27 Eylül 2010 Pazartesi

GSBasket ve GSSözlük'ten 'Kırmızı Olalım' Çağrısı

Bu çağrıyı en son Dünya Şampiyonası sırasında Sinan Güler yapmıştı. Kırmızı giyinip gelin, kıpkırmızı olsun salon demişti Ankara'daki Yunanistan maçı öncesinde. Kısmen de olsa gerçeğe dönüşmüştü bu istek. Ülkemizdeki tribün kültürünün çıkmazlarından biridir esasen bu konu. Basketboldan kat be kat ilgi ve destek gören futbol tribünlerinde de görüyoruz bu sorunsalı. G.Saray Basketbol şubesi üzerinde etkin bir yere sahip olan GSBasket.org ve son dönemdeki sözlük modasına uyarak net alemindeki yerini alan GalatasaraySözlük, 29 Eylül'de Ayhan Şahenk'te oynanacak St.Petersburg maçı için 'Kırmızı Olalım, Kıpkırmızı!' çağrısı yapıyorlar salona gelecek olanlara. Koç Murat Özyer döneminde oynanan bir Asvel maçı vardır, 2008 senesinde. Hatırlayanlar olacaktır. O maçta benzer bir organizasyon yapılmıştı, Cafe Crown sponsorluğunda. Çok güzel görüntülerin ortaya çıkmasının yanı sıra etkin de bir tribün oluşmuştu. Benzer bir etki Çarşamba akşamı da yakalanabilir. O güne kadar salona gelmeye niyetli olanlara ulaşmak gerekiyor herşeyden önce. Bizden duyurması.

3 Yorum Yapılmış:

Ali dedi ki...

İnş.güzel bir atmosfer olur maçta ve +10 ile geçeriz ilk maçı...Bazı sıkıntılarımız olsada etkin bir taraftar desteği ile bunları bu maçlık kapatabiliriz,inanıyorum...

koray dedi ki...

Bugün satın aldığım bileti teslim almak üzere Biletix gişesine gittim ve büyük hayal kırıklığına uğradım.Moralim bozulduğu için uzun uzun balmadım ama satılan bilet sayısı %5'i geçer mi emin değilim .H blokun yarısı bile satılmamış diğer bloklardan birkaçtane alan olmuş (mevcut koşullarda en iyi blok H blok olduğu için çoğu kişi oradan almış gerçi Şahanenk'de kombine karttımla maçı yerimden izleyemediğimi biliyorum).Gelen kapıda kalmaz gazı iyi güzel de insanları bilet almamaya teşvik ediyor.Hafta içi maça bileti önceden almamak demek her zaman için son anda gelmemek demek olabilir.

koray dedi ki...

Bu arada facebook'daki Galatasaray basketbol şubesi sayfası (resmi olacağını önesürüyordu oldu mu bilemiyorum) parçalı giyin gelin diyor.Ortada pek bir eşgüdüm yok.Halbuki basketbolda tek renk salon daha etkili oluyor hele o renk kırmızı ise....