20 Ekim 2010 Çarşamba

Hakan Köseoğlu Mersin'de

Transfer döneminin hareketli isimlerinden Hakan Köseoğlu, Yunan takımı Maroussi'nin yaşadığı finansal krizin ardından döndüğü Türkiye'de takım arayışlarını sürdürüyordu. Ligin ilk haftasını geride bıraktığımız şu günlerde Mersin takımı ile anlaştı Hakan. F.Bahçe Ülker, Maroussi, Türk Telekom derken kariyerindeki 7. takımını Mersin BŞB olarak seçen Hakan Köseoğlu'na hayırlı olsun diyelim biz de. Aubrey Reese ile süre paylaşımı nasıl olacak bilinmez ama güney ekibinin altı kişilik dar ötesi rotasyonuna biraz olsun çare olacağı kesin.

18 Yorum Yapılmış:

Selami dedi ki...

Bir çok arkadaşın Hakan'a karşı ön yargıları mevcut,fakat bu sene Engin Atsür'den 2.yarıda faydalanma imkanımız olacağını düşünürsek,Ukic'i dinlendirmek için lig maçlarında 10-15 dakika rahatlıkla oynardı,bana sorarsanız savunma özürlü Greer'den 5 kat daha iyidir.( Greer'in yıllık ücreti 1 milyon USD,Hakan herhalde bu paranın 1/4 falan oynardı)

HotSauce21 dedi ki...

mersin'le deneme idmanlarına çıkmış mı?

Selda dedi ki...

hakan koseoglu oynadigi hangi takıma katkı saglamıs ki. ksk de oynadi play off yapamadilar, kepez de oynadi kepez taklaya geldi, 06-07 de tofasi dusurdu. gittigi yeri kurutuyor. gecen sene de erdemir de son kritik maclarda onun yuzunden nerdeyse kaybediliyordu. sanırım gecen sene oyak macini da erdemir hakan koseoglu dengesizligi yuzunden kaymetmedi mi?

cemcomu dedi ki...

herhalde bu blogta hakkında en çok yorum oyuncu cemal nalga bombasından sonra hakan köseoğludur öyle veya böyle türkiye
basketbolunda top kullanan yabancı oyuncu tercihleri olduğu sürece alt yapılardan oyuncu gelmediği sürece hakan köseoğlu tbl de birkaç sen rahat ilk beş oynar ...

Selami dedi ki...

@ Selda

Ben Hakan ilk beş çıksın,30 dakika süre alsın,Barcelona maçında son topu kullansın demiyorum,sadece Engin sağlıklı olarak dönene kadar Ukiç'i dinlendirsin diyorum.Ukiç oyundan çıkınca takımın oyun düzeni bozuluyor,Emir iyi niyetle 1 numara oynamaya çalışıyor,fakat sağlıklı bir set oynatamıyor,bu arada Hakan'a karşı duyulan bu nefretin sebebi nedir bilmiyorum,kaçırdığım bir şey mi var,son 3 senenin asist kralı bu adam,tamam kritik yerlerde hatalı kararlar veriyor olabilir,ama bu kadar da kötü oyuncu değil.

Fanatik Basket dedi ki...

@Selami
bir şey kaçırmaya gerek yok. ilk 5 oynadığı 2 tane maçını baştan sona izle, insanların onu niye sevmediğini anlarsın. istatistikleri iyi olabilir ama sorun istatistik kağıdında yazmayan şeylerde..

potaya doğru giderken bomboş turnikeyi atmak yerine dışardaki dolu adama topu çıkarırsan, sen de asist kralı olabilirsin.. bu bir başarı kriteri değil..

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

@ Selda

Geçen sezon Erdemir play-off oynamadı mı? Guard da Hakan Köseoğlu idi.

Selami dedi ki...

@ Fanatik Basket

Hakan'ı hem canlı hem de TV den bir çok kez seyrettim,dediğin gibi bazı yerlerde hatalı kararlar veriyor olabilir,bunun sebeplerinden biri de kapasitesi düşük takımlarda oynaması olabilir mi acaba?Etrafında daha iyi oyuncularla oynasa bu durum onun oyununu daha yukarıya çıkarmaz mı? Dün akşam ki Mehmet Yağmur'u seyrettikten sonra ( ki bu adam için burada ne övgüler yapıldı biliyoruz) Hakan'a bu kadar nefret kusmak çok gereksiz.( Bu arada Hakan'ın menejeri veya avukatı değilim)Tekrar söylüyorum,sadece Ukiç'i dinlendirmesi için alınmasını istemiştim,olayı kan davasına haline getirmeye gerek yok.Bu akşam Rytas maçı var,sabah kombineyi teslim aldım,akşam maçtayım,umarım Ukiç sakatlanmaz veya çabuk faul problemine girmez,çünkü o çıkınca takımın düzeni maalesef bozuluyor,Greer tamamen etkisiz eleman,koç bu adama nasıl güvendi de kadroda tuttu,hayret,İspanya'dan isteyen takım vardı,gerekirse aradaki fiyat farkını karşılayıp bu adamı gönderip,yerine hem 1 hem de 2 oynayabilecek bir adam getirilebilirdi.

aysenur dedi ki...

ben bu takımları anlamıyorum antalya-telekom -mersin ...vb birkac takım bütcemiz yok kücülttük diyorlar sezon bası iyi bir kadro kurmuyorlar daha sonra paraları böyle sacıyorlar...madem bu paraları sezon bası harca simdi daha zararlı cıkmazsın...hakan ayrıca cok yanlıs br tercih ama gidecekte baska yeri yoktu

fuat dedi ki...

@ aysenur
sonuna kadar katılıyorum. mersin de bütçeyi azalttık diyen kulüplerden biriydi. şimdi alt alta yazalım:

asım 400 bin TL veya üstü
nedim 200 bin TL üstü
grier 130 bin USD veya üstü
christmas 120 bin USD veya üstü
Reese 180 bin USD veya üstü
Hakan Köseoğlu 180 bin TL veya üstü
Stimac 80 bin Euro veya üstü
Valentin ve Hazer'in de 80-100 bin aralığında oynadıklarını düşünelim

rakamlar aşağı yukarı tutar sanırım. eee nerede tasarruf, kemer sıkma filan... tahminim mersin bşb mccalebb'li lofton'lu takıma bundan daha az harcamıştır

Fatih dedi ki...

bu yorumumu yayınlarsanız sevinirim.
@hotsauce21
ekşisözlük basketbol buluşmasından seni biliyorum.topu yere vurmaktan aciz birisin.umarım seninle tekrar bi yerde karşılaşırız yüz yüze bi takım şeyleri anlatırım sana.
@fanatik basket
hakan yanındaki oyuncularıda yücelten bir oyun kurucu ve kanımca tbldeki en yaratıcı oyun kurucu.
@selda
hakan karşıyaka da olmasaydı osene karşıyaka küme düşerdi.erdemirin bu seneki en büyük sıkıntısı yaratıcı oyuncu eksikliği olacak...ama geçen sene hakan herkesi kral yaptı... keza önceki senelerde diğer takımlarda yaptığı olumlu işler gibi...

Miksiyon dedi ki...

@fatih
çok güldüm dostum en yaratıcı oyun kurucu falanmış yok ksk küme düşermiş:) biz başka hakan izledik sanırım:)

HotSauce21 dedi ki...

@fatih

sanırım başka birisiyle karıştırıyorsun. ekşisözlükte hiç bulunmadım. ama istersen tanışır topta atarız farketmez

@selami

şu " ama son 3 senenin asist lideri" tarzı söylemler basketbol yorumlamaktan çok istatistik kağıdına bakılarak yapılmaya çalışılan yorumlardan. burda birçok arkadaş hakan'ın nasıl asist lider olmak için kastığını ve bu uğurda maçlarda kendini ne hallere soktuğunu yazdı, okumak istersen arşive alalım seni. ama ben sadece ukiç'i dinlerdirsin diye demiştim tarzı kazı çevirme durumlarıda pek hoş durmuo söliim

Fatih dedi ki...

@miksiyon
evet kanımca en yaratıcı oyun kurucu hakandır türk oyun kurucular içinde...o sene izmirde konuştuğum herkes hakan olmasa bu takım küme düşer diyordu...taraftar bile bunu
söylüyordu.
@hotsauce21
seninle tanışalım biz bu hafta gel istersen iki laf ederiz...tanışmış oluruz.

Miksiyon dedi ki...

@fatih
Senin görüşündür saygı duyarım ama benim çevremdeki bir çok kskli arkadaşım benle beraber sinir krizleri geçiriyordu. boş turnike atmak yerine asist sayısını artırmak için abuk subuk paslar atıp top kayıpları yapıyordu yada pas verdiği uzunlarda top bomba gibi ellerinde patlıyordu hatta birçok savunmacı uzun hakan adamını geçince yardıma gelmiyordu nasılsa potaya bakmaz pas vercek diye. Erdemirdede aynı huyu devam ediyordu ksk ye maça geldiklerinde hakan yüzünden maçı kaybettiler.
Ayrıca madem bu kadar iyi oyuncu niye kendini denetiyor fb ye ve kabul edilmiyor yada milli takıma çağırılmıyor?

dejavu dedi ki...

Fatih;

Son mesajını yayınlamadım, kimseyi artniyetli-basketbolu bilmeyen vs şeklinde itham etmemeni tavsiye ederim. Gördüğün üzere mesaj yayınlama konusunda bir problem yok ama üslubu bozmadan devam edelim lütfen.

Çağlar..

Selami dedi ki...

@ hotsauce

Okuduğunu anlamıyorsan ben ne yapayım? Üç kere Ukiç'i dinlendirme amaçlı diye yazdım,sen hala kazı çevirme durumları falan diyorsun,burada yazdığım yorumlarda genelde insanlara sataşmamaya,sadece kendi düşüncelerimi net bir şekilde ifade etmeye çalışıyorum,fakat gördüğüm kadarıyla sen seviyeyi aşağıya çekmeye ve spekülasyon yaratmaya meraklısın.Bir daha senin yorumuna cevap vermemeye çalışacağım,sen de benimkine cevap vermezsen sevinirim.Biraz önce maçtan geldim,Greer'in halini gördüysen ne demek istediğimi anlamışsındır umarım.

HotSauce21 dedi ki...

@fatih

profiline tıkladığımızda içeriğine ulaşılamıyor. tanışalım diye mail adresine cep telefonumu gönderecektim. benim mail keremyilmaz21@gmail.com
bekliyorum...

@selami

biz senin yazdıklarınla yada hakan köseoğlu ile ilgili yorum yapamayacaksak sen de greer'le ilgili yorum yapma o zaman biladerim. ben yazarım ama kimse beni eleştirmesin tavırları pek şık durmuo maalesef. istediğin gibi olsun