar Şehirleri Kupası'nda Avrupa'nın 7. sınıf takımlarıyla biz karşılaşırız..

Herkes ilk önce kendi çöplüğünü temizlesin önce temiz basketbol için...

ortiz dedi ki...

görüntüleri izlerken bayağı üzüldüm.spor etiği ile hiç bağdaşmıyor.bence bornova kulübü bu adamı derhal ülkesine göndersin.

KskHyTr dedi ki...

Burda art niyet yok diyenlerle basketbol değil herhangi bir şeyi tartışmam... körmüsünüz arkadaş? hadi körsünüz burdan birşey göremedik diyorsunuz (kabak gibi görünüyorda adamın bütün gövdesinin gücüyle andrenin kolunu çevirdiği) hiçmi basketbol oynamadınız basit bir çekme itme ile dirsek bağları koparmı??
Akıl fikir ne diyeyim...

The Unique dedi ki...

Bende Henry Turner a katiliyorum.Daha önce basketbol oynayan kisiler bu pozisyonu cok rahat yorumlayabilir.Serbest atista ribound mucadelesini girilirken yesilli oyuncu,beyazli oyuncunu dalginligindan yararlanip arka tarafindan beyazlinin onune gecip box out yapmis bu arada iki oyuncunun kollarida mucadele sirasinda birbirlerine dolanmis.Daha Sonra beyazli oyuncu kollarini rahatca serbest birakicagina bir anlik sinir mi denir yada refleks mi denir ama bence kesinlikle insan disi olarak kolunu yesilli oyuncunun kolunun tam ters yönünde kendine dogru sert bir bicimde cekiyor ve zayif pozisyonda olan yesillinin kolu malasef ama malasef feci sekilde yaralaniyor.Bu haraket bence kasti bir sekilde yapilmistir ve sakatlamaya yonelik bir harekettir.daha önceden baska arkadaslarin belirrtigi gibi sporcunun spor hayatini riske atan bir harekettir.Bildigim kadari ile bu tur durumlarda,yani kasti olarak yapilan bu tur foullerde mahkemeye gidilebiliyor.Ama cok yazik olmus bence.Beyazlinin bir anllik siniri cok kotu olaylara sonuc vermis.BenBornovo belediyesi olsam, bu haraketi yapan sporcu ile yollarimi en kisa surede ayiririm ve kendisine gereken cezayi almasi icinde elimden gelen her seyi yaparim.Yazik olmus hakikaten

saLsa dedi ki...

@murat ozen

Yahu ne taraflı adam mışım, taraf tuta tuta hangi tarafı tutacağımı şaşırdım ben de!!

FB'lsi GS'li diye, GS'lisi BJK'lisi FB'li diye, Efeslisi bilmem nereli diye.. yetmez gibi bir de Bornovalısı KSK'li diye suçluyor. Şaka gibi, valla blogu kimseye zorla takip ettirmiyoruz. Benim Bornova için yazdığımız olumlu yazılar buradan Bornova'ya yol olur. O zaman da KSK'liler Bornovalıyım diye suçlasalardı keşke.

Şaka gibisiniz gerçekten, izlemesi çok keyifli sizi buradan. Ben durumları kendi penceremden yorumluyorum, burası da bir blog. Kimseye yaranma derdim de yok, tasam da yok. Ne görüyorsam o. Burada da bunu görüyorum. Bu hareket acı vermek maksadıyla kasıtlı olarak yapılmıştır. Bu kadar basit.

saLsa

gizem dedi ki...

@murat ozen
ksklilar baltalarini cikartirlar cunku ortada yapilan kasti bir hareket kaptanimizin 3 aylik yokluguna, ameliyatina sonuc verdi hatta daha da kotusu olup kariyerine etki edebilirdi. kaza ile yapilmis bir hareket yokken ortada insanlarin savunmamasini mi bekliosn!!

Temiz basketbol icinse bornovanin hareketlerinden baslamak lazim, bizim salonumzda idman yaptilar, kalktilar halkapinardaki maci 20 milyon yaptilar tek sebep ise ksk taraftari gelmesin die kendi taraftarlarindan daha cok kisiye oynadilar halkapinarda. bizim salonda bu adamlar idman yapicak die gayet guzel karsilandilar. potalari kirildi pota verdik.
Aclan Kavasoglu'nun KSK nin arkadasindan izmir ekolu olmasini istiyoruz bornova'nin demeclerinin ardindan bu yapilan hareket basketbolun temizligini nasil gosterir bana bi aciklar misin.
andre ye yapilan kasti bir hareket war ortada bunu butun basketboldan biraz olsun anlayan insanlar soyluyor zaten, basketbolcularin anlamasina gerek kalmadan. sadece bir video ya bakip yorum yapmaniz cok kolay ama bilmediklerinizi de arastirin olaylari gorun 8-10 saniyelik video nun arkadasinda neler war, o adamin hareketlerinde nasil bir amac war!! bunlari bilmeden laf atmak cok kolay. Bornova ne zaman avrupa dengi bir takim oldu. daha 2. sezonlari ve ben gecen seneki basarilarina hep helal olsun dedim ama avrupa takimi olmak o kadar kolay deil. once centilmence oynamasini biliceksin bir hareket yapiosan da sonuclarina katlanicaksin. burda ki harekette aclan abinin yada bornova yonetiminin hic bir sucu yok kimse kalkip karsi takimdan bir oyuncuyu sakatlayinda bizde rahat sezon gecirelim dedi demiyor zaten. sadece yapilanin spor etigine uygun olmadigindan ve sonuclari olucagindan bahsediliyor.

Özcan Yüksel dedi ki...

Geçen sezon yaklaşık 10 Bornova maçına gittim, hani ben diyeyim bari Bornovalıyım diye de gerçekten güldüm o yorumlara. Adam yukarıda da dediğim gibi kasti bir hareket yapmış kesinlikle ancak ayrıntısını seçemiyorum. Bunu geçtim yahu o kadar maçına gittim toplasan 1500 kişiye oynar Bornova ortalama 400 civarı zaten belediye işçisidir 100 kişi oyuncu yakınları 100 kişi altyapı geri kalan da basket izlesin küfürsüz maç görebilsin diye çoluk çocuklarını halkapınara (ya da egeye) getirenlerdir. 30-40 tane ergen çocuk Bornova diye bağırsa da maç içinde sıkça özlem benimle çıksana olmadı ayşen benimle çıksana tezahüratları izlenir. Merak ettim şimdi kskli çocuklar kime yapacak bu psikopatlıkları ?

Dip not olarak da ekleyim aclan hoca prensipli adamdır o da durum değerlendirmesinden sonra gerekeni yapacaktır inancım tam.

cemcomu dedi ki...

video gayet net ,olan en formda oyuncumuz olmuştur hazırlık maçında gayet gerksiz bi davranıştır zaten karşıyaka taraftarı olarak bornova bilet mevzuundan ve maç sonunda geçen sezon yalçının yaptğı agresiflikten dolayı gergindik hadi yalçın tede gitti rahatladık diyoduk ki iplergene gerildi dicem ama malesef andre nin bağlar gibi iplerde koptu 4 aralıkta güzel maç olucak gibi hayrılısı bakalım

kenz dedi ki...

Her ne kadar işin bu boyutlara varacağı tahmin edilmeden yapıldıysa da kasıtlı ve gaddarca bir hareket olduğu aşikar.

tuğçe555 dedi ki...

Bu tür hareketler bütün maçlarda oluyor ki buljan bilerek yapmamıştır bunu bu kadar büyük birşey olucağını bilse yapmazdı zaten 1 maç anca ceza alır bence daha fazlası da abartı olur..Smithe de geçmiş olsun..

Erinc Atilla dedi ki...

1 sene bile basketbol oynayan biri bilir ki, o sekilde kollarin rakiple kitlenirse, tersi yonde hareket yapip acarsin...bu pozisyonda ellerini yukari kaldirirsin, buljan'in yaptigi gibi dirseginden ani bi hareketle kirip tersi yonunde vucudunu dondurerek rakibin dirsegini parcalamazsin...tanidik doktoru olan varsa acsin sorsun bakalim, dirsek ic baglarinin tamamen kopmasinin ne gibi etkisi olabilir insanin hayatina diye...ben actim sordum ankara'daki bir arkadasima, bunye ve rehabilitasyona bagli olarak alt kolunu kullanamaz hale bile gelebilirmis insan...birakin basketbol oynamayi...hala kasit yok, bilmem ne yok diyen varsa, evet belki andre'nin kariyerini bitireyim diye bir kasit yoktur ama kesinkes andre'yi zarar vereyim kasti vardir o noktada...ben o adami sekizinci hafta ARENA'da gormek istemiyorum...ve dogma buyume bornovali olarak, bornova yonetiminden ilgili aksiyonu almasini talep ediyorum...

Cakivu dedi ki...

Hareket kasti, ama eminim hareketi yapan oyuncu böyle bir sonucu olacağını tahmin edememiştir. Karşıyaka için sıkıntılı bir durum ama 2-3 ay içinde dönecek bir Smith sezonun büyük kısmında gene gerekli katkıyı yapacaktır. Bornovalı oyuncuya da gerekli ceza hem klübünden hem federasyondan verilecektir ama dediğim gibi eminim rakibini 3 ay sakat bırakacak bir hareket planlamamıştır arkadaşlar bunlar sporcu insanlar tamam günümüz sporunda endüstriyel spor bazı değerleri alıp götürsede, sporun saf rekabetinde heleki hazırlık maçında böyle kolunu takarak bağını koparma hareketini yapmak milyonda bir olabilecek birşeydir. Orada belli bir sürtüşme var ama sonunun böyle olacağını kimse bilemezdi. Eminim diğer oyuncuda çok üzülmüştür. Her iki tarafa da geçmiş olsun...

kenzel dedi ki...

Bu pozisyona Karşıyakalıların isyan etmesini, sinirlenmesini anlamayan ve gereksiz gören yorumcu arkadaşlar, sadece TV başında maç izleyen, hayatında gerçek bir basketbol maçı yapmamış, herşeyden bir haber basketbol cahilleridir. Eğer öyle değillerse at gözlüklerini çıkarsınlar lütfen.

Bornova Belediyesi gerçekten adam gibi bir yönetime sahipse bu oyuncuyu yollar. Gerçekten yapılan ayıp,günah, spor ahlakına yakışmayan birşey. Hepsini geçtim bir insanın ekmek parasıyla böyle oynanmaz.

ugur_braveheart dedi ki...

bornovalı oyuncu buljan bilerek ve kasdi bir faul yapmıştır. ksk'lı oyuncu a.smith'in 3 ay sahalardan uzak kalmasına ve ksk kulübünün mağdur düşmesini sağlamıştır .ksk yeni bir oyuncu almak için bütçeden para harcayacaktır. bunun zararı ya basketbolculardan yada karşı kulüb'den kesilmelidir ki kulübler zarar görmesin.YENİ BİR KURAL OLARAK EKLENMELİDİR.

fuat dedi ki...

inanamıyorum. tsyd'den ödül almış bir web sitesinin yazarından yapılan yoruma bak. "lamı cimi yok" "yazık" arkadaşım hakan demir'i çok seviyor olabilirsin. ksk'ye yakın olabilirsin. ama böyle bir olayda, bu tür bir yorum yapma şansın yok. çıkıp "burası benim kişisel blogum. istediğimi yazarım" deme şansını da artık kaybettin, çünkü şu anda siten çok takip edilen bir haber sitesi konumunda. bu arada videoyu servis edenlere de bir çift sözüm var. bornova da kalkıp, bu olaydan hemen sonra andre smith'in kendi benchlerine saldırı görüntülerini yayınlasa ne olur? buljan'ın smith'e yaptığı hareket her maçta en az 10 defa oluyor. takışmışlar, sertlik olmuş. bence smith'in şanssızlığı var bu işte. hoş değil, uyarılabilir ama hakemin dahi faul çalmadığı bir pozisyonla ilgili "mahkemeye gideriz" demek de biraz saçma geliyor bana... salsa'ya bir kez daha: "artık çok takip ediliyorsun, daha dikkatli olman gerekiyor"

Tayfun Yurdagül dedi ki...

Bornova'nın bu oyuncuyu derhal göndermesi lazım bu adamdan kendi takımlarınada fayda gelmez.Aynı işten ekmek kazanan arkadaşına yaptığı hareket kabul edilemez nitelikte.

henry turner dedi ki...

siteye ne yüklenmeye veya sıtenın taraf olmasına gerek yok. hersey ortada kasıtlı bır hareket!

keymark9 dedi ki...

arkadaşlar bu sakatlığın benzerini yaşadım ben yukarıda da yazdım. öyle 3 ay falan değildir bunun iyileşme süresi. tamam benimki diz bağlarımdaydı ama üzerinden 5 sene geçti hala tam olarak iyileşmedi ve spor hayatım da bitti tabiki. hadi bu adam profesyonel sporcu vücudu benden daha dirençli daha uzman doktorlarla çalışıyor falan ama açıkça söylüyorum 3 ay sonra kolunu bile kıvırmakta zorluk çekecek ne basketbolu.

norton dedi ki...

sevinirken eli carpip yaralama.... , donerken kolu takılıp sakalatma... kasti birsey yoktur mutlaka.... sen yaparken iyi; sana yapilinca tu kaka .... hadi yaaa...:)

arda dedi ki...

ksk i oyuncuya ve taraftara cok gecmiş olsun..ama izmirin iki kardes takımına bunlar yakısmıyor.düşman hale getirilmeye calısılıyor fanatikler tarafından.bu videonun ilerisini izlerseniz ande nin olaydan hemen sonra bornova benchine nasıl salırdığını görürsünüz keske ksk tüm videoyu basından sonuna verseydi basta ki sürtüşmeer de görülürdü.objektif olurdu.andrenin de gecen yıl sakatladığı oyuncular oldu bazısı 1 hafta 2 hafta bazısı 2-3 ay oynayamadı o zaman nerdeydik???neden andreye yüklenmedik.ne yazık ki sporculrın birbirini kollaması gerekirken ekmek paralarını kazandıkları vücutlarını tehdit ediyorlar.eminim bornovalı yönetimde oyuncularda saskın ve üzgündür.bunu genelleme yapıp intikam haline getirmemek lazım.bizim oyuncumuz sakatandı bizde onları sakatlayaım cok yanlıstır yada intikam alalım cok yanlıstır ekmek parasıya oynanmaz..ben cocugumla gelip bu macları rahat rahat izleyebilmeyi arena da devam etmek istiyorum ksk mı desteklemeye devam etmek istiyorum..

tuğçe555 dedi ki...

Niye durduk yerde bornova oyuncuyu yollasın ya ne kadar saçma bu oyuncu gayet iyi bir oyuncu aralarında bir sürtüşme olmuş ve bi şanssızlık yaşanmış bu yüzden iyi olan oyuncuyu neden gönderelim saçmalığa bak..

Ali dedi ki...

Hareket kasıtlı ve yapılan terbiyesizce bir hareket benim gördüğüm kadarıyla.

Ancak adama paralı katil,yok bilmem ne gibi yakıştırmalar yapılmasıda uygun değil.Oyuncu bir yanlış yapmış,karaktersizce davranmış vs.vs.

Ancak bunda Bornova'nın suçu nedir yahu.Birisi bunu açıklayabilirmi?