3 Eylül 2010 Cuma

NBA Türkiye Eylül Sayısı Bayiilerde

Üçüncü sayısını Dünya Şampiyonası dolayısıyla bayiilerdeki yerine biraz erken yollayan NBA Türkiye, dopdolu bir sayının yanında 32 sayfalık bir de şampiyona eki ile karşınızda bu ay. A ve B gruplarının incelemeleri Anıl'ın ve benim klavyelerimizden dökülürken, basımda ufak bir isim hatası olmasına karşın ilk beşin tamamının da yine Salsabasket klavyelerinden şekillendiğini ekleyelim. Sofo ve Kerem Gönlüm yazıları Anıl'ın, Evren - Engin Atsür ve Maric yazıları da bana ait.

Bu ayki emeğin büyük kısmı şampiyona eki için harcanmış olsa da dergi yine dolu dolu bir içerikle geldi karşımıza. Her zaman olduğu gibi NBA'de yaşanan transfer gelişmelerinin ardından yeni sezondan beklentiler, sezonda ayrıca dikkat kesilmek gereken karşılaşmalar, Shaquille O'Neal yazısı ve Lamar Odom röportajları, bu sezon NBA'e adım atan Avrupalı uzunların 'Amerikan Rüyası', Harun Erdenay&Orhun Ene ikilisiyle 'Dün-Bugün-Yarın', Rolando Blackman ve Tuğçe Canıtez röportajları yer alıyor bu sayıda. Bunun haricinde Yiğiter Uluğ ustanın kaleminden 1986 Dünya Şampiyonası'nı okuyoruz ki her zaman olduğu gibi muazzam. Derrick Rose&Josh Smith posterleri ve 32 sayılık şampiyona eki de derginin hediyeleri. Önce Selçuk Ernak'a bir kulak verelim. Ardından piyasadaki tek basketbol dergisi olan NBA Türkiye'yi alalım, aldıralım, okuyalım, okutalım.

Ben de Salsabasket klavyesiyim, benim yazımı da okuyun! Bu arada NBA takipçilerinin Sedat Koç'un yazısını es geçmemesi şiddetle önerilir. Bu sayıda Yiğiter Uluğ'un da üzerine çıkmış bence kendisi... - Sheed

Henüz Yorum Yapılmamış