19 Eylül 2010 Pazar

T.Telekom: 76 - Vef Riga: 78

Türk Telekom'un Samsun'daki ikinci maçta Letonya takımı Vef Riga ile olan mücadelesini izlemek için TRT-Spor'un karşısına kuruldum. Koç Faruk Akagün idaresindeki yeni yapılanması ve kadronun tamamını silbaştan kurmasıyla sezon öncesinde merak ettiğim takımların başında geliyor Türk Telekom. Hazır canlı yayını yakalamışken kaçırmayayım dedim. Fakat çoğu youtube videosundan dahi kötü olan yayın kalitesi, 'değerli futbolseverler & serbest vuruş kullanılacak' gibi bir anlatımla birleşince çekilmez bir hal aldı maç. Ben de bu karşılaşma yerine Galatasaray'ın son 10 yılda oynadığı en sıkıcı maçlar listesine tepeden girme potansiyeli olan Buca maçına geçiş yaptım ve pişman da değilim şu anda. Sırf adı yaptı olsun diye bir işi yapmak kadar berbat birşey yoktur herhalde. Sağ alta bir skorbord bile koyamamak mesela.

İzlemediğim bu karşılaşmanın istatistiklerini vererek bitireyim postu. İlk çeyreği 22-18, devreyi de 46-40 önde kapatmış konuk takım. Son çeyreğe girerken 61-50 ile çift haneleri görmüş olsalar da finaldeki oyunuyla skoru dengeye getirmiş Türk Telekom fakat galibiyet için yeterli olmamış bu geri dönüş.

Türk Telekom (76): Wesson 3, Heiko Schaffartzik 6, Rasim Başak 5, Mehmet Yağmur 3, Adem Ören, Yunus Çankaya, Ceyhun Altay 18, Can Uğur Öğüt 3, Diamon Simpson 14, Larry Owens 18, Marcus Gilstrap 6

6 Yorum Yapılmış:

koray dedi ki...

Cidden felaketti yayın her açıdan..

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

TRT Murat Kosova'yı kadroya kattı, o varken bu adamlara maç anlattırmasınlar yahu.

Ihsahn dedi ki...

@MixBasket

Murat Kosova tekrar Ntv'ye dönüş yapmış.

dilemma dedi ki...

telekomun bucaspordan farkı yok.ikisi de toplama takım.

10ur dedi ki...

ben telekomu merak ettiğim için maçı izledim iyikide izlemişim. birçok dikkate değer kanıya vardım.ilk olarak larry owens müthiş bir atletik yeteneğe sahip o boyla ve o kollarla 3 numarada ligimizde herkese üstünlük sağlar;ancak dış şutunu mutlaka geliştirmesi savunmada çok daha bilinçli olması gerekli çünkü savunmada çok fazla yerini kaybediyor ve vücunun getirdiği avantajını kaybediyor. ceyhunda oynadığı sürece çok etkiliydi; içeriye yaptığı drivelar ile ya sayıyı buldu yada faul aldı ancak üstüste 5 faul kaçırdı ki ben bile allahım bir guard bu kadar faul kçırırmı ya sabır ya sabır çektim bol bol... rasim bildiğimiz rasim dışarıdan bol bol salladı yine :)
ancak savunmada yine takımın ateşleyicisi oldu. simpson oyun yapısı olarak K'zell ile birebir aynı özelliklere sahip birinden biri fazla gibi geldi bana ancak simpsonı 3 ve 4 numarada oynatmayad çalışacaklar sanırım bence biri gönderilip bosnalı uzun kadroda tutulmalı. marcus gilstrap çok kötü oynadı bu oyunuyla bizim 2.ci ligde dahi 1 takım bulamaz bence. haikoyu dünya şampiyonasında izledik zaten bol bol. mehmet savruk can olumlu oynadı guard mevkiinde. bu takımın ateşleyici gücü olmasını beklediğim yunus ise izlediğim en silik yunustu yinede bene onca atletik adamın sayesinde yunus bol bol dış şut imkanı bulacaktır ve takımın en skorer adamı olacaktır sezon boyunca...

can mert dedi ki...

ben yayını izleyemedim arkadaşlar kim futbol terimi kullandı :D spiker mi yorumcular mı ?