20 Eylül 2010 Pazartesi

Hidayet'ten Dönüş Yolunda Önemli Açıklamalar

Dünya Basketbol Şampiyonası'nda A Milli Takımımız'a büyük katkı sağlayan ve turnuvanın ilk beşine seçilen Hidayet, yeni NBA sezonu için Amerika'ya uçarken havalimanında da önemli açıklamalarda bulundu. Öncelikle Amerika'ya erken gittiğini, bunu yeni takımına ve yeni yaşayacağı şehre alışmak için yaptığını söyleyen Hidayet, turnuvayla ilgili açıklamalarda da bulundu:

'Bütün arkadaşlarımı kutluyorum. Herkes elinden gelenin en iyisini sahaya yansıttı ve bu sonuç ortaya çıktı. Bu başarıda payı olan arkadaşlarıma, teknik ekibe, Basketbol Federasyonu Başkanı Turgay Demirel'e, Ankara'da ve İstanbul'da maçlarımıza gelen taraftarlarımıza, televizyonları başında bizi destekleyenlere, maç bitiminde sokaklara dökülen Türk halkına ve her zaman bizden desteğini esirgemeyen devlet büyüklerimize teşekkür ediyorum.' diyen Hidayet, prim meselesiyle ilgili konuşmaları da çok önemsemediğini belirtti. 'Türk halkının, büyüklerimizin vermiş olduğu desteği her zaman hatırlayacağız. Hiçbir maddiyatın bunun önüne geçemeyeceğini biliyoruz. Doğal olarak her başarının üzerine bu başarıyı lekelemek için birileri çıkacak. Bir sporcu olarak bunu önemsemiyor, kendi işimize bakıyoruz. Türk halkının ne kadar mutlu olduğunu hepimiz gördük. Türk halkına sonsuz teşekkürler. Her maçtan sonra Türk halkının sokaklara dökülmesi sporcu olarak bizi mutlu etmiştir. Biz bunlara değer veriyoruz, bizi bunlar mutlu ediyor. Özellikle bu başarıyı her zaman hatırlayacağız. Biz bir ilki gerçekleştirdik. Buna da şahit oldu Türkiye. Onların duaları bizi bu noktalara getirdi. Nitekim de bunun sevincini her maçtan sonra yaşattıysak ne mutlu bize.Biz milli takım için oynuyoruz. O formanın ne kadar ayrıcalıkla, gururla taşındığını herkese gösterdiğimize inanıyorum. Bize verilen primle ilgili olarak polemiğe girmek istemiyorum. Maddiyat, değerli büyüklerimiz tarafından layık görülmüş bir jesttir. Onlar da gösterdiğimiz başarıdan mutlu olmuş ve gururlanmışlardır. Doğal olarak böyle bir jest yapmışlardır. Kendilerine teşekkür ediyoruz. Ama biz bundan çok manevi değerleri ön plana koymaya çalıştık. Onların yoğun tempolarında vakit ayırması bizim için önemlidir. Bazı kesimler tarafından maddiyat biraz daha ön plana çıkarıldı bizim başarımızda. Ama zaman geçtikçe bizim maçlarımızın ne kadar değerli olduğunu herkes farkına anlayacaktır. İnşallah da bunun devamını önümüzdeki yaz getirip olimpiyada gitme hakkı kazanırız.'

Son olarak da 'Son Dünya Şampiyonam' sözünü medyadaki bazı insanların kafalarına göre yorumladıklarını, Milli Takım'ı bırakmadığını ancak bir dahaki Dünya Şampiyonası'nda forma giymeyeceğini belirtmiş. Şimşekleri çok fazla üzerine çekmeye çalışmadan, giderken herkesi mutlu edeyim havasında bir röportaj olmuş. Umarım bu sene yeni takımında geçtiğimiz sezonkinden apayrı bir Hidayet Türkoğlu seyrederiz. Bu turnuvada ben bunun ışıklarını aldım. Hidayet yazın oynadığı şampiyonayı iyi geçirirse o sezon başarılı oluyor, kötü bir turnuva geçirmişse bu onun tüm sezonuna yansıyor son yıllarda. Örneğin 2007'de İspanya'da takım dökülürken o ayakta kalan oyuncumuz olmuştu, akabindeki sezonda da istatistikleri tavan yapmıştı. 2009 yılında Polonya'da bana kalırsa bekleneni verememişti Hidayet, ardından da kötü bir sezon geçirmişti. Bu turnuvada iyi bir Hidayet vardı, umut ediyorum bu sezon da onun için güzel geçer.

4 Yorum Yapılmış:

muratdinc dedi ki...

yazinin fontu cok kotu, okumak icin epey ugras vermek lazim.

MeRtO dedi ki...

Turnuvalar önemlidir fakat sezon başlamadan önceki birkaç haftalık milli takım performansının da NBA'de takımında gösterdiği bireysel performansa bağlamak ne kadar mantıklı çözemiyorum. Tabii ki mental olarak turnuvada gösterdiği performanslar önemlidir ama tüm sezonki performansını bunlara yormayı ben düşünmüyorum. Saygılar.

Alperen dedi ki...

@muratdinc,

Halloldu sanırım. Kimi zamanlar explorer harici tarayıcılarda bu gibi sorunlar yaşanabiliyor. Daha iyi olması için uğraş veriyoruz.

@MeRto,

Ben Hidayet'in performansı tamamıyla yazın geçirdiği turnuvayla ilişkilidir demedim sadece son yıllarda iyi bir turnuva geçirdikten sonra sezonu iyi oynamış, umarım bu sezon da öyle olur diyerek bir temennide bulundum. Saygılar bizden efendim.

Alperen

Selami dedi ki...

Alperen,

2007 Şampiyona'sı İspanya'da düzenlenmiştir,İsveç'teki Şampiyona 2003 yılındaydı,bilgine.