15 Ekim 2010 Cuma

Beko Basketbol Ligi Büyük Olasılıkla Spormax'te

Bu konu bugün kesin olarak netleşecek malum. Saat 12:00'de TBF ile kulüpler toplandılar, bu konuyu konuştular, toplantı bitmiş olması lazım. Zira saat 14:00'te de yeni kurulan Kulüpler Birliği toplanacak. Akşama kadar kesin bir açıklama gelecektir zaten gerekli birimden ama biz yine de bir ön duyuru yapalım. Beko Basketbol Ligi, çok çok çok büyük bir olasılıkla yeni sezonda da Spormax'te yani Digiturk bünyesinde olacak. Salsabasket özel haberidir.

12 Yorum Yapılmış:

sylvesterr80 dedi ki...

Umarım bu sene LigTv olmadan sadece Spormax'i satın alabiliriz ?
Pek sanmıyorum ama..

Miksiyon dedi ki...

ntv grubu müracaat ettimi acaba cok merak ediyorum??

ilkay dedi ki...

geçen sene şifrelimiydi maçlar?digiturkten şifresiz izleyemezmiyiz spor paketi olmadan?

Maçanın Papazı dedi ki...

bu senede izleyemiyoruz kısacası yani ...

Selami dedi ki...

Lig Tv olmadan Spormax'i zaten seyredebiliyorsun,aylık 10 TL,o konuda sıkıntı yok, örnek olarak ben yazın Lig TV'yi kapattırdım,fakat Spormax'i açık tuttum

Burak dedi ki...

sky türk ortak yayını olur mu acaba bu senede ??

Johnny dedi ki...

Maç salonda izlenir zaten imkanı olan bizzat tribünde yerini alsın. Şifreli kanal avcunu yalasın ki maçlar tekrar açık kanala geçebilsin...

kerim can dedi ki...

Ben hiç lig tv abonesi olmadım. Ama spormax geçen senelerde spormax şifresiz verdiğinden seyretmiştim maçları.

Baris dedi ki...

Kaynak: ligtv.com.tr

İŞTE 1. HAFTA YAYINLARI!
Digiturk SporMax'ten bu hafta yayınlanacak Beko Basketbol Ligi maçları şöyle:

16 Ekim Cumartesi
15.00 Efes Pilsen-Antalya BŞB

17 Ekim Pazar
14.00 Galatasaray-Erdemir
16.00 Banvit-Fenerbahçe Ülker

19 Ekim 2010 Salı
18.30 Türk Telekom-Beşiktaş

Baris dedi ki...

Sorulara cevaplar

Kaynak:ligtv.com.tr

Beko Basketbol Ligi 5 yıl daha Digiturk SporMax'te! Bu hafta başlayacak olan Beko Basketbol Ligi maçları SPORMAX ekranlarında DIGITURK aboneleri ile buluşacak.

Erol Kaya dedi ki...

Çok güzel bir haber. Şifresiz de rahatlıkla izleyebilirsiniz. 10 liralık üyeliklerde de geliyor Spormax. Sadece Premier Lig maçlarında şifreli oluyor. Spor paketi almanıza gerek yok yani.

gebcıty dedi ki...

5 yıllığına mı? kulupler birliği kurulmadan turgay demirel son vurgununu yaptı diyebiliriz.