8 Ekim 2010 Cuma

Iverson Transferinde Son Durum

Dünya Şampiyonası'nda basketbolu hatırlayıp, 13 Eylül sabahından itibaren aynı hızla unutan tüm gazetelerimizde yer aldı bu haber. Biz ise yazmadık bunu fakat hepimiz okuduk elbette. Kimimiz okuyup geçti, kimimiz de olabilir mi acaba dedi. Ben ilk kısımda yer aldım. Okuyup geçtim sadece, ihtimal dahi vermedim. Geçtiğimiz gün Ntvspor Radyo'ya bağlanan koç Burak Bıyıktay da 'Ben kimseye Iverson'ı alın demedim, ama bekliyoruz bakalım.' dedi. Bu sabah ise transferde epeyce yol alındığını, bir yılı opsiyonlu olmak üzere iki yıllık sözleşme üzerinde mutabakatın sağlanmak üzere olduğunu öğrendim. Gerçekten bu yönde bir girişim varmış yani, benim düşündüğümün aksine. Oldukça da ciddiymiş şu aşamada. Iverson'ın kararını yakın zamanda öğreneceğiz hep birlikte, haber şimdilik kulağınızın bir köşesinde dursun bakalım. Salsabasket özel haberidir.

20 Yorum Yapılmış:

Tayfun Yurdagül dedi ki...

Ligimizin raytingini artıracağı kesin renk katar umarım gelir...

Sarıkaya dedi ki...

Neyin özel haberi? Salsabasket'in Iverson haberlerini okuyup geçişinin mi özel haberi?:-))

Ali dedi ki...

Sekiz,diyorum başkada birşey demiyorum.Ne bu şakamı?
Harbiden varmı bu adamın gelip akatlarda basketbol oynayacağına inanan?
Veya ne bileyim otobüsle Olin deplasmanına gidiyor filan.Bir düşünün bakalım ama yanlızken düşünün.:)

koray dedi ki...

Resmi imza atılmadan inanmam güç.BJK'li yöneticilerin ortada bişi olmadığı halde bu tarz haberleri sızdırdığını düşünüyorum kaynak staff ise belki biraz daha muteber.

Anlaşıldı denen Ramos'un devam eden sözleşmesi varmış mesela.

İşin ilginç tarafı aynı radyo programını bende dinledim Burak Bıyıktay pek istiyor gibi de gelmedi bana .

Eğer olurda gelirse umarım sponsor garantisi ile gelir ayrı bir bütçesi olur yoksa Beşiktaş'a yazık olur.

numberonebasket dedi ki...

beşiktaş ıversona 2 milyon dolar verceğine 2 tane daha kaliteli yabancı almalı örneğin g.neal,n.vujcic boşta.ligi tozunun dumanı attırırlar.m.chatmanıda türk yaparım.mahir olur ismi.

koray dedi ki...

G Neal san antonio spurs ile 3 yıllık garanti kontrat yapmamışmıydı ?

Fanatik Basket dedi ki...

@Ali

parayı veren düdüğü çalar. sen istediği parayı verirsen akatlarda da oynar telekomda da..

buraya gelmezse marburry gibi çin'e gider. çin'de yaşamak istanbul'da yaşamaktan daha mı iyi sence?

bu saatten sonra iverson için tek kriter "paradır".. transfer olursa para için olur, olmazsa para yüzünden olmaz..

ayrıca "yanlızken" değil "yalnızken"..

Alperen dedi ki...

@sarıkaya,

Bir daha oku şu haberi ya, lütfen ;) Özellikle de aşağıdaki kısmı okursan memnun olurum.

"Bu sabah ise transferde epeyce yol alındığını, bir yılı opsiyonlu olmak üzere iki yıllık sözleşme üzerinde mutabakatın sağlanmak üzere olduğunu öğrendim. Gerçekten bu yönde bir girişim varmış yani, benim düşündüğümün aksine. Oldukça da ciddiymiş şu aşamada."

@fanatik basket,

İnsanların Türkçe'yi yanlış kullanmalarına karşı duranlara oldum-olası sempati ile bakarım fakat senin şu yaptığını bununla açıklayamıyorum ben. Senin buradaki amacın karşı tarafı rencide etmek, bence. Senin yorumunu destekleyen tarzda bir ileti yazsaydı gelip burada "şşt, birader yanlız değil yalnız denir haa" diye konuşacak mıydın acaba?

Saygılar efendim saygılar, sonsuz saygılar...

Ali dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
dilemma dedi ki...

istemem yan cebime koy

Fanatik Basket dedi ki...

@alperen
onun yorumunun beni destekleme şansı yok. benim yorumum ondan sonra yazılmış zaten. bunun aynı fikirde olmamızla bir alakası yok, rahatsız olduğum şeyi yazdım.

@ali
ben istediğim konuyu eleştirmekte ve dilediğimi yazmakta özgürüm. senin, benim ya da yazdıklarımın seviyesini ölçebilecek konumda olduğunu sanmıyorum.

koray dedi ki...

iverson değil İverson
marburry değil Marburry
çin değil Çin
istanbul değil İstanbul
akatlarda değil Akatlar'da

(Yer adları (kıt’a, ülke, bölge, il, ilçe, köy, semt, cadde, sokak vb.) büyük harfle başlar.)

telekomda değil Telekom'da

(Kurum, kuruluş ve kurul adları büyük harfle başlar.)

alperen değil Alperen
ali değil Ali


Cümlelerin ilk harfleri küçük harf değil büyük harf ile yazılır.

Şimdi biri de beni düzeltsin böyle devam edelim. Bir ara basketbol konuşuruz :)

En doğru Türkçe ile yazana kurdela hediye edilmeli ayrıca..

Regresyonun dibini bulmak için bir de miksiyon yarışı yaparız.

Daha uzağa yapan çıkacağını sanmıyorum ulen!

Miksiyon dedi ki...

Nikimin anlamının öğrenilmesi beni ziyadesiyle memnun etti:)))

basketçi dedi ki...

ana miksiyon'un bir anlamı varmış meğerse :DD
bende mikail sidar yoncataş'ın kısaltması sanıyordum :D
meğersem diksiyonun yazı cinsiymiş :PP

Ali dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Kapkankağan dedi ki...

Türkiye'de basketbol severlerin çok büyük bölümü eğitimli ve bilinçli insanlar yapılan yorumlar bunu gösteriyor.
Saygılar.

Legend dedi ki...

@koray

İverson değil Iverson o zaman...
basket sayfasında saçma sapan yorumlar yapmayın be..

koray dedi ki...

@Legend

Zaten benim imla ve noktalamam hep kötü idi.

Teşekkür ederim birisi de benim imla hatalarımı düzeltisin demiştim mesajı alan çıkmış gerçi ben İverson sanıyordum adamın ismi Türkçe karakterle başlıyormuş öğrenmiş oldum. Uyarı için tekrar teşekkür ederim zaten çok uzağa gönderemeyeceğimi biliyordum.

"böyle saçma sapan yorumlar yapmayın be " kısmına gelince

Peki öyle yorumlar yapmayız emredersin reis :)
Yapmamız ve yapmamaız gereken başka şeyler varsa onu da emir kipi ile yazarsan bir kusur etmemiş oluruz.

Bir de yorumlar blog yönetiminin onayından sonra sizin onayınızdan da geçerse bu tarz hatalarımız düzeltilmiş olur.

Bir de sanırım basketbol sayfasında soyut düşünce,mecaz,ironi gibi olaylar da pek girmemek lazım.

Son olarak @sayın blog yöneticileri bende "böyle saçma sapan yorumlar yapmayın be " yorumuna karşıklıl olarak "asıl sen yapma be " desem sonra başka biri daha gelip "ikinize susun ulen "dese bu yorumlara da mı onay vereceksiniz

Açık hakaret dışında üslup serbest sanırım ?

12011985 dedi ki...

Anaa ilkokul sıralarına yeniden döndük, o değil bu,bu değil o...Ortaya çıkan Legend Alemdar'lar vs vs...Yani bir harf hatası nerelere getirildi,inanamıyorum.Helal olsun,aşk olsun.Meğersem yurdum insanı böyle konularda ne kadar hassasmış,vay be gözlerim yaşardı hakikaten...Bu yazdıklarımdada yanlış varsa xxx xxx xx'e şikayet edin.Blog'un misyonu değişti artık,Salsa Türk dilini araştırma ve geliştirme platformu üyelerine saygılarımı sunarım,genel başkan Fanatik basket'e ayrıca değinmek isterdim ancak şimdi durduk yere hakaret etmesin bana.

dejavu dedi ki...

Bütün yorumlar mümkün mertebe filtreden geçirilmeye çalışılıyor ama malum otomatiğe bağlamış durumda değiliz. Elimizle yapıyoruz yorum onaylama işini. Gün içinde de pek çok meşgalemiz oluyor, tek odak noktamız buraya bırakılan yorumlar değil. Bu da malum. Gelen yorum sayısı da malum. Bu noktada biraz da sizlere kalıyor otokontrolü sağlamak, ya da gözden kaçan bir yorumun düzeltilmesini istemek. Ki o zaman biz de geri dönüp, gerekeni yapıyoruz hemen. İşin özü, karşılıklı olduğunda çözüme kavuşabilecek bir durum bu. Zira ben 999 yorumu onaylayıp 1'ini kaçırdığımda yine benzer diyaloglar yaşanacaktır burada. O yüzden el birliğiyle çözebiliriz bu sorunu.


@Sarıkaya;

Mesajın sonuna ':)' koyduğunda eğlenceli bir hal almıyor her zaman. İlk çıkan Iverson haberlerine yer vermediğimizi anlattığım posta yaptığın bu yorumda olduğu gibi. Postu yazdığım gün ve saatten sonra çıkan haberleri takip edebilirsin diğer sitelerde. Eğer bir yerden haberi alıyorsak o haberin kaynağı belirtmekten hiç çekinmediğimizi bilecek kadar da uzun zamandır buradasın. Halen 'Neyin özel haberi?' diye soruyorsanız da yapabilecek birşeyim yok sizin adınıza, nasıl istiyorsanız öyle düşünürsünüz..

Çağlar..