23 Eylül 2010 Perşembe

Oğuz Savaş ve Mirsad Türkcan'dan Açıklamalar

Hazırlıklarını Ankara'da sürdürüyor sarı-lacivertliler, İncek'de kalıyorlarmış, idmanlarıysa Ankara Arena'da gerçekleştiriyorlarmış. İncek'de kalacaklarına İstanbul'da da kalabilirlermiş hani, Ankara Arena'ya gidiş-geliş için harcanan süre noktasında İncek ile İstanbul'un pek farkı yok. :)

Mirsad Türkcan ve Oğuz Savaş Ankara'da Fenerbahçe TV mikrofonlarına açıklamalar yapmışlar. Oğuz Savaş daha çok İncek'te yeni kurulan tesisleri övmüş, bir de sakatlıklardan dem vurmuş. Mirsad Türkcan da tesislerden bahsetmiş ancak özellikle Avrupa için de iddialı açıklamalar yapmış. "Avrupa'da büyük sürpriz yapacağız, bu sene bizi Final Four'da görürlerse kimse şaşırmasın" demiş. Umarım Mirsad'ın bahsettiği gibi olur, sezonun başlamasıyla ilgili resme daha net bakabileceğiz ancak şu an için Final Four hedefi Fenerbahçe Ülker adına imkansız değil. Bu noktada taraftarlara da önemli görevler düşüyor, ulaşımı daha rahat, daha fazla seyirci kapasiteli aynı zamanda da daha lüks bir salonda oynayacaklar bu sezon. Taraftarın yeni koç eşliğindeki yeni yapılanmaya ne kadar ilgi göstereceği başarının gelmesinde rol oynayacaktır.

6 Yorum Yapılmış:

mucho dedi ki...

incek'in uzak olduğu konusuna tabii ki katılıyorum ama Fenerbahçenin orada yaptırdığı tesis tek kelimeyle MUAZZAM. Zaten futbol takımı da Ankaraya geldiğinde o tesislerde konaklıyor. Fenerbahçe kartı olanlar istedikleri zaman tesis lokantasından yemek yiyebiliyorlar. Birçok fenerbahçeli arkadaşım Basketbol ve futbol takımı Ankaraya geldiğinde tesislere yemeğe giderler sporcularla da muhabbet ederler.

maçanınpapazı dedi ki...

ankara incek tesisleri çok modern ve kullanışlı tesisler kamp özelliği taşıyor bu ... ben ankaranın istanbul yanında küçük bir şehir olduğunu sanıyordum trafiği çok daha düzenli gidiş geliş problem olmaz bence ,,nüfusuda istanbul un 5 de 1 i ... ben bu yorum yazıya katılamıyorum ve bu gülücük ifadesine gülücekle karşılık veriyorum ,keşke diğer takımlarımızda Fenerbahçe nin sahip olduğu imkanlara sahip olsa diyorum ...

Selami dedi ki...

Resmi sitede maçların Sinan Erdem'de oynancağı henüz açıklanmadı,inşallah bir aksilik olmaz,kombineleri almak şart,geçen sene tribün kısmının 1.sırasındaki koltuğum 180 TL di,sudan ucuz yani,bu sene özellikle Ataköy ve civarında oturan taraftarların maçlara ilgi göstermesi şart,zira salon yürüme mesafesinde.

Cengizhan TÜRKİŞ dedi ki...

ya yeri değil fakat bu fenerbahçenin maclarının oldugu bır turnuva vardı hatta ılk mac olympıakos ıleydı noldu o turnuva? bılgı verecek mısınız?

dejavu dedi ki...

@Cengizhan;

http://salsabasket.blogspot.com/2010/09/banvit-tubad-turnuvasnda-mac-program.html

TÜBAD'ın programını eklemiştik, gözden kaçtı herhalde..:)

Çağlar..

Cengizhan TÜRKİŞ dedi ki...

Teşekkürler. Ben turnuvayı başladı sanmıştım dikkatli okumadığımdan kusura bakmayın.