23 Eylül 2010 Perşembe

Harun Erdenay'dan F.Bahçe Ülker Açıklaması

Harun Erdenay'ın F.Bahçe Ülker'in yeni menajeri olma ihtimalini Mayıs ayı içerisinde yazmıştık. Tanjevic sonrası tepeye Aydın Örs'ü, parkeye Neven Spahija'yı getiren ve böylece yeniden yapılandırılan şubede görev almadı Harun Erdenay. Final serisi, Dünya Şampiyonası hazırlıkları derken ortadan kalkmıştı zaten bu ihtimal. Dün Hürriyet gazetesine bir röportaj veren Harun Erdenay bu konuyla alakalı olarak sorulan soruya şu cevabı vermiş: 'Ben Fenerbahçe’ye yalnız gitmeyecektim. Barbaros da benimle gelecekti. İlk konuşmamız öyleydi. Daha sonra Barbaros gelemedi. Onun anlaşması 2012 yılına kadardı. Sonraki süreç Barbaros’suz devam etti. Son olarak Fenerbahçe ile koç konusunda anlaşamadık. Ben başkasını önermiştim. O yüzden olmadı.'

dip not: O koç da Obradovic'ti zaten.

12 Yorum Yapılmış:

Selami dedi ki...

Allahıma şükürler olsun ki gerçekleşmedi,ne kadar büyük oyuncu olursa olsun,menajer ve yönetici kapasitesi çok sınırlı olan,Milli Takım'a ne kadar katkı verdiği son derece şüpheli olan birisi,Aydın Örs'ün yanında esamesi dahi okunmaz,daha da korkuncu Barbaros'un gelme ihtimali.Milli Takım'da görev yapma nedenini liyakat değil Turgay Demirel'in adamı ve tetikçisi olması olan bir kişinin FB Ülker'de görev yapması düşünülemez,zaten kaptan Mrsiç göreve başladı,direkten dönmüşüz resmen. Bu ikili yanlışlıkla göreve başlayasdı,takım tek kelime ile Turgay Demirel'in oyuncağı haline gelecekti,son 3 seneki kabustan sonra kaldıramazdım herhalde bu durumu.Son olarak merak ettiğim Harun acaba hangi hocayı tavsiye etti,Messina olabilir mi?

Miksiyon dedi ki...

harunmu ayarlayacakmış obradoviçi??

Bora dedi ki...

gerçek ne yazık ki daha acı. dünya şampiyonası öncesi mayıs ayında sözlü anlaşma yapılıyor bizzat aziz yıldırım ile. şampiyona başlamadan önce ise aziz yıldırım direk arayıp ömer aşık'ın kadrodan çıkarılmasını istiyor. başkanım bunu yapamayız cevabı üzerine aziz yıldırım o zaman anlaşma da yok diyerek işi bitiriyor.
gerçek ne yazık ki bu.

Johnny dedi ki...

harun iyi basketbol oynardı ama basketboldan pek anladığını söyleyemeyiz.

Ufuk dedi ki...

evren büker Galatasaraya gitmiş..şimdi burada evreni Fenerbahçe ayarttı diyen arkadaşlar ne diyecek acaba merak ediyorum??

Özkan Özdemir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Özkan Özdemir dedi ki...

Obradoviçi önermiş ve kabul edilmemiş.İnanılmaz

murat ozen dedi ki...

Güzel bir haber. Kendisi elektrik idaresinde görev alabilir bence. Tecrübeli nasıl olsa elektrik kesim işlerinde..

MeRtO dedi ki...

Harun'un basketboldan anlamadığını düşünenler bu kadar fazla mı, çok enterasan..

Bora'nın bahsettiği gerçek te çok kafaya yatıyor.

Okan dedi ki...

harun süper bir basketbolcuydu ama asla çok zeki olduğuna inanmadım

obradovici önerdim kabul etmediler beyanatı da beni destekliyor

UykuLu dedi ki...

kaan kural menejerliğe gelsin.

sammy_jankis dedi ki...

oyun kurucu olarak da chris paul'ü önermiş, olmayınca ipler tamamen kopmuş. haber atlanmış ekleyeyim dedim...