6 Ekim 2010 Çarşamba

Behçet Üner Antalya BŞB'den Ayrıldı

Sezon başında Antalya BŞB takımı yardımcı koçluğuna getirilen Behçet Üner, dün istifasını verip takımdan ayrıldı. İstifa kararı ile ilgili olarak Salsabasket'e konuşan Üner, şunları söyledi:

'Yönetim ile hiçbir problemim olmadı. Antalya'nın bir basketbol şehri olduğunun ve burada bulunmaktan ötürü mutlu olduğumu da belirtmeliyim. Burada kalmayı isterdim. 2 ay boyunca uyumlu bir şekilde çalıştığımız baş antrenör Ahmet Kandemir ile son zamanlarda düştüğümüz görüş ayrılıklarının ardından ayrılma kararı almamın hem benim hem de takım için daha hayırlı olacağını düşündüm. Antalya BŞB takımına ve yönetime yeni sezonda başarılar diliyorum.' Salsabasket özel haberidir.

5 Yorum Yapılmış:

tuna54 dedi ki...

kim tutar seni behçet abi.yine dön düzceye kral ol.senin yerin düzce ne işin var oralarda.

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

Birçok koçtan daha tecrübeli bence. Ama hep 2.liglerde görev aldı. Önümüzdeki senelerde 1.ligde şans verilmesi gereken koçlardan biri bence.

fuat dedi ki...

ya ben bu "fikir ayrılığı" lafına takıldım. başantrenörle asistanı arasında ne fikir ayrılığı olabilir allasen? bu lafın özeti, kandemir beni istemedi ben de ayrıldım demek.

Fanatik Basket dedi ki...

@fuat
niye fikir ayrılığı olamasın?

antrenörle asistan coachun fikirleri uyuşmaz, hocanın izlediği yol asistana yanlış gelir. hoca asistanın doğrusunu dikkate almaz, kendi bildiğini yapar. asistan da böyle bi ortamda çalışmak istemeyebilir. bundan doğal ne var?

yardımcının ayrılması için illa coachun ona istememesi mi lazım? yardımcının kendi karakteri yok mu? yararlı olamayacağını anladığı yerden ayrılmak isteme lüksü yok mu?

Selda dedi ki...

isciyi ustabasi yapmislar, muhendisi isci... olacagi belliydi de. basta parcala behcet nasıl kabul etti yrd koclugu. hata bastan yapılmıstı. ilk haberi ciktiginda yoruma yazmistim