28 Eylül 2010 Salı

NBA Türkiye Ekim Sayısı Geliyor

Türkiye'nin mevcut durumdaki 'tek' basketbol dergisi olan NBA Türkiye dopdolu bir Ekim sayısı ile geliyor. Salsabasket ekibi olarak yine tamgaz destek verdik bu sayıya da. Çağlar'dan Sinan, Kleiza, Scola ve Teodosic yazılarını, Cem'den ise ABD, Westbrook ve Turnuva genel yazılarını okuyabilirsiniz. Benim desteğim ise Neven Spahija röportajı ve yeni sezon öncesi TBL Dosyası ile oldu. Gerçi TBL Dosyası dediğimiz yazı, başlı başına bir ek olarak yayınlanacaktı bu ayki sayıda ancak son anda sponsor firma su koyuverince, maliyetli bir iş olan ek çıkartma olayı da yalan oluverdi. Sağolsunlar yazıyı kısalmış haliyle de olsa derginin içine aldı dergi ekibi.

16 takımı detaylı bir şekilde incelediğim, her takımdan bir oyuncuya yakın markaj yaptığım ve her koçun görüşlerini aldığım, benim için büyük bir keyif unsuru olan ekin tamamını buradan online dergi olarak yayınlayacağız kısmetse, bakalım.

9 Yorum Yapılmış:

geekbaba dedi ki...

Hangi firma su koyverdi onu öğrensek güzel bir ders olmaz mı?

MeRtO dedi ki...

Sabırsızlıkla bekliyorum TBL inceleme ekini.

Damir Mrsic dedi ki...

NBA Türkiye dergisini online okuma imkanı var mı?

Miksiyon dedi ki...

hee online okuma imkanı olsunda direk batsın:))

pinarfiliz dedi ki...

:@ Miksiyon
e-mecmua diye bir site var parayla satın alıp online okuyabiliyorsun dergileri. oraya eklenirse nba türkiye güzel olur.

buda adresi http://www.emecmua.com/

Miksiyon dedi ki...

Biliyorum pınarfiliz sonra alan biri pdf şeklinde paylaşıyor sitelerde bedavaya.

murat ozen dedi ki...

kimse yazmamis ama ben bulamiyorum dergiyi ankarada..

bu dergi 100 e yakin derginin bulundugu migros da neden satilmiyor

dejavu dedi ki...

@murat ozen;

Armada Remzi Kitabevi'nden sorunsuz şekilde alabilirsin diye tahmin ediyorum. En azından ben bugüne kadar sorun yaşamadım. Geçen ay şampiyona için birkaç gün erken çıkan dergiyi de çıkışının ertesi gününde Ankamall D&R'dan almıştık Maliano ile.

Çağlar..

nazsevik dedi ki...

Arkadaşlar hepiniz basketbol tutkunusunuz, bırakın online okumayı da Türkiye'nin tek basketbol dergisini yeniden kaybetmemek için ayda 5 lira verin de alın bir zahmet:)

Arzu ederseniz 10 kişiyi tamamlayın salsa basket üyelerine özel indirimli abonelik yapalım, ne dersiniz?

NBA Türkiye/ Nazlıhan Şevik