23 Eylül 2010 Perşembe

Justin Nabors Gelişim'de

1.lig seviyesinde üç takım ile boy gösteren İzmir'in 2.Ligdeki tek temsilcisi Gelişim Koleji, Lamar Cardinals Üniversitesi mezunu Justin Nabors'ı denemek için İzmir'e getirdi. Sağlık kontrolünden geçirilen Amerikalı oyuncu ile ön sözleşme imzalandı. Bu sezon Telekom bünyesinden ayrılarak Gelişim Koleji'nin başına geçen koç Deniz Atak'ın raporu doğrultusunda oyuncunun durumuna karar verilecekmiş. 4 numara pozisyonunda görev yapan 1987 doğumlu oyuncu geçtiğimiz yıl 14.6 sayı, 9.7 ribaund ve 1.6 asist ortalamalarıyla mücadele etmiş.

1 Yorum Var:

MeRtO dedi ki...

Gelişim Koleji'ni Arda Ural turnuvası'nda 2 maçını izledim. Geçen senede bir çok maçına gittiğim için söyleyebilirim ki, geçen seneden daha vasat gözüktüler gözüme.

Öncelikle takımda Orbay dışında herkes değişti, Buğra Gacemer, Erhan Kocamış, savunmasıyla ön plana çıkan Mert Eken, Recai ve Marquise Gray yoklar. Hele içerdeki hücum gücünü sağlayan Gray ve Recai'nin bu sezonki yoklukları beni dipteki hücum konusunda baya bir endişelendirdi.

Bu seneki kadrodan Doğan Deniz'i beğendim gibi içeri drivelarıyla etkiliydi Vestel karşısında son maçta. Bir de hele böyle bir genç takımda Orbay gibi şutör ve kaptan birisi varsa takımın en büyük şut tehdidi bu oyuncu olmalı, en az 2 setleri bu oyuncunun bulacağı sayılara dayanmalı. Gelişim Koleji turnuvayı 3te 0 la kapadı ve diyorum ki şimdiden eğer Orbay'ın şutları girmezse ve oyunun tıkandığı dakikalarda top alamazsa Gelişim'in kolay kolay üst düzey galibiyet alacağını düşünmüyorum.

Bakalım tabii ki şimdi denenen yabancı da çok önemli, denenen yabancı demeyelim de gelecek olan yabancı takım konusunda çok büyük bir değişiklik olacaktır. Yabancının takıma ısınması Gelişim'i Orbay'ın eline bakmaktan kurtulabilir bir nebze.
Dipte Cihan iyi işler başarsa da bana biraz cılız gibi geldi, ona ayrı bir soru işareti koyalım önümüzdeki maçlarda dikkat edecem yine performansını.