14 Ekim 2010 Perşembe

Efes Pilsen Oberto'dan Yanıt Bekliyor

Türkbasket'in haberine göre Efes Pilsen, Fabricio Oberto ile ilgileniyor. Engin Özerhun yaptığı açıklamada Oberto'yu takıma dahil etmek istediklerini fakat Portland Trail Blazers'tan da oyuncuya teklif olduğunu belirtmiş, önümüzdeki günlerde bu işin netleşeceğini de eklemiş. NBA'den boşa çıkacak oyuncularla ve Avrupa'da kulüpleriyle problem yaşayan oyuncularla da ilgilendiklerini belirten Özerhun, Oberto'yu getirebilirse önemli bir iş yapmış olur ve Efes Pilsen bu sene gerçekten yüksek bir başarı elde edebilir. Oberto henüz tamamen tükenmemiş olduğunu Dünya Şampiyonası'nda yaklaşık otuzar dakika süre alarak gösterdi. Geçtiğimiz sezon Washington Wizards forması giyen Arjantinli oyuncu, tecrübesiyle Efes Pilsen'e önemli bir katkı sağlayabilir. Beklemedeyiz bakalım şimdilik, gelişmelerin sonucu ben de sizler gibi merak ediyorum.

3 Yorum Yapılmış:

basketçi dedi ki...

nba de uzun süre oynayıp yeniden avrupaya dönen oyuncular beklentileri veremeyebiliyorlar
ben bunu uzun yıllar 3 büyüklerde oynadıktan sonra anadolu takımlarına transfer olupta asla beklentileri karşılayamayan futbolculara benzetiyorum.

Johnny dedi ki...

İstanbul'un nemli havası Oberto'nun romatizmasını azdırmasın ?

Olcay dedi ki...

bugün yarı uykulu bi şekilde trt de engin özerhunu gördüm.obertoyu sordular evet dedi ilgileniyoruz ama nba bi teklif var dedi pazartesi-salı netleşir dedi.uzun alıcaz gibisinden laflar da söledi sanırım hatırlayımıyorum ya.