22 Ekim 2010 Cuma

Efes Pilsen'de Uzun Transferi Bugün Açıklanabilir

Raduljica'nın sakatlığı nedeniyle sezonu 5 numarasız açan Efes Pilsen'de, beklenen uzun oyuncu transferi bugün açıklanabilir. Son dönemde Oberto konusunda ciddi yol kat eden ancak bu oyuncu ile yapılan son görüşmelerin ardından bu ihtimali 'küçük bir ihtimal' konumuna düşüren lacivert-beyazlıların kimle anlaşacağı merakla bekleniyor? Bu akşam açıklanma ihtimali yüksek olan transfer hakkında tahmini olan?

14 Yorum Yapılmış:

Sarıkaya dedi ki...

4 numara!:-))

Cengizhan TÜRKİŞ dedi ki...

ömer aşık =) keşke gelse de batırsa takımı

sozen dedi ki...

Oberto ya da Ike Diogu olabilir mi?

Miksiyon dedi ki...

wişne tercihinden sonra ben bir nedim dal transferi bekliyorum perasoviçten

Güçlü Berk dedi ki...

Ben amerikalıdan ziyade slav ırkından bir oyuncu bekliyorum efes'ten. Mutlaka isim diyorsanız Nikola Vujcic olabilir. Efes şu aşamada uzun süreli sözleşme yapmadığı için çok spektaküler bir transfer beklememek lazım diye düşünüyorum. İnşallah yanılırım...

numberonebasket dedi ki...

efes muhtemelen nba den edwars ile anlşacak bu slav ırkı olmaz veya beyaz avrupalı olmayacak 3 aylık veya 6 aylık kontratlı bir oyuncu olur oda nba nın bıraktığı bir abd li veya başka bir oyuncu afrikalıda ,güney abd li olacağı kesin..wisnieswkide gitmeli yerine goran dragiç tipinde bir oyuncu getirilmeli.

basketçi dedi ki...

efese bir değil 2 pivot lazım
nedim dal ve asım pars'ın hiçbir şey yapmadan sırf lazım olur diye benchde oturduğu dönemlerden nerelere geldik
ulan adamlar bize basketbolu öğrettiler, biz onlar sayesinde öğrendiklerimizi tekrarlıyoruz
şimdi eskiden yapılanları göremeyince kahroluyoruz!!

Johnny dedi ki...

Tamer Oyguç geri dönüyormuş...

Tayfun Yurdagül dedi ki...

Yok Charles Shackleford

basketçi dedi ki...

yok reggie cros :PPP

Miksiyon dedi ki...

yok Ahmet Robenson

Ahmet Karadag dedi ki...

gecin dalganizi... ;) düsenin dostu olmazmis ...

basketçi dedi ki...

iyide ahmet robenson meslekdaşım uzun değilmişki :D
o sayılmaz :))

Miksiyon dedi ki...

1-2-3-4 oynayabiliyormuş diye duydum yeni moda oyunculardaki özellik:D